Přejít na obsah

MichalCZ40

Uživatel
  • Počet příspěvků

    2
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli MichalCZ40

  • Narozeniny 10.9.1975

Oznámení MichalCZ40

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Proč se vzduch sání přivádí nejčastěji právě z předku auta? Protože před chladičem je vzduch ještě o něco chladnější a teoreticky bohatší na kyslík, což zlepšuje samotné spalování. Proč se zavedl EGR ventil? Aby při stání v koloně (volnoběh motoru a nízké otáčky při poskakování) nedocházelo v hustě osídlených místech k nadměrnému znečišťování ovzduší pevnými nespálenými částečkami, které jsou sakra karcinogenní. Nepředpokládá se, že bude někdo popojíždět mezi polema, kde to znečištění suplujou skvěle letadla, továrny (především ty čínské), dieslové lokomotivy a lodě (asi opravdu tam nenajdete ani kat, ani EGR...). EGR se tedy otevře při nízkých otáčkách a díky podtlaku se při akceleraci zase uzavře, dokud se nezasekne v neurčité poloze kvůli zaneřádění. Když se zasekne zavřenej, tak to moc nevadí (pokud auto nemá zpětnou vazbu do ECU o poloze EGR - potom se rozsvítí žlutá na palubce - emise, servis). Pokud se zasekne otevřenej, je to horší, protože i při akceleraci proudí do sání horký výfukový plyn plný sazí a protože kyslík tam chybí, auto žere a nejede. Před zaslepením určitě vyčistit. Nicméně četl jsem, že zaslepení EGR má špatný vliv na turbo, které rychle odejde. Nechápu proč, když je lépe chlazené - možná někomu odešlo nezávisle na záslepce. Já zatím zaslepeno nemám, ale budu čistit a protože do emisí je ještě daleko, zkusím EGR zaslepit, co to udělá u Superba 2002 1,9 TDi 96kW @ 120 kW s náletem cca 300 000km BEZ ČIŠTĚNÍ EGR !!! Docela se divim, že ještě jede, co tady koukám na ty fotky. Vyfotim svoje EGR - asi to bude raritka po 300 000km. Nicméně o tom turbu, kdyby někdo věděl - budu rád. Nějaký rozumný argumenty, já zatím nechápu, proč by to mělo snížit jeho životnost.
×
×
  • Vytvořit nový...