-
-
Columbus - přehrání SW
Ahoj, měnil jsem po krádeži Columbuse a nefunguje mi multifunkční volant. Je tu někdo zručný, kdo by mi to správně nakódoval, aby zase fungoval volant a zkontroloval SW v GW proti vybíjení baterie? Jsem z Prahy, ale případě dojedu v okolí. Díky
-
COLUMBUS (TRINAX) / RNS 510
Ahoj kluci, vykradli mi auto, takže jsem musel pořídit nového Columbuse. Mohl by mi ho někdo v Praze nakódovat? A potřeboval bych ještě dodělat konektor k GPS. Ten si odnesli i s rádiem, takže mi zůstal je kablík bez konektoru. Od rádia konektory zůstali, jen je ulomená ta bílá spojka, ale to by asi nevadilo. Díky moc za pomoc. Možná bude potřeba přehrát se v gateway...
-
Spotřeba 2.0 TDI 16V 103 kW
No já měl taky cca 6,5 l a 30% byl ve městě a 70% byl mimo. Palubák ukazoval 5,5 l. Udájně by to měly ve škodovce umět zkalibrovat, ale já to neřešil...
-
Spínací skříňka - nejde zasunout klíček
Známému se to taky stalo... Rozpadla se mu vložka zámku spínačky. Takže to musel odvrtat
-
Octavie II 4x4
No podle mě to blbost je... Budeš muset vyměnit spoustu dílů s nejasným výsledkem a hlavně s velkou investicí. Chytřejší a hlavně ve finále výrazně levnější bude, když prodáš stávající auto a koupíš 4x4 od výroby. Jinak hodně štěstí
-
Prezuvate, alebo prehadzujete kolesa?
Tak každopádně se doporučuje měnit celá kola a nezouvat. Zbytečně trpí pneumatika... Diskům ať plechovým, nebo hliníkovým je to jedno. Ale stejně když koupíš plechy, měl by si je vždycky před použitím nechat vyvážit
-
zaseknuta prevodovka
Tak ty ložiska, destičky jsou běžná provozní záležitost, klimakompresor je na pováženou a převodovka je každopádně na reklamaci. Jestli je to kupováno od dealera, bude to v klidu, jestli od nějakýho bazaru, rovnou počítej se znaleckým posudkem a minimálně pohrozením soudem s posudkem v ruce... Uvidíš jaká bude s nima domluva, ale jinak asi koupit jetou převodovku a vyměnit. Počítal bych tak 10k převodovka a 3-5k výměna podle toho, kde si to necháš udělat. Ten kompresor tak 2-5k podle stavu + práce, takže celkem je to docela balík...
-
Jakou značku spojky
Jestli je možnost, šel bych do Sachsu... Slyšel sem z více stran, že to je kvalitnější
-
Výměna volantu
Airbag ti pasovat bude, podvolantovka se musí vyměnit
-
PIN kód k autorádiu Stream
No podle mě ti to nikdo moc tady na foru nezjisti... Dojeď s tím původním autem a rádiem do škoda servisu a tam ti to většinou zdarma vyčtou. Mě to také tak udělali. Když by za to chtěli prachy, tak jim řekni něco ve smyslu, že ti na lince zákazníku škoda řekli, že toto je zdarma... Ale většinou no problém a 500,- ani náhodou. To možná je cena pro nějaký kusy z noční mototechny...
-
PIN kód k autorádiu Stream
No podle mě ti to nikdo moc tady na foru nezjisti... Dojeď s tím původním autem a rádiem do škoda servisu a tam ti to většinou zdarma vyčtou. Mě to také tak udělali. Když by za to chtěli prachy, tak jim řekni něco ve smyslu, že ti na lince zákazníku škoda řekli, že toto je zdarma... Ale většinou no problém a 500,- ani náhodou. To možná je cena pro nějaký kusy z noční mototechny...
-
Sytém kontroly výfukových plynov / Emise do dílny - nouzový režim, motor netáhne
Podle mě EGR, nebo váha... Ale zajeď na diagnostiku k někomu, kdo tomu hoví a bude. Takhle se nedá odhalit závada a budou to jen spekulace...
-
Jakou spojku pro 1,9 TDI PD chip 99 kW
Kluku, ty hrozně špekuluješ... Přesně jak řikaj kluci. Spojka se mění, až je k.o. Dřív to vůbec nemá smysl... Na tu keramiku se vykašli! Je to spojka, která zná jen zapnuto-vypnuto, takže jakmile budeš potřebovat někde popojíždět (kolona ve městě ) tak problém. Tak y je hodně hlučná a dost jsou cítit vibrace.
-
Špatný olej
Já si myslím, že maj vcelku pravdu... Kdyby to bylo obráceně, trval bych na výměně. Ale takhle si myslím, že to nevadí, protože ty longlife oleje jsou o něco kvalitnější, takže by se nemělo nic pokazit. Důležité je, aby měli stejný olejový základ, tzn aby to bylo od jedné značky...
-
Jakou spojku pro 1,9 TDI PD chip 99 kW
No určitě ti to nevymontujou... Takže sou dvě možnosti. Buď tu lamelu vymontuješ ze svýho a pošleš to tam a oni ti to pak pošlou zpátky, nebo si seženeš od někoho nějakou k.o. lamelu tu si necháš obložit a až to budeš mít hotový, tak si to necháš akorát vyměnit na autě. No a zbytek podle toho, co to má asi najeto. Pokud to má např. kolem 150 tis. km, asi bych udělal komplet i se setrvákem, protože se musí vyndat převodovka a byl by to pěknej vopruz to dělaz zbytečně 2x. No a jestli máš málo třeba 70, tak bych to asi riskl s původním setrvákem... Ale je to můj názor, třeba někdo bude mít jinej