Přejít na obsah

Bert

Uživatel
  • Počet příspěvků

    47
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Bert

Nováček

Nováček (1/14)

2

Popularita

  1. No já totiž nemám prodlouženou záruku, tak že v tom srpnu mi tím pádem stejně končí. A když čtu ty příspěvky, že většinou s tím nejsou moc spokojení (24W6 - větší spotřeba , línější auto),tak mne právě napadá, zda si nechat do toho drbat... Mnozí, jak jsem zaznamenal by si tam nejraději vrátili ten starý soft
  2. Mám ve voze motor 77KW vyroben na konci července 2011. Měla by tam být i ona nová verze řetězu, který se nemění a také již to novější turbo. Letos v srpnu bych měl jít na 1. servisku S motorem nemám žádný problém, starty v pohodě (tiché) Najeto mám asi 11000 km. Když čtu reakce na prováděné změny ( podložka pod turbo a SW 24W6), tak přemýšlím, zda mám vůbec na tuto servisku jít. Jezdím vždy jen delší trasy, pohodovým stylem a nadále to tak zůstane. Jaký máte na toto názor??? Zaráží mne totiž ,že vozy prošly určitě mnohakilometrovými testy a tyto problémy se nevyskytly.( JInak by provedli úpravu ještě než opustí fabriku) Snad proto, že nejezdily v režimech, které u některého uživatele mohou nastat - třeba každodenní dojíždění do práce - 5km a zase zpět. V takovém režimu se jistě netestovalo .
  3. Bert

    Zdrhává řazení

    Tak já osobně jsem z řazení naprosto nadšen. Chodí to přesně, zcela zlehka a od prvního momentu si řazení neustále pochvaluji !. Nestačím se divit, že existují s řazením problémy. Myslel jsem, že to už mají takto vymakané...
  4. Bert

    Problém s topením?

    A zná někdo smysl tohoto "fíglu" ? V návodu jsem nic o tom nečetl. Neznalý, ( nevím zda to mají i jiná auta ) by se možná divil, proč to netopí , když je to nadoraz...( myslím třeba při zápujčce)
  5. Bert

    Problém s topením?

    Také když chci, aby mi to topilo, musím pohnout kolečkem (i když bylo před tím nadoraz vpravo) zpět doleva a pak opět doprava... Nechápu , ale dělá to tak od novoty ! Také nevím, zda to tak má být, či je to chyba. Smysl nechápu ( v případě, že to tak má být) 1,2 TSI
  6. Skutečně by mne zajímalo v kolika procentech vozů dojde k uvedeným závadám motorů. Nedokáži totiž pochopit, jak mohl tento motor (pokud by byly závady nějak časté) projít veškerými testovacími jízdami před uvedením do prodeje. A v těchto testech vozy určitě nijak nešetří ! Chápu, že na každém zařízení ( tedy i motoru) může se vyskytnout nějaká závada. Ale aby se po třech letech výroby zasahovalo jaksi preventivně do VŠECH motorů a tím se zhoršily jeho vlastnosti - to mi hlava nebere. Při dnešních cenách benzínu změnit charakter motoru tak, že má vyšší spotřebu a přitom horší vlastnosti je pro WV jako" podřezávat si pod sebou větev" V tom případě nikdy více Škoda či WV !!! Když si vzpomenu na oslavné články motoruTSI před pár lety a současná hodnocení těchto motorů, tak je mi z toho až zle !.
  7. Tak by mne skutečně zajímalo, zda není lepší se akci 24W6 vyhnout... Jezdím klidným stylem, převážně delší trasy a s motorem žádné problémy. Najeto asi 15 000km na servisku bych měl jít až příští léto. - Ale také nemusím, běžnou kontrolu a servis s olejem mi udělá každý automechanik . A záruka stejně končí. Než si nechat dodrbat motor ???
  8. Chtěl bych se zeptat na tuto věc- Mám pevný interval výměny oleje.( rok / 15tis.km ) Vzhledem k tomu, že najedu za rok tak 8000km, tak mne napadá, zda bych při použití oleje LONG LIFE 5W-30 (spec. 504 00) mohl provést výměnu až za dva roky. Na pravidelné servisky do servisu v budoucnu jezdit nebudu ( soukromý mechanik). Jaký názor máte na použití oleje LONG LIFE ( 5w-30 spec. 504 00 ) u vozu při předepsané normální roční výměně namísto oleje 5W-40 spec. 502 00 ? Předpokládám, že ublížit motoru při použití long life oleje nemohu, je přece ještě kvalitnější. Akorát je tedy o cosi dražší...
  9. Přátelé, zkoušel někdo z Vás rozjezd s asistentem do velkého kopce cca 20% nebo i větší ? Nedávno jsem to zkoušel, ale v takovém kopci se mi moc neosvědčil. Jakmile dojde k odbrždění vozu, motor těžko zvládne tuto skokovou změnu a zkolabuje.Pouze při razantním přidání plynu se rozjezd podaří, ale to pak se značným kvikáním gum a také částečným couvnutím. V takovém kopci totiž auto začne bleskově couvat. V tomto případě klasický rozjezd na ruční brzdu je mnohem mnohem klidnější a plynulejší a bez rizika couvnutí.( pokud to člověk umí) Jinak se mi asistent velice dobře osvědčuje v běžném provozu a normálních sklonech, ale v prudkém kopci naprosto ne. Má někdo podobné zkušenosti?
  10. Dobrý den ! Má někdo zkušenosti se sundáním tapecu zadních dveří ? ( u verza bez elektrického stahovaní ) Jde mi o to, kde zatlačit či zapáčit zkrátka postup, který by minimalizoval poškození . Popřípadě kde najít nějaký obrázek. - Děkuji Bert
  11. Může mi někdo vysvětlit, co se vlastně s rozvody děje, když se kvůli tomu mění řetěz a napínák ? Stále se mluví o vytahování řetězu .. po poměrně málo tisíc km. Trochu mi ale nejde do hlavy údaj, že to nedělá vždy - ze začátku ojediněle , později častěji a pak, jak tu už někdo psal, téměř vždy. Nejde mi tak do hlavy ta mechanika - jestliže je vytahaný , tak by to mělo dělat VŽDY, než dojde k napnutí řetězu hydraulickým napínákem. Jestli to dělá tak, jak jsem popisoval ( že se projevy stávají stále častější) tak bych usuzoval, že chyba je ve špatné a zhoršující se funkci hydraulického napínáku ... Co je tedy v motoru špatné ???
  12. Záležitost jsem si již vyřešil - Díky Bert
  13. Bert

    originál hever YETI

    Nevím přesně kolik stojí na OCtAVII, ale kupuji na SUPERBA ( ten je prý skutečně stejný) a ten je i s klíčem za 800.- Kč originál Yeti je zase s v nějaké sadě za cca 2000 - to díky !
  14. Bert

    originál hever YETI

    Hoši díky za info. Pro klid duše nakonec oželím ten cenový rozdíl a koupím origo. Vzhledem k ceně auta je to už pakatel a než si pak vyčítat nějaký problém... - Díky Bert ( u Škodovky člověk nikdy neví , jaký to může mít háček...)
×
×
  • Vytvořit nový...