Přejít na obsah

Sabiza

Člen ŠKODA Klubu
  • Počet příspěvků

    2738
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    21

O uživateli Sabiza

  • Narozeniny 11/20/1992

Návštěvy profilu

9831 zobrazení profilu

Oznámení Sabiza

  1. Sabiza

    Škoda Enyaq

    Update jsem dostal v servise po pěti dnech. Spotřeba letěla na 110 km/h o 2 kWh dolů. Zatím spokojenost.
  2. Nedá. Je tam hned několik nových jednotek, které bys musel současně s motorem vyměnit.
  3. Verze 7.0 nabízí mnohem více možností. Co přesně ti nejde? Kromě nabíjecích míst se dá v aplikaci nastavit už všechno.
  4. Ano, většinou jde o špatnou 12v baterii.
  5. Sabiza

    Škoda Enyaq

    https://www.auto.cz/martin-vaculik-a-skoda-enyaq-iv-80-po-roce-sluzby-ve-svete-motoru-tohle-bude-dlouhe-150904
  6. Sabiza

    Škoda Enyaq

    €3600 za auto, téměř €2000 dotace od Německa, roční odpustky v podobě THG... korunka ke korunce. 😉
  7. Sabiza

    Škoda Enyaq

    Díky za článek. Ve výsledku je to přesně to, co jsem očekával. Chybějící solidní software, zbytečně drahá příplatková výbava v ČR a je vymalováno. No, jde vidět, že máme co dohánět... V DE jsou ty ceny mnohem příjemnější a za L&K 85 dá člověk v plné výbavě "jen" €60400, v ČR přes €64000. Neskutečný rozdíl...
  8. Sabiza

    Škoda Enyaq

    Jenže v Německu odečti ještě nějakou tu tisícovku jako dotaci. Já dostal na Eňouše přes €3500. A to jsem ho kupoval letos. Prostě jsme specifický trh.
  9. Poslední dobou má ŠA dost velké problémy s appkou. Už by to mělo fungovat správně.
  10. Sabiza

    Škoda Enyaq

    Vyvíjet může co chce. Nikdy to ovšem nedodá.
  11. Sabiza

    Škoda Enyaq

    Nechápu, proč tam není už i L&K. V Německu jde už dobrý měsíc objednat... ach jo.
  12. Sabiza

    Škoda Enyaq

    Neumí a nevěřím, že to bude umět. Minimálně ne s ME 3.X softwarem.
  13. Sabiza

    Škoda Enyaq

    Ta cena je naprosto skvělá. €61000 za L&K v plné palbě je dost dobrý. Až mě mrzí, že jsem si nepočkal...
  14. Já mám zatím rekord 142 kW na IONITY na ME 3.0 softwaru. Víc mi to nedokáže dát, protože je to omezené softwarem (ME 3.1 dává až 175 kW). Věc se má tak, že nejvyšších rychlostí dosahuješ do 40 % kapacity baterie. Pak nabíjecí křivka klesá. Na 40 % bys měl mít už jen kolem 119 kW a u 80 % bys měl být někde na 65 kW. Pak je tu i několik dalších proměnných. Byl si na stojanu sám? Byla to opravdu 300 kW nebo něco menšího? Jaká teplota byla venku, jak dlouhou trasu si měl za sebou a opravdu si zapojil DCčkový kabel? Ony ty mrchy od ČEZu v sobě mají i ACčko.
×
×
  • Vytvořit nový...