philipin Vloženo 5. leden 2011 Sdílet Vloženo 5. leden 2011 Ahoj, moc prosím o technickou pomoc. Řeším problém na Fabii SDI. Auto výborně startuje, kontrolka žhavení neproblikává, na palubce nic varovného nesvítí. Po startu auto opravdu velmi silně kouří v celém rozsahu otáček, čím výš, tím víc (řekl bych že mnohem hůř něž stará vyběhaná AVIA). Volnoběh je nepravidelný, neustále kolísá asi mezi 400 až volnoběh, po chvíli chcípne (to je možná mrazem, před tím to nedělalo. Auto je absolutně bez výkonu. Pod olejovým výčkem jsou silně cítit spaliny. VAG píše chybu 19557 - Motor klapky v sacím potrubí 17660 - Ventil počátku vstřiku - sporadicky Máte s tím prosím někdo zkušenost? Vím, že už něco podobného se tu řešilo, ale úplně to můj problém neřeší. Najeto 130 000 km Díky všem moc za příspěvky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 5. leden 2011 Sdílet Vloženo 5. leden 2011 být tebou, tak to hodím sem: http://dieselpower.cz/forum/viewforum.php?f=2 tam je to na diesely a koncern zaměřený a víc hlav víc ví......ten ventil počátku vstřiku by mohl být KO, to rozhodí otáčky a dělá problémy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
philipin Vloženo 5. leden 2011 Autor Sdílet Vloženo 5. leden 2011 Co jsem si zjišťoval, tak ten ventil počátku vstřiku by prý přitvrdil chod motoru a trochu víc to kouřilo. Problém je v tom že to kouří opravdu šíleně, doslova z toho lítaj brikety. Nechce se mi věřit že by to mohly mít na svědomí jen tyto dvě chyby. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 5. leden 2011 Sdílet Vloženo 5. leden 2011 (editace) hoď to na to DP forum že by částečně pootevřený EGR nebo se plně neotvírá klapka v sání ? = zkusit odpojit klapku http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=34912&highlight=sdi http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=56293&highlight=sdi edit: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=33756&highlight=sdi počti a budeš chytřejší Editováno: 5. leden 2011, autor: kibi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
philipin Vloženo 5. leden 2011 Autor Sdílet Vloženo 5. leden 2011 Pročtu to, Dík moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 5. leden 2011 Sdílet Vloženo 5. leden 2011 nemáš za co, pak dej echo, jak jsi dopadl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
philipin Vloženo 7. leden 2011 Autor Sdílet Vloženo 7. leden 2011 Ahoj všichni, tak jak postupuji :-) Odpojil jsem vedení ke klapce v sání. Motor si krásně drží volnoběh, ale stále dost kouří i když méně. Při plnym plynu na volnoběh to točí max. 2 400 ot. Hodnoty na kabelu k přívodu ke klapce jsou správné Díky za případné rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 7. leden 2011 Sdílet Vloženo 7. leden 2011 zde zrovna řeší totéž, tak aby to nebyl tvůj případ http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=73779 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Palad1n Vloženo 7. leden 2013 Sdílet Vloženo 7. leden 2013 Zdravím, já teď bohužel řeším s rodinnou fabkou 1.9 SDI podobný problém, nikde na fóru tato chyba uvedená není, diagnostika hlásí 17660 - ventil pro počátek vstřiku - N108 .- přerušení / zkrat na kostru - sporadická závada se projevuje tím, že auto netáhne, přes 2000ot je to opravdu problém vytáhnout a motor strašně zhrubl, zejména právě při přidání plynu. V servisu mě strašejí tím, že je čerpadlo KO, ale auto krásně drží volnoběh a startuje na lusknutí prstem. Nemůže být problém v tom ventilu N108? Dá se nějak vyměnit, popř. vyčistit od nečistot? Předem díky moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza60 Vloženo 10. leden 2013 Sdílet Vloženo 10. leden 2013 Měl jsem podobnou závadu. Byl to filtr. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Palad1n Vloženo 10. leden 2013 Sdílet Vloženo 10. leden 2013 Tak problem byl vyresen. Filtr byl uz menen a zavada se stale projevovala. Nakonec to byl preruseny kabel k ventilu n108. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.