Jump to content
    • ZÁVAZNÁ PRAVIDLA BOARDU / FÓRA
      • PRAVIDLA + OZNAMOVNA
    • KLUB SKODAHOME.cz
      • Stát se členem ŠKODAHOME Klubu
      • Slevy pro členy klubu SKODAHOME
    • ŠKODA KLUB - INFO
      • Novinky
      • Srazy & Akce
      • Ukradeno - odcizeno
      • Nabídka služeb
    • ŠKODA KLASIK - www.SKODAKLASIK.cz
      • Škoda Veterán
      • Škoda 1201-1203
      • Škoda 105-136
      • Škoda Favorit
      • Škoda Felicia
    • Škoda FABIA I, II & III - Škoda ROOMSTER
      • FABIA I
      • FABIA II & ROOMSTER
      • FABIA III
      • Hospoda FA & RO
      • Soutěž - ( nejen ) nej Fabia
      • RoomsterClub.com
    • Škoda OCTAVIA I, II, III a IV
    • Škoda SUPERB I, II & III
    • Škoda SUV - Yeti, Kodiaq, Karoq a Kamiq
    • Škoda Citigo
    • ŠKODA RAPID
    • ŠKODA Scala
    • VW Scene.cz - Audi, Seat a Volkswagen Klub
    • OSTATNÍ DISKUZE
    • HISTORIE ŠKODA AUTO
    • ENGLISH ONLY
    • BAZAR


  • Aktuální příspěvky

    • Nastavil bych Fleece (AGM). Binary_AGM je pro nabíjení baterie analogovou nabíječkou, která umí jen dva stavy (proto binární), zapnuta a vypnuta. V nových autech je nabíjení řízeno elektronicky, tak určitě zvolit Fleece (AGM).
    • Ahoj. Čistou náhodou, nevíte někdo jestli se dá smartlink aktivovat i jinak než přes Škodu? Díky moc za odpověď. 
    • Ahoj, potřebovala bych poradit, jestli je možné vyndat ze sedáku sedačky řidiče molitan+potah, aniž by se celá sedačka musela vymontovat z auta? Molitan mám zoufale prosezený, nahradit starou hmotu novou hmotou není problém, ale vymontovat sedačku opravdu nechci. Jednak nemám nářadí dvanáctihran a jednak se prý stává, že na starém autě při demontáži upadne zespoda matka co má být přivařená ke karoserii... nebo tak něco. Prostě hledám nejbezbolestnější přístup jak se dostat na molitan. Díky.
    • Úplne súhlasím že ten motor musí mať niečo za sebou, som druhý majiteľ, dovezené z Nemecka malo už 140000... Nad iným motorom som tiež uvažoval ale uvedomil som si že tiež by som mohol kúpiť mačku vo vreci takže som dal mechanikovi súhlas a dal sa do toho, bude ma to stáť 4000 eur (3000 materiál a 1000 práca) tak dúfam že auto potom ešte nejakých 150000 pojazdi, no po mojich skúsenostiach už commonrail motor nikdy viac...    Ďakujem Vám za užitočné odpovede
×
×
  • Create New...