Přejít na obsah

mrkyk

Facebook Uživatel
  • Počet příspěvků

    6
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení mrkyk

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Tak se auto po x měsících opět ozvalo a zase nestartovalo. Odpojoval jsem baterku a kabel na mínusu byl úplně rozpálený. Po chvíli vychladl a auto normálně naskočilo. Předpokládám že teda někde asi bude zkrat a půjde to přes kostru zpátky. Mohlo by to tak být?
  2. Jestli pomůže tenhle popis, mám v zapalovači adaptér co ukazuje napětí.. bez klíčku to ukazuje 10 V, při otočení klíčku do polohy 1 to ukazuje 6 V, pak stačí zapnout vyhřívání jediný sedačky na jedničku, tak zapalovač je bez napětí a v přístrojovce začne něco cvakat jak zběsilý. zkoušel jsem i jinej akumulátor a stejný problém, pojistky na baterii ok, relé taky, spínačka jetaky nová, tak už fakt nevím. Doopravdy nikdo neví? ?
  3. Nepomohlo, po rozdělení toho panelu to na chvíli zmizelo, ale teď se to vrátilo a auto stojí mrtvý. Do auta jde všude jen 8V a ani se nehne..
  4. Spínačka je nová, panel s relátky už byl taky venku a kontrolovaný, relátka se taky měnila.
  5. Tak bych s dovolením toto vlákno zase oživil. Problém s autem stále trvá, ale už mám zas víc indikací. Baterka je ok, má přes 12V, ale na zapalovači, kterej je pod napětím i bez klíčku je 8-9V, při otočení klíčku do polohy 1 napětí v autě problikává, relátko 103 furt spíná a vypíná, asi nemá dost šťávy. Tohle to dělá i za jízdy, takže šťáva do auta nejde ani od alternátoru. Nevím přesně jak je ta elektřina zapojená, neví někdo kde by se to napětí mohlo ztrácet? I přes odemykání přes centrál auto sotva blikne a neodemkne se celý. Někde od baterky se to napětí ztrácí a já už fakt nevím kde..
  6. Zdravím, mám problém s ovcí. Občas se stane že otočím klíčkem a startér ani necvakne. začne problikávat přístrojovka, zamykat se a odemykat dveře. V tu chvíli na startér jde cca 8 V. Baterka je ok, relátka a spínací skřínka vyměněna, ale problém pořád není vyřešen. Ted se to projevuje tak, že za jízdy problikává podsvícení přístrojovky, vypíná se rádio a když rádio vypne, tak se rozsvítí kontrolka ABS, ASR a dobíjení. Jakmile radio pustí, kontrolky zhasnou. Když pak auto chcípnu, tak už starétr neotočí. Kolikrát stačí párkrát otočit klíčem a auto naběhne nebo ho nechat chvíli stát. Předpokládám že problém bude někde v elektrice, nemáte s tím někdo zkušenosti?
×
×
  • Vytvořit nový...