Přejít na obsah

vfi

Facebook Uživatel
  • Počet příspěvků

    67
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli vfi

Návštěvy profilu

3188 zobrazení profilu

Oznámení vfi

Přispěvatel

Přispěvatel (5/14)

  • Reacting Well Vzácný
  • Dedicated Vzácný
  • Collaborator Vzácný
  • First Post
  • Conversation Starter

Nedávné oznámení

6

Popularita

  1. Tak jak jsem předpokládal, víčko jsem sice zkusil, ale tím to není. Kapalina teče z prostoru vodního čerpadla s regulátorem, takže typická nemoc těchto motorů. Vydrželo 9 let a 85 000km.
  2. OIII, CZDA, 2016, 85 000km: Včera se mi po 60km na dálnici rozsvítila hladina chladicí kapaliny. Tak jsem zastavil a hned pátral kolem termostatu/vodní pumpy, ale překvapivě sucho. Dolil jsem asi 0,4L na max. Co mě překvapilo, že po otevření nádobky nebyl vůbec žádný odfuk přetlaku, ale je pravda, že jsem cca. 10minut čekal. Následně jsem ujel dalších 250km, zaparkoval a zkontroloval hladinu, ta klesla cca. o 1cm a opět nebyl žádný odfuk při povolení víčka. Předpokládám, že se jedná o termostat/pumpu a jen to nevidím, ale i tak otázka... Je normální, že tam přetlak není a při otevření víčka se neufoukne? Napadá mě, jestli náhodou víčko netěsní a pod zátěží jsem mohl kapalinu odpařit.
  3. vfi

    Náplň klimatizace

    Tak já mám R-134a, datum první registrace je 15.3.2016.
  4. Víme přesně, co je ta sonda? Je to trafo pro měření proudu?
  5. Můžete mi říct proč je vyžadováno dobíjení autobaterie skrze kostřící bod v motorovém prostoru?
  6. vfi

    Náplň klimatizace

    O3, r.v. 2016, 1.4 CZDA - Jak poznám jaké chladivo patří do mého auta když nemám štítek? Dají se někde ty originální štítky sehnat?
  7. Pravidelně se mi ucpávala zadní tryska, tak jsem jí zase vyčistil a že propláchnu cestu bez trysky. Ale pravděpodobně se to přicpalo ještě jinde, motůrek tlačí, nikde nic neteče a ani není cítit po kapalině. Nemáte nějakej tip? Napadlo mě to prošťouchnout třeba strunou, ale asi se moc daleko nedostanu. EDIT: Tak nakonec 4mm hadička a 20ml stříkačka vyřešila problém, trvalo asi půl hodiny než jsem to přetlakem/podtlakem uvolnil.
  8. Tak i já jsem s ochlazením pocítil extra vrzání, jako každý bych to zkusil promazat, ale moc se mi nelíbí ta lithiová vazelína atd. Radši bych suché mazivo. Nezkoušel jste někdo tohle? https://www.oleje.cz/xintex-slix-500-ml-spray
  9. Tak jsem pátral a je přípustný šroub s integrovanou podložkou a nebo šroub s výměnou podložkou. Moje zkušenost, kterou jsem popsal výše je taková, že integrovaná podložka lehce prosakovala. Zatímco kroužek se zdeformoval a dotěsnil né úplně rovnou dosedací plochu. Tak uvidíme, co mi přijde. Díky za odpovědi.
  10. Před nějakou dobou jsem kupoval originální hliníkový těsnicí kroužek pod výpustnej šroub, ale když teď kouknu např. na škoda-díly, tak dle fotky je měděnej. https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/n0138158-tesnici-krouzek-skoda-43134.html Nedokázal byste mi někdo říct, co tam opravdu patří?
  11. Důvod výměny spojky při 48K? Je to poměrně dost brzo.
  12. Já měl dnes drobný FckUp s převodovkou a rád bych se podíval, co v oleji plave za bordel a jaké množství vypustím. Když, ale člověk začne pátrat, tak narazí na články a informace o tom, že jedině originál, nearetovat převodovku a nalejt tam o 2dcl více než píše dílenská příručka. Zdá se mi, že je v tomhle docela chaos.
  13. Opravdu má ten originální olej něco navíc oproti třeba Ravenolu?
  14. Hmm ten jsem nějak přehlédl, ten SSO vypadá jako ideální varianta. Díky za tip.
×
×
  • Vytvořit nový...