malybrko Vloženo 7. leden 2011 Sdílet Vloženo 7. leden 2011 Co si o tomhle myslíte? http://aukro.cz/item1392194450_jezdete_levneji_magnetizery_expanderod_1_3_do_2_3l.html Bude to vůbec mít nějaký vliv? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cputakt Vloženo 7. leden 2011 Sdílet Vloženo 7. leden 2011 (editace) Řeknu ti to jedním slovém pič....a tohle se už oběvilo za komančů dokonce to myslím testovali ve světu motorů nebo automotorevue ale je to hloupost. Testovali to i bořiči mítů na discovery a dokonce se jim spotřeba zvýšila. Editováno: 7. leden 2011, autor: cputakt Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 7. leden 2011 Sdílet Vloženo 7. leden 2011 Cypovina, píčovina a ptákovina na kvadrát najednou. Uhlovodíková paliva z chemicko-fyzikálního pohledu jsou NEPOLÁRNÍ molekuly, což znamená, že se nejeví ani jako elektrický, ani jako magnetický dipól. Tudíž na rozdíl třeba od vody, která dipólový moment u molekuly má, nejsou paliva magneticky ani elektricky ovlivnitelná. Většinou jsou dokonce elektricky téměř nevodivá. Magnetizéry na paliva jsou stejný vykrádadlo na peněženku, jakou byly vířiče do difuzérů starších karburátorů u škodovek a žigulíků - když se nějaký chytrák chytil poučky, že směs má jít do válců pro dobré spálení co nejlépe promíchaná a rozvířená - a "pozapomněl" uvést jeden zásadní fakt - že totiž víření a turbulence v sacím potrubí může způsobit až takovou ztrátu energie, že to za nízkých otáček motoru může až znemožnit samotnou funkci karburátoru... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 7. leden 2011 Sdílet Vloženo 7. leden 2011 Je to Sprostost. LINK: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
malybrko Vloženo 8. leden 2011 Autor Sdílet Vloženo 8. leden 2011 Díky všem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dymo Vloženo 11. leden 2011 Sdílet Vloženo 11. leden 2011 Používal som podobné magnety na Š120,bez sľubovanej úspory paliva!Mal som aj upravené difúzory( nie vrtuľky) podľa VTM(Veda Technika Mládeži). To efekt malo.Ale to už je história. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jarys Vloženo 11. leden 2011 Sdílet Vloženo 11. leden 2011 Se divím, že to ještě nenabízí Horst Fuchs.. :smich: :smich: Dobrá volovina.. 3. Zlepšení akcelerace vozidla – 15 procent 4. Zvýšení výkonu a dynamiky motoru – 16 procent Proč já utrácel vůbec za chipování auta.??? :D :smich: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Oldřich2 Vloženo 28. Únor 2012 Sdílet Vloženo 28. Únor 2012 No a vychází tu někdo z vlastní zkušenosti? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Voice Vloženo 28. Únor 2012 Sdílet Vloženo 28. Únor 2012 Normální člověk s tím (pokud odchodil základní školu) nemůže mít vlastí zkušenost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jozzi Vloženo 28. Únor 2012 Sdílet Vloženo 28. Únor 2012 Jo ja mam viděl jsem to na netu a v živote bych to nekoupil ale otevřeně musim řict že je to dobrej marketingovej tah , hlavne v době co benzin stoji tolik co stoji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Berry Vloženo 6. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 6. Červenec 2012 (editace) Před revolucí za komunistů se tím údajně zabývala "Československá lidová armáda". Před nějakou dobou jsem to četl na netu, dokonce tam byly zobrazeny nějaké certifikáty ze zkušebny. Můj názor : kdyby to fungovalo, tak už to tam automobilky dávají v rámci boje o zákazníka přímo z výroby. Mé řešení : Tankuji aditivovaný benzín u Benziny nebo u Shellu Přestal jsem jezdit jako hovado Naučil jsem se přesně řadit Editováno: 6. Červenec 2012, autor: Berry Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 14. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2012 No a vychází tu někdo z vlastní zkušenosti? Jo, s těma vrtulkama do difuzéru karburátoru mám osobní zkušenost. Fotr si je zmasírován známýma od někoho v hospodě koupil tenkrát kolem roku 1980 do šáde (dal za to pětikilo!!!), s velikým elánem po slibovaný úspoře litr na sto to namačkal do karbce a když zjistil, že s tím má problém předjet po jedničce se plazící traktor se samosběrákem plným slámy, chtěl to okamžitě vyhodit - bohužel, musel jsem to z karbce vypalovat já pistolovou trafopájkou, protože kterýsi debil to vyrobil z hmoty, která v karbci nasákla benzínem a nabobtnala, takže se nedala jiným nedestruktivním způsobem vyndat. Ty magnety mají úplně stejnou funkčnost - neboli jsou na hovno a na nic. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.