Přejít na obsah

Vráťa P.

Uživatel
  • Počet příspěvků

    5
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Vráťa P.

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Tak je problém konečně vyřešen. Ten alternátor, který mi v servisu proměřovali a byl podle nich v naprostém pořádku jsem z auta vyhodil a místo něj namontoval zcela nový (za 2502,- Kč včetně poštovného objednaný po internetu přímo z fabriky, na krámě za něj chtěli 3700,-), pořádně jsem to projel a všechno je O.K. Ještě jednou děkuju Vám všem, kteří jste mi pomáhali tento problém řešit.
  2. Tak mi auto ze servisu konečně vrátili jako opravené s tím že je dobíjení v pořádku že to testovali (samozřejmě né jízdou, jak jsem jim doporučoval), vyměnili mi všechny kabely od alternátoru a k baterii. Tak jsem to jel radostně projet a samozřejmě po zahřátí motoru mi to opět přestalo dobíjet a to se mi ještě ani nespustil větrák, protože teplota byla pouze 80° st.. Takže mě to už stálo 2500,- a jsem stále na začátku. Proto jsem se rozhodl, že dám na Vaše rady, vykašlu se na značkový servis a koupím si nový alternátor a namontuju ho tam. Původně jsem myslel že si koupím jen regulátor napětí, ale radši koupím celý altík kdyby to bylo ještě něco jiného v alternátoru. Moc děkuju za veškeré rady, doufám že to tím alternátorem (resp. diodami) opravdu bude. Ještě se ozvu jak jsem dopadl.
  3. Ne, začalo to dělat jak začali ty horka, v dešti jsem vůbec nejel.
  4. Díky za tip na Felicia klub a další rady, hned se tam podívám. Ještě jsem zapoměl napsat, že mi v servise alternátor přeměřovali, prý je v pořádku, ale ještě mi do auta pro jistotu namontovali na vyzkoušení alternátor z jiného auta a dělalo to stejně, takže to alternátorem asi nebude. Centrál je v autě už z fabriky, alarm se montoval dodatečně, to je pravda ale už je v autě několik let, alarm mi v servise při hledání závady odpojili a nepomohlo to. Baterie je stará 1 rok. Předpokládám, že mi kabely k baterce snad v servise kontrolovali, musím se jich na to ještě zeptat. Je pravda, že mi to většinou přestane dobíjet při spuštění větráku chladiče, ale po jeho vypnutí mi dobíjení už stejně nenaskočí. Jinak mám Felicii 1,3MPI / 97.
  5. Mám velký problém s dobíjením - pokud je motor studený normálně dobíjí (napětí dle palubního počítače 13,7 V bez zátěže), jak se motor zahřeje a spustí se ventilátor na chladiči (někdy i dříve) přestane úplně dobíjet, podle palubního počítače napětí klesne na 11,7 V (občas dobíjení krátkodobě naskočí, ale po několika vteřinách zase vypadne). Kontrolka dobíjení na palubní desce se vůbec nerozsvítí. Napětí jsem kontroloval i samostatným voltmetrem přímo na baterce - naměřené napětí souhlasí s palubním počítačem. V současné době mám auto už přes týden ve značkovém servisu Škody kde mi závadu potvrdili a provedli následující: 1) vyměnili klínový řemen (nepomohlo), 2) vyměnili relé (napětí se prý zvýšilo o 0,5 V), 3) našli jeden hřející se kabel který vyměnily (ani toto nepomohlo). Dále ale nemohou najít nic, co to způsobuje. Budou prý muset požádat o technickou radu přímo Škodovku. Abych nezapoměl, než jsem na tuto závadu přišel, tak se mi 2x totálně vybila jízdou baterka (protože se jak jsem psal výše kontrolka dobíjení vůbec nerozsvítila i když je funkční). Nejhorší je, ža se tato závada projevuje nepravidelně tj. pouze u zahřátého motoru, u studeného normálně dobíjí takže se to strašně špatně hledá. Nevíte někdo prosím co by to mohlo způsobovat, jsem už z toho nešťastnej. Předem vám všem děkuji za každou radu, která by mi mohla pomoc s nalezením závady. Moc děkuju.
×
×
  • Vytvořit nový...