Přejít na obsah

Sádlič

Uživatel
  • Počet příspěvků

    6
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

397 zobrazení profilu

Oznámení Sádlič

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Dobry den, Tehdy v tom byly 3 problemy. 1. byl kdyz menili motor a davali tam to moje turbo tak nevymenili tesneni a proto to tak divne odfukavalo. 2.byl ten kour a to se zjistilo po tom co jsem nechal zkontrolovat vstriky a zjistili ze v tom byly vstriky z 1.superba a ty davali uplne jiny mnozstvi nafty. A 3. problem byl, ze mizela chladici voda tak ze se delalo tesneni pod hlavou a pri tom se jeste zjistilo ze ten motor co jsem sehnal nemel okolo 130tis km ale minimalne 300tis km, protoze ta hlava vypadala strasne tak ze se delal komplet repas hlavy ;) kdybych to tenkrat hodil ze skaly a koupil neco jineho tak bych urcite dost usetril :D
  2. Tak jsem zjistil, že při plném zatížení mi vstřiky davájí více směsi než by měli, davájí 70mg/str a diagnostika říká, že při plném zatížení by tam mělo být max. 60mg/str. Ale nedělá tohle zvýšení ten chip třeba???
  3. No koukal jsem akorat pres diagnostiku na ty vstriky a tam ty odchylky jsou v norme. Chip byl delan na to starym motoru a ridici jednotka mi zustala ta se nemenila. Ja si myslim jestli to prave nedela to turbo ale vubec nevim. Jako kdyz tak mam jeste hlavu z toho staryho motoru a ta je v cajku tak ze v nejhorsim to muzu zkusit vymenit.
  4. motor s hlavou je novej a turbo je moje. Sice na tom novym motoru bylo turbo ale v servise rikali ze ma vetsi vuli nez to moje tak tam dali to moje.
  5. Umřel při 200 000km. A tenhle novej má mit udajne nalitano neco okolo 130 000km ale kdo vi kolik ma nalitano.
  6. Zdravim všechny Potřeboval bych poradit. Mam po výměně motoru v oktě scout 2008 2.0tdi 103kw. U toho původního mi vycestovali ven ojnice, tak že sel do kytek tak že jsem sehnal jiny motor (ten samy typ) a už zase jezdím. Auto jede jako předtím skvěle a i spotřeba je stejná jenže je tu menší problém a to, že při sešlápnutí plynu tak než plně zabere turbo tak si jakoby zafičí skoro to zní jakoby dřeli ložiska (olej nemizí) a zároven s tim mam i zvysenou kourivost a to docela dost. U staryho motoru to vubec nehulilo jen kdyz jsem presahl 3000 otacek a to byl jen lehky kour ale ted uz jen co slapnu tak se vyvali kour a pokud drzim pedal na podlaze tak to huli hodne. Kdyz auto projedu pres VAG tak ten nic neukaze. Auto je chipnuty a DPFko je vykuchany tak ze chapu ze to musi trochu hulit ale tohle uz je moc. Dekuji za jakoukoliv radu.
×
×
  • Vytvořit nový...