
Bert
Uživatel-
Počet příspěvků
47 -
Registrace
-
Poslední návštěva
Oznámení Bert
Nováček (1/14)
2
Popularita
-
SERVISNÍ AKCE 24W6 (podložka pod nastavovač plnícího tlaku)
Bert odpověděl na majbo téma v Motor 1.2 TSI / 1.4 TSI
No já totiž nemám prodlouženou záruku, tak že v tom srpnu mi tím pádem stejně končí. A když čtu ty příspěvky, že většinou s tím nejsou moc spokojení (24W6 - větší spotřeba , línější auto),tak mne právě napadá, zda si nechat do toho drbat... Mnozí, jak jsem zaznamenal by si tam nejraději vrátili ten starý soft -
SERVISNÍ AKCE 24W6 (podložka pod nastavovač plnícího tlaku)
Bert odpověděl na majbo téma v Motor 1.2 TSI / 1.4 TSI
Mám ve voze motor 77KW vyroben na konci července 2011. Měla by tam být i ona nová verze řetězu, který se nemění a také již to novější turbo. Letos v srpnu bych měl jít na 1. servisku S motorem nemám žádný problém, starty v pohodě (tiché) Najeto mám asi 11000 km. Když čtu reakce na prováděné změny ( podložka pod turbo a SW 24W6), tak přemýšlím, zda mám vůbec na tuto servisku jít. Jezdím vždy jen delší trasy, pohodovým stylem a nadále to tak zůstane. Jaký máte na toto názor??? Zaráží mne totiž ,že vozy prošly určitě mnohakilometrovými testy a tyto problémy se nevyskytly.( JInak by provedli úpravu ještě než opustí fabriku) Snad proto, že nejezdily v režimech, které u některého uživatele mohou nastat - třeba každodenní dojíždění do práce - 5km a zase zpět. V takovém režimu se jistě netestovalo . -
Tak já osobně jsem z řazení naprosto nadšen. Chodí to přesně, zcela zlehka a od prvního momentu si řazení neustále pochvaluji !. Nestačím se divit, že existují s řazením problémy. Myslel jsem, že to už mají takto vymakané...
-
A zná někdo smysl tohoto "fíglu" ? V návodu jsem nic o tom nečetl. Neznalý, ( nevím zda to mají i jiná auta ) by se možná divil, proč to netopí , když je to nadoraz...( myslím třeba při zápujčce)
-
Také když chci, aby mi to topilo, musím pohnout kolečkem (i když bylo před tím nadoraz vpravo) zpět doleva a pak opět doprava... Nechápu , ale dělá to tak od novoty ! Také nevím, zda to tak má být, či je to chyba. Smysl nechápu ( v případě, že to tak má být) 1,2 TSI
-
Skutečně by mne zajímalo v kolika procentech vozů dojde k uvedeným závadám motorů. Nedokáži totiž pochopit, jak mohl tento motor (pokud by byly závady nějak časté) projít veškerými testovacími jízdami před uvedením do prodeje. A v těchto testech vozy určitě nijak nešetří ! Chápu, že na každém zařízení ( tedy i motoru) může se vyskytnout nějaká závada. Ale aby se po třech letech výroby zasahovalo jaksi preventivně do VŠECH motorů a tím se zhoršily jeho vlastnosti - to mi hlava nebere. Při dnešních cenách benzínu změnit charakter motoru tak, že má vyšší spotřebu a přitom horší vlastnosti je pro WV jako" podřezávat si pod sebou větev" V tom případě nikdy více Škoda či WV !!! Když si vzpomenu na oslavné články motoruTSI před pár lety a současná hodnocení těchto motorů, tak je mi z toho až zle !.
- 106 odpovědí
-
- TSI
- ZVOLAVACKA
-
(a 2 více)
Označen s:
-
Tak by mne skutečně zajímalo, zda není lepší se akci 24W6 vyhnout... Jezdím klidným stylem, převážně delší trasy a s motorem žádné problémy. Najeto asi 15 000km na servisku bych měl jít až příští léto. - Ale také nemusím, běžnou kontrolu a servis s olejem mi udělá každý automechanik . A záruka stejně končí. Než si nechat dodrbat motor ???
- 106 odpovědí
-
- TSI
- ZVOLAVACKA
-
(a 2 více)
Označen s:
-
Chtěl bych se zeptat na tuto věc- Mám pevný interval výměny oleje.( rok / 15tis.km ) Vzhledem k tomu, že najedu za rok tak 8000km, tak mne napadá, zda bych při použití oleje LONG LIFE 5W-30 (spec. 504 00) mohl provést výměnu až za dva roky. Na pravidelné servisky do servisu v budoucnu jezdit nebudu ( soukromý mechanik). Jaký názor máte na použití oleje LONG LIFE ( 5w-30 spec. 504 00 ) u vozu při předepsané normální roční výměně namísto oleje 5W-40 spec. 502 00 ? Předpokládám, že ublížit motoru při použití long life oleje nemohu, je přece ještě kvalitnější. Akorát je tedy o cosi dražší...
-
Přátelé, zkoušel někdo z Vás rozjezd s asistentem do velkého kopce cca 20% nebo i větší ? Nedávno jsem to zkoušel, ale v takovém kopci se mi moc neosvědčil. Jakmile dojde k odbrždění vozu, motor těžko zvládne tuto skokovou změnu a zkolabuje.Pouze při razantním přidání plynu se rozjezd podaří, ale to pak se značným kvikáním gum a také částečným couvnutím. V takovém kopci totiž auto začne bleskově couvat. V tomto případě klasický rozjezd na ruční brzdu je mnohem mnohem klidnější a plynulejší a bez rizika couvnutí.( pokud to člověk umí) Jinak se mi asistent velice dobře osvědčuje v běžném provozu a normálních sklonech, ale v prudkém kopci naprosto ne. Má někdo podobné zkušenosti?
-
Dobrý den ! Má někdo zkušenosti se sundáním tapecu zadních dveří ? ( u verza bez elektrického stahovaní ) Jde mi o to, kde zatlačit či zapáčit zkrátka postup, který by minimalizoval poškození . Popřípadě kde najít nějaký obrázek. - Děkuji Bert
-
Může mi někdo vysvětlit, co se vlastně s rozvody děje, když se kvůli tomu mění řetěz a napínák ? Stále se mluví o vytahování řetězu .. po poměrně málo tisíc km. Trochu mi ale nejde do hlavy údaj, že to nedělá vždy - ze začátku ojediněle , později častěji a pak, jak tu už někdo psal, téměř vždy. Nejde mi tak do hlavy ta mechanika - jestliže je vytahaný , tak by to mělo dělat VŽDY, než dojde k napnutí řetězu hydraulickým napínákem. Jestli to dělá tak, jak jsem popisoval ( že se projevy stávají stále častější) tak bych usuzoval, že chyba je ve špatné a zhoršující se funkci hydraulického napínáku ... Co je tedy v motoru špatné ???
-
Záležitost jsem si již vyřešil - Díky Bert
-
Nevím přesně kolik stojí na OCtAVII, ale kupuji na SUPERBA ( ten je prý skutečně stejný) a ten je i s klíčem za 800.- Kč originál Yeti je zase s v nějaké sadě za cca 2000 - to díky !
-
Hoši díky za info. Pro klid duše nakonec oželím ten cenový rozdíl a koupím origo. Vzhledem k ceně auta je to už pakatel a než si pak vyčítat nějaký problém... - Díky Bert ( u Škodovky člověk nikdy neví , jaký to může mít háček...)