Přejít na obsah

speaker1

Uživatel
  • Počet příspěvků

    4
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení speaker1

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Dík za info. Áno myslel som celkovú GO motora....výbrus, nové piesty, krúžky, ventile atď....tak to asi skúsim zohnať druhý slušný motor aj keď neviem či je to vôbec reálne. Na váhu som sa pýtal preto že ak sa mi náhodou niečo podarí zohnať či ho viem odviezť v pohode v kufri a vedel by som ho naložiť, dvaja chlapi....
  2. Ahojte chlapi. Chcem Vás poprosiť ak niekto vie poradiť: aká je váha samotného motora 1,4 Mpi 50 kW? Aká je cca cena za GO tohto motora? Výbrus, nové piesty, prípadne čo všetko sa pri GO robí a či sa to vôbec oplatí.....myslím si že zohnať slušný motor nie je až také jednoduché, či? Prípadne keby sa mi podarilo náhodou natrafiť na motor ktorý by som chcel vymeniť na čo sa zamerať pred samotnou výmenou. Vopred dík za prípadné info.
  3. Hmm, takže zrejme najrozumnejšie riešenie bude zohnať druhý motor. Ďakujem Vám za odpovede.
  4. Zdravím fórum. Páni chcem Vás poprosiť o radu: Mám Fabiu 1,4Mpi 50 kW rok 2002. Kupoval som ho pri najazdených 152 000 km. Pôvodný majiteľ tvrdil že menil rozvody asi 2 mesiace predtým ako som ho od neho kúpil. Po najazdení cca 45 000 km ( za tri roky ) sa mi stala minulý rok v septembri zaujímavá vec. Z ničoho nič bolo počuť za jazdy ranu, auto samozrejme zdochlo, zastalo....Po otvorení kapoty ma čakalo nepríjemné prekvapenie : kryt rozvodov rozmlátený, reťaz samozrejme roztrhnutá. V servise vymenili komplet rozvody, olej, filter, nastavili....vraj " odborník" ktorý to menil zabudol niečo dotiahnuť, alebo čo. ( v motoroch sa nevyznám...) Po necelom roku jazdenia a asi 8 000 km auto za jazdy zdochlo a ani za svet naskočiť. Po otvorení v servise malé koliesko rozvodu zodraté, ale tak zaujímavo že presne oproti sebe na ňom ostali po dva zuby celé. Teraz otázka: v servise mi tvrdia že len tak vymeniť rozvody neodporúčajú pokiaľ sa nezistí príčina tohoto javu. Vraj buď si nechám rozobrať motor, alebo kúpiť motor druhý a namontovať ho namiesto pôvodného. Keď si to tak počítam, vyjde to skoro narovnako čo sa týka ceny. Je ale potrebné kvôli tomu rozobrať komplet motor? Mali by sa dať predsa skontrolovať len ventily.....či sa to ťažko netočí, nedrhne, prípadne vyčistiť. Vopred ďakujem za reakcie a prosím nekameňovať, spaľovacie motory nie sú moja vášeň.
×
×
  • Vytvořit nový...