Jandysss
Uživatel-
Počet příspěvků
14 -
Registrace
-
Poslední návštěva
Návštěvy profilu
660 zobrazení profilu
Oznámení Jandysss
Nováček (1/14)
2
Popularita
-
prosím o vysvětlení. O3 s motory do MR16. Ano pro pevný interval platí 502.00, ale co je na štítku? Vy mě dokažte, že to konkrétní vozidlo má od výroby QI4. To samé jako u mne, QG1 přenastavený na QG2 s dodrženou původní specifikací a motor je po 300tkm čistej (hlavně sání). Byť mám na něm +60kw +130Nm. Ale mám naftu, ta není tak náchylná na vrstvu usazenin. Ale benzín je a to se hádat můžete jak chcete. Až budete mít tolik školení a tolik papírů a certifikací, pak pochopíte, proč se do tohoto motoru leje low saps olej. A ne mid saps který je určený pro sirnaté paliva (a zase, jsou mimo EU). Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Neřeším interval! Řeším kvalitu oleje! V EU jediný pevný interval je QI4 a ten je 15tkm/rok a platí pouze u vozů na CNG! Zbytek je QI6 a ten vyžaduje jiné složení oleje. Ať se mění klidně po 6tkm, to už nikomu neberu. Ale ať se dodržuje specifikace podle štítku! Co dělají kreténi v autorizáku je jedna věc, co je v manuálu k vozu a na webu výrobce je druhá věc. Nevěřím slovům “technika”, protože tomu autu nemusí vůbec rozumět. Schválně se serviskou zajít do šáde a že se stalo tohle s tím, že vozidlo jezdilo na 502.00. A pokus o kulanci povede k hlášce “vozidlo bylo provozováno v rozporu s doporučením výrobce - vina majitele”. Nehádejte se, co je na štítku v kufru, to je platné. Né doměnky a dedukce! Měňte si olej třeba týdně, vaše věc. Ale dodržet pevnou a neměnnou specifikaci, pak ty auta budou jezdit a fungovat. Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Podle fotek je hezky vidět, že proběhlo detonační hoření a vyhoření karbonu. Kterého je všude mraky, víc než u naft. K té HW úpravě motoru, křížové honování je QG0 a do toho patří jedině 502.00. Kruhové honování je QG1 a QG2, vyžaduje 504.00. Pokud ale hlava říká “on nemá pravdu”, pak tomu dávej tu ultra kvalitu pro nepřeplňované nepřímé benzíny a rotačky. Za pár výměn se stane to samé a znova. Ten olej v sání je pozůstatek detonací a zapečených kroužků (únik tlaku z válce). Tyhle dvě věci vedly k velkému přetlaku v motoru a strhávání oleje do míst, kde je tlak nižší (přes separátor do sání). Sent from my iPhone using Tapatalk
-
To je pro QG0, ale motor je QG1 (nevím jak to teď VW značí) Jiné ložiska, jiné písty, jiné honování... Celý motor je uzpůsobený na horší olej a palivo (země mimo EU), ale zde jsme v EU a máme jiné motory (výkonnější, víc eko prvků atd). Proto je na všech autech uvedený proměnný interval a k němu je olej vyšší kvality. Olej s normou 502.00 jsem naposled použil do favorita. Ale do O3 s QG1 nikoliv. Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Špatný olej, 507.00/504.00! 505.00 je lehkoběžný olej pro rotačky (O1 slavné TDi 66 a 81kw). Vůbec to není pro turbo přímovstřikový benzín se start/stop! Prostě blbej olej co neplní požadovanou normu a kdo zná projevy, ten jen podle fotky sání vidí v čem je problém. Horší je, že “self made” plácalové neví nic a lejou to co podle reklamy je “top”. Tohle je extrém a poučení pro příště, srát na reklamy, srát na hospodský básničky, řídit se tím co je uvedené v návodu k obsluze. Nejeden motor jsem zachraňoval kvůli špatnému oleji (naposled MX-5 co se kvůli oleji zapekla a zadřela) a všechny vypadají stejně. Sání plný přepáleného oleje, kroužky nepohyblivé, u všech to začalo zvýšenou spotřebou oleje, která jen rostla, dokud to nezačalo cinkat. Tak ještě jednou, olej pro 1.2TSi je jen a jedině normy VW 504.00/507.00. Jestli je na flašce napsáno jen jedno číslo z těchto dvou, není to kvalitní olej. Ale nějaký fake, protože 504.00 je norma pro benzín, 507.00 je norma pro naftu, ale složení mají identické. Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Špatný olej... Lidi tohle je ukázkový případ používání oleje bez specifikace. Řeším to na Mazdách, Hondách, VW... Každý motor má předepsaný olej, v tomto případě VW 504.00/507.00. Složení přísad je kritické u GDi motorů, protože se musí předcházet usazování přepáleného oleje na stěnách sání, válce a pístu. Bohužel tento motor byl zanešen karbonem tak mocně, že jakákoliv oprava nepřicházela v úvahu (viz zmínka o oleji ve válci). Tohle je známo a vypadá to na kombinaci poškození vlivem LSPI (detonace upálila svíčku a buď detonace, nebo kusy svíčky zničily píst) a nesprávného oleje (zapečené kroužky a možná i vydřený válec díky karbonu, případně silné zanešení spalovací komory karbonem a následným zahořením). Co se osvědčilo, nepodtáčet motor (u manuálu to dělá každý!!!) a dávat kvalitní a hlavně správný olej! Žádnou břečku co nesplní ani jeden požadavek! Pokud výrobce udá specifika, tak je kurva dodržujte. A když ne, tak pak nebrečte že se ty auta vyserou. Pokud se nezdá visko třída, tak holt budu vozit litrovku na dolytí. Ale furt je levnější litrovka, než 6x nalejt hustější olej co neplní požadavky motoru a očekávat, že se nic nestane. Sent from my iPhone using Tapatalk
-
A máte to odzkoušené, že i na upravených budíkách to nechodí? Někde jste psal, že u okty to chce budíky s indexem S a gateway AN. Já mám v autě budíky T a gw BK. Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ale dá, jen je potřeba soft v budíkách co umí poslat VIN do CAN. Bez toho to dělá jen tohle, kontrolka svítí červeně a wifi se hlásí jako “SMARTGATE_123456” Sent from my iPhone using Tapatalk
-
To co mám je projektor z mazdy CX-3. Ne že by VW systém byl špatný, ale je to CAN záležitost. Kdežto Mazda má analog. Do jednotky navedu +-, na clonku + a šlape to. Teď to jen naroubovat do lampy. Problém LED projektorů je v chlazení a snímání teploty čipu. Mám doma několik projektorů s vadným tepelným senzorem a kvůli tomu jednotka omezuje proud pro čipy (svítí na 25%). Chlazení je dost velký problém, ty čipy fakt topí a potřebují chladit. Což v uzavřeném světlometu je velký problém. K ostřikům, tento světlomet má 1,8x větší světelný tok, než xenonový. Takže ostřik je opravdu podmínka. Jen strčení ruky do paprsků je k vydržení jen na 10 sekund. Takže fakt netuším, jak dlouho přežije plexi. Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Xenony jsou za zenitem. Já jdu do bi-led.
-
Zdravím, mám dotaz ohledně VCP. Vyhazuje při čtení eeprom chybu “funkce nepodporována TP20”. Nejprv jsem bojoval s chybou při čtení, po přenastavení ovladačů jsem na této hlášce. Na podpoře mi nejsou schopni poradit a mě došly nápady. Posílat zařízení na servis je až jako poslední možnost, protože to na jednom autě fungovalo. Na ostatních to umí jen přehrát soft, ale vyčíst ne. Předem díky za rady. Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Má auto start/stop? Jestli ano, tak se proklemovaly kabely k jednotce stabilizace palubního napětí. A vyhořel svazek s jednotkou. Ten svazek je v těsné blízkosti levého předního světlometu a po bouračce s neodbornou opravou vždy dojde k tomuto. Následkem je nefunkční rádio, budíky, stěrače a zapalovač. Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Tato prodleva je chyba SW. Nech aktualizovat DSG a mělo by být po problému. Kdyby ne, budou načaté spojky. Sent from my iPhone using Tapatalk