Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Ahoj, moc prosím o technickou pomoc.

Řeším problém na Fabii SDI.

Auto výborně startuje, kontrolka žhavení neproblikává, na palubce nic varovného nesvítí. Po startu auto opravdu velmi silně kouří v celém rozsahu otáček, čím výš, tím víc (řekl bych že mnohem hůř něž stará vyběhaná AVIA). Volnoběh je nepravidelný, neustále kolísá asi mezi 400 až volnoběh, po chvíli chcípne (to je možná mrazem, před tím to nedělalo. Auto je absolutně bez výkonu. Pod olejovým výčkem jsou silně cítit spaliny.

VAG píše chybu 19557 - Motor klapky v sacím potrubí

17660 - Ventil počátku vstřiku - sporadicky

Máte s tím prosím někdo zkušenost?

Vím, že už něco podobného se tu řešilo, ale úplně to můj problém neřeší.

Najeto 130 000 km

Díky všem moc za příspěvky

být tebou, tak to hodím sem:

http://dieselpower.cz/forum/viewforum.php?f=2

tam je to na diesely a koncern zaměřený a víc hlav víc ví......ten ventil počátku vstřiku by mohl být KO, to rozhodí otáčky a dělá problémy

  • Autor

Co jsem si zjišťoval, tak ten ventil počátku vstřiku by prý přitvrdil chod motoru a trochu víc to kouřilo. Problém je v tom že to kouří opravdu šíleně, doslova z toho lítaj brikety. Nechce se mi věřit že by to mohly mít na svědomí jen tyto dvě chyby.

  • Autor

Pročtu to, Dík moc

nemáš za co, pak dej echo, jak jsi dopadl ;)

  • Autor

Ahoj všichni, tak jak postupuji :-)

Odpojil jsem vedení ke klapce v sání. Motor si krásně drží volnoběh, ale stále dost kouří i když méně. Při plnym plynu na volnoběh to točí max. 2 400 ot.

Hodnoty na kabelu k přívodu ke klapce jsou správné

Díky za případné rady

  • 2 roky později...

Zdravím,

já teď bohužel řeším s rodinnou fabkou 1.9 SDI podobný problém, nikde na fóru tato chyba uvedená není, diagnostika hlásí 17660 - ventil pro počátek vstřiku - N108 .- přerušení / zkrat na kostru - sporadická

závada se projevuje tím, že auto netáhne, přes 2000ot je to opravdu problém vytáhnout a motor strašně zhrubl, zejména právě při přidání plynu. V servisu mě strašejí tím, že je čerpadlo KO, ale auto krásně drží volnoběh a startuje na lusknutí prstem. Nemůže být problém v tom ventilu N108? Dá se nějak vyměnit, popř. vyčistit od nečistot?

Předem díky moc

Měl jsem podobnou závadu. Byl to filtr.

Tak problem byl vyresen. Filtr byl uz menen a zavada se stale projevovala. Nakonec to byl preruseny kabel k ventilu n108.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.