Přejít na obsah

renny89

Uživatel
  • Počet příspěvků

    8
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení renny89

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Jo ten vtip je dobrej , ale upadl jsem z něj do deprese
  2. mě tvrdil, že to dělal asi před měsícem... Možná by ještě stálo za zmínku, že když motor běží na volnoběh tak to nic nedělá...
  3. To malta: S tříválvovými Fabiemi už nějakou zkušenost mám, byť se jednalo o II. řadu Fabie 1.2 44 kw (cca jsem na ní jezdil 7 let, není ale moje :-D ). S tím problémem se to od včerejška malinko pohnulo jiným směrem, motor kolem 3000 otáček začne cukat, ten chlápek co mi to pordával tvrdí, že ventily jsou udělaný a že navíc hlava je přebroušená. Navrhoval, že by se mohlo jednat o špatnou cívku na válci. Proto jsem taky volal do autorizovanýho servisu, kde to jako jednu z možností nevyloučily, ale že prej mě objednají na diagnostiku, asi mě už nic jiného nezbyde
  4. Omlouvám se, spletl jsem se, je to ten 6 V. Myslíte že by to sedělo i na tento typ motoru? Děkuji.
  5. Zdravím, moc bych potřeboval poradit. Předem upozorňuji, že nejsem žádný odborník. Včera jsem si koupil ojetou FABII 1.2 HTP 12 V, 40 KW, rok výroby 2004, najeto cca122 000 km. Všiml jsem si že při jízdě mezi 2 a 3 tisíci mi motor jakoby ztrátí výkon, respektive se ten výkon nezvyšuje plynule s otáčkami, přičemž otáčky se normálně při sešlápnutí plynu zvyšují a jakmile otáčky dosáhnou 3 tisíc, tak, auto jakoby "ožije" a výkon jde nahoru (zrychluje). Moc děkuji za radu, opravdu nemám tušení, čím by to mohlo být. PS: omlouvám se, ale lépe to asi už nedokážu popsat.
×
×
  • Vytvořit nový...