Přejít na obsah

Fabia SDI porucha


Doporučené příspěvky

Ahoj, moc prosím o technickou pomoc.

Řeším problém na Fabii SDI.

Auto výborně startuje, kontrolka žhavení neproblikává, na palubce nic varovného nesvítí. Po startu auto opravdu velmi silně kouří v celém rozsahu otáček, čím výš, tím víc (řekl bych že mnohem hůř něž stará vyběhaná AVIA). Volnoběh je nepravidelný, neustále kolísá asi mezi 400 až volnoběh, po chvíli chcípne (to je možná mrazem, před tím to nedělalo. Auto je absolutně bez výkonu. Pod olejovým výčkem jsou silně cítit spaliny.

VAG píše chybu 19557 - Motor klapky v sacím potrubí

17660 - Ventil počátku vstřiku - sporadicky

Máte s tím prosím někdo zkušenost?

Vím, že už něco podobného se tu řešilo, ale úplně to můj problém neřeší.

Najeto 130 000 km

Díky všem moc za příspěvky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co jsem si zjišťoval, tak ten ventil počátku vstřiku by prý přitvrdil chod motoru a trochu víc to kouřilo. Problém je v tom že to kouří opravdu šíleně, doslova z toho lítaj brikety. Nechce se mi věřit že by to mohly mít na svědomí jen tyto dvě chyby.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

hoď to na to DP forum ;)

že by částečně pootevřený EGR nebo se plně neotvírá klapka v sání ? = zkusit odpojit klapku

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=34912&highlight=sdi

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=56293&highlight=sdi

edit: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=33756&highlight=sdi

počti a budeš chytřejší ;)

Editováno: , autor: kibi
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj všichni, tak jak postupuji :-)

Odpojil jsem vedení ke klapce v sání. Motor si krásně drží volnoběh, ale stále dost kouří i když méně. Při plnym plynu na volnoběh to točí max. 2 400 ot.

Hodnoty na kabelu k přívodu ke klapce jsou správné

Díky za případné rady

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...

Zdravím,

já teď bohužel řeším s rodinnou fabkou 1.9 SDI podobný problém, nikde na fóru tato chyba uvedená není, diagnostika hlásí 17660 - ventil pro počátek vstřiku - N108 .- přerušení / zkrat na kostru - sporadická

závada se projevuje tím, že auto netáhne, přes 2000ot je to opravdu problém vytáhnout a motor strašně zhrubl, zejména právě při přidání plynu. V servisu mě strašejí tím, že je čerpadlo KO, ale auto krásně drží volnoběh a startuje na lusknutí prstem. Nemůže být problém v tom ventilu N108? Dá se nějak vyměnit, popř. vyčistit od nečistot?

Předem díky moc

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...