Přejít na obsah

Harrysoumen1

Uživatel
  • Počet příspěvků

    57
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

777 zobrazení profilu

Oznámení Harrysoumen1

Nováček

Nováček (1/14)

1

Popularita

  1. Ahoj, ano G-tec i TGI se u běžně chipuje se zárukou. Nejjistější je to tady... http://www.xtuning.cz/chip/skoda/octavia-iii-12-2012/1400-g-tec-cng-tsi-81
  2. Ahoj, proč by do CNG nešlo dodělat tažné? Já mám tedy Golfa TGI a zjišťoval jsem, že i dodatečně dodělat lze. Koupil jsem nakonec originál vysouvací, v kufru zatáhneš za madlo a ono to vyjede. Je to super, akorát za tu srandu chtěli 24tis. Jinak s tím svislým zatížením je to nesmysl, mám napsáno 80kg a 4 kola vozím za Golfem běžně a nemám žádné karbonové rámy :).
  3. Ber to tak, že i bouraných aut se musejí nějak zbavit. Nechci tě strašit, ale tohle jsou typické indicie. Měřil si při prohlídce sílu laku?
  4. Bacha, ať to nemáš bouračku, připomíná to dost zdejších příspěvků. Doporučuji důkladnou kontrolu auta, dokud máš možnost odstoupit od smlouvy...
  5. No právě, ta jednotka má prý svá specifika a nikdo s tím nemá pořádné zkušenosti. Já se chipu zase tolik nebojím a auto by to určitě prospělo (jestli by nakonec nebyla i nižší spotřeba), ale chtělo by to opravdového profíka a nebo dobré reference. Nikdo nechce být pokusný králík ;). Osobně si myslím, že ten motor se dá v klidu naladit na těch 110kw, když to zvládne benzínová verze, proč by to nešlo u CNG s vyšším oktanovým číslem...
  6. V pohodě, prostě jsme se nepochopili... ano máš pravdu. Zpochybňuji, myslím, že TGI jede líp než 1,2 81kw (měl jsem dva dny náhradního Golfa dokonce krátkého). Ve městě a při rozjezdech je to srovnatelné, rozdíl přichází ve vyšších otáčkách a rychlostech, kde 1,2 dochází dříve dech. Osobně ale nevěřím, že by byl uváděný výkon o tolik podhodnocen, a pak by ta 1,2 81kw musela mít v reálu taky kolem 90kw.
  7. Trošku nervák, viď jednoduše tvůj odkaz mi prostě nešel otevřít, jinak bych sem pochopitelně stejný test neumístil. Tomu, že mě stále nabádáš, abych si nechal změřit výkon moc nerozumím. Moje "spekulace" jsou jen mé zkušenosti a vyjádřený názor na položenou otázku. To se tady nesmí? Myslel jsem že jsme na diskusním fóru. Jdi si auto změřit sám, když tě zajímají jen strohá fakta. Mě zajímá jak auto jede pocitově ve srovnání s 1,2 vs. 1,4TSI a jelikož ty zkušenosti nemám, tak bych to tady rád diskutoval s ostatními. Vidíš sám, že zatím jsou názory velmi protichůdné a naměřená hodnota skutečného výkonu na tom asi sotva něco změní. Mé předchozí auto mělo 110kw, ale byl to atmosférický dvoulitr a jel hůře než dnešní 1,2 81kw, takže mě dnes více zajímá jak to jede, než kolik to má na brzdě...
  8. No já právě nepochopil ten tvůj, psal si, že test je právě v tomto tématu a na stránce tvého odkazu jsem nic nenašel, jen jeden nefunkční odkaz a zaplacený test škody G-tec. Myslel jsem, že jsem se špatně díval, když si sem napsal že: "je to stejné auto a stejný test.... Každopádně jsem žádný test v tvém odkazu nenašel a nechápu s čím to srovnáváš. Ty tedy myslíš, že naše plyňáky mají o tolik vyšší výkon a nikdo to nepropaguje? Já teď nemám čas to hledat, ale na VW clubu byl borec, který se živí chipem (měl Cupru a Golf TGI) a psal tam, že na TGI naměřil 84kw a jde chipnout max na nějakých 97kw, že to více nezvládne (na rozdíl od ostatních motorů).
  9. Jo, tak to se omlouvám. Já jsem tam žádný stejný test neobjevil, jen jeden nefunkční odkaz a pak propagační blábol škody s TV prima. Vy si myslíte, že má G-tec/ TGI 95kw?
  10. Kdepak, oni mají na mysli tento test, který jsem tady již dávno probíral, zda je to reálné, či ne... http://www.auto.cz/skoda-octavia-combi-g-tec-plynove-poteseni-nebo-trapeni-81755 Zajímavé je, že i zkušenosti a názory uživatelů, zda má G-tec (TGI) blíže k 1,2TSI nebo 1,4TSI jsou velmi rozdílné. Já osobně mám Golfa Variant TGI téměř dva roky, netajím se tím, že mi auto v mnoha směrech nevyhovuje a v mnohém mě zklamalo. Nicméně od počátku píšu, že jsem výkonem (proti očekávání) velmi potěšen. Nemám tolik najeto s ostatními TSI, abych mohl objektívně srovnávat, ale také bych se přidal na stranu 1,4TSI 92kw. Jinak jezdím často naložený s koly vzadu na kouli, nebo rakví na střeše a nemyslím, že si libuji v pomalé jízdě. Auto mě baví a ještě jsem si neposteskl, že by mu dramaticky chyběl výkon. Nejhorší zpožděná reakce na plyn, když je motor po 2tis. otáček, ale myslím, že tento problém se netýká jen plynových aut. To je asi největší rozdíl proti Passatu B7 Eco Fuel (který jsem chtěl místo TGI koupit), ten se rychleji sbíral z nízkých otáček. Nad 2000ot. už ale byly obě auta velmi podobná (nejsem závodní jezdec), ale mě přišla téměř identická, navzdory tomu, že Passat má 110kw. Je vidět, že výkon není všechno a jeho "zastaralá" konstrukce s váhou kolem 1,8t si vybere svou daň. Také spotřeba nešla pod 5kg, ačkoli jeden ješitný majitel na VW fóru všechny přesvědčoval o opaku a utvrzoval se ve výborné volbě oproti moderním CNG variantám. Sám si netroufnu posoudit objektivitu zmíněného testu a prezentace naměřeného výkonu, říkám si ale, že snad takovou drzost nikdo mít nemůže...ale třeba jsem naivní ;). Co si myslíte vy?
  11. Vždyť polosyntetika je správně, když se mění co 15tis.km. Plná syntetika ničemu neprospěje...
  12. No 45tis. km za rok najezdím zhruba taky, takže někde je problém ;). a pochybuju, že v úhlu pohledu. Já bydlím u Ostravy a tady je největší koncentrace plniček, přesto, když jedu na otočku do Tater tak můžu natankovat v ČR naposledy v Třinci, nebo v Žilině a ani v jednom případě mi CNG nevystačí na cestu zpět. Na Slovensko sem tím pádem intuitivně přestal za turistikou jezdit. Pokud jde o AT, DE souhlasím, tam jedině investici do CNG chápu a dává občanům daných zemí smysl. Jezdí za polovinu a plniček mají dost, ačkoli mimo dálnici, ale jelikož neplatí mýto, tak to není takový problém. Pokud jde o IT tam je plniček sice dost, ale všechny mimo dálnici, takže průjezd Itálii se sjezdy co cca 300km na tankování se prodraží více, než činí úspora na CNG samotném. Několikrát opakovaně vyzkoušeno. Ve Francii jsem byl na 14 dní letos (s CNG poprvé) a bude to pro mě druhé Slovensko. V celé Francii je 40 stanic, které jsou navíc jen v centrech měst, takže zdržení při průjezdu neskutečné. Po dvou tankováních jsem vzdal a celou dovolenou absolvoval na benzín. Asi jezdíš po jiné Evropě než já
  13. Naprostý souhlas, pokud jezdíš s CNG opravdu za polovinu, pak o tom žádná. Jenže podobné náklady dnes zvládne kdejaký moderní diesel a navíc s úplně jiným komfortem dynamiky, dojezdu atd. LPG je jiná kapitola, to by bylo na dlouho, ale osobně vůbec nerozumím co proč cena CNG není vůbec ovlivněná vývojem cen ostatních paliv. Je to velmi zákeřné a já na to taky doplatil. Měl jsem před Golfem TGI čtyři auta na LPG a kdybych si to poslední nechal, tak jsem mohl najednou jezdit o 30% levněji. Ano přesně jak píšeš, v té době (září 2014) mi ekonomika dávala jasný smysl, protože jsem se při výběru auta rozhodoval zda bude nový vůz jezdit za 3kč/km na benzín, 2kč/km na naftu, 1,5kč/km na LPG, nebo 1kč/km na CNG. Během roku se karta obrátila tak, že do dvou korun jezdí vše, LPG dnes klidně i za 0,8kč/km a CNG stále za tu 1kč až 1,1kč. Tohle je fakt brutální, když zohledním že LPG je na každém rohu i po Evropě a s každé mé dodatečně! předělané auto mělo nádrž min. na 500km dojezd. Po této stránce se koncernu přestavba na CNG opravdu nepovedla. Možná si zpravíme chuť na Audi A4 G tron, nebo podstatně levnější novou Astrou, která bude mít od nového roku 110kw a 21kg plynu.
×
×
  • Vytvořit nový...