Přejít na obsah

cputakt

Uživatel
  • Počet příspěvků

    43
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli cputakt

  • Narozeniny 12.4.1972

Kontaktní metody

  • ICQ
    246307019

Oznámení cputakt

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Šířka podložky se odvýjí od ET disku ale přípustné je tolik aby kola nelezli ven z blatníku jinak po tobě pujdou policajti a jak se změní jízdní vlastnosti to musíš posou dit ty sám. A pokud pujdeš na STK tak ty podložky sundej jinak tě nemusí pustit.
  2. cputakt

    Dotahovanie Okien

    Mám rok 03 mám i VAG ale přez to to nejde jen na DOSu a já mám kabel do USB zkusil jsem i motor diag ale napsalo hlášku že nepodporuje tuhle jednotku.Pokud víš jak to aktivovat na VAGu 304 tak budu rád.
  3. cputakt

    Dotahovanie Okien

    Koupil jsem si taky co Brit a dnes jsem se snažil to zapojit ale po hodině jsem to vzdal.Našel jsem stálé + co jde do zámku řidiče připojil kostru ale ty další dva jsem zkoušel všechny kombinace ale nepovedlo se.Jednou se mi pořád odemykalo a zamykalo auto potom po připojení na jiný vodič se okna zavřeli ale né po zamčení auta DO ale ihned po připojení, na DO to nereagovalo. Pokud má někdo zkušenost jak to zapojit tak budu rád.Když jsem měřil vodiče voltmetrem tak na vodičích při zamčení nějaké impulzy byli ale napětí nevyskočilo na více jak 3V a to pro nabytí kondenzátoru a sepnutí relé je dost málo.
  4. Zatím jsem toho moc nenajezdil zhruba 400km ale na seat foru týpek na to už najezdil 7000Km a psal že vše je v pohodě jen začátky dělají trošku problémy než si řídící jednotka upraví dávkování paliva a bohatost směsi.Taky se někdy oběví chyba že je hubena směs ale to je tím že lambda čeká splodiny z benzínu a né z lihu.
  5. Jo zkouším etanol a jezdí to v pohodě dokonce se mi zdá že to jde lépe do otáček akorát jsou horší starty když jsou mrazy.v zimě je lepší to ředit 50/50 ale já jezdím na čistý a noproblema. Co jsem četl debatu na seat foru tak tam to taky lidi zkouší a není potřeba žádná úprava pokud má motor MPI u I to ani nezkoušejte. Kolega to teď zkusil na citroen xsara a říkal že mu to dokonce startuje lépe než na benzín ale že se mu zdá že to má nižší výkon ale etanol má vyšší oktanové číslo tak by to mělo jet lépe.
  6. Vyměnit jde lehce jsou to dva šrouby ale cena je kolem 3500kč u benzínu se EGR moc nezasírá tak ho zkus vytáhnout technickým benýínem vyčistit a vzčisti i tu trubku co vede pod škrtící klapu.Ventil může jednoduše vyzkoušet jestli funguje správně jak odpojíš konektor tak uvnitř konektoru je 5 pinu. Ve vrchní řadě jsou tři a ve spodní ředě dva stačí na ty dva připojit napětí 12V 2A a EGR by se měl otevřít je to obyčejný elektromagnet.
  7. Řeknu ti to jedním slovém pič....a tohle se už oběvilo za komančů dokonce to myslím testovali ve světu motorů nebo automotorevue ale je to hloupost. Testovali to i bořiči mítů na discovery a dokonce se jim spotřeba zvýšila.
  8. Mám úplně to samé taky mi ukazuje VAG přez 6 stupňů a klapa je pootevřená ale když zapnu zapaování tak se uzavře vrčí servomotorek ale po 3 sekundách se klapa vrátí do potevřené polohy mám obavy že se vychodily zuby na servu nebo převodech a udělala se tam vůle. Dokonce jsem tady psal jestli to je normální ale nikdo zatím neodepsal. Mám 1.4 16V 74Kw motor BBZ ibiza
  9. Taky jsem myslel že palubák lže ale nelže nabral jsem po rosvícení nejdražší kontrolky 10L E85 a vynuloval počítadlo.Když se rosvítila zase ta kontrolka měl jsem najeto 75Km nevěřil jsem vlastním očím a to jsem to opravdu lechtal otáčky nikdy nešly nad 2500 a křižovatek a semaforu moc neprojíždím. Trošku si myslím že je problém jak jsem psal tady http://forum.skodahome.cz/topic/100861-nejde-seridit-skrtici-klapa-14-16v-74kw/ ale zatím mi nikdo neporadil jak to má být.
  10. Zdravím,čistil jsem klapu a všiml jsem si že i když je odpojená nená zavřená úplně ale je tam lehká mezera. Pokud jsem na klapu zatlačil tak se dala zavřít bylo slyšet servomotorek který ji držel a nějaké péro ale když prst povolím klapa se vrátí zpět do pootevřené polohy. Po namontování jsem chtěl klapu seřídit podle VISu by měla být klapa po zapnutém zapalování úplně zavřená ale mi to dělá že když zapnu zapalování tak bzučí servomotorek a drží klapu zavřenou ale po 3 vteřinách motork vypne a klapa se vrátí zase do pootevřené polohy. Ve VISu je napsáno že musí být po vyčištění 0.0% ale mi ukazuje 6.3%otevřená i když je naprosto čistá pokud jsem zajel na seřízení do VAGu tak mi to okazolo že klapa je seřízená ale klapa je pořád pootevřená. Chci se zeptat má to tak být nebo je někde chyba?Můžete někdo sundat kryt motoru-airgox a podívat se jak to máte vy jestli po zapnutém zapalování máte klapu uplně zavřenou a jestli vám taky chvíli po zpnutí zaplování ta klapa bzučí? Problém je v tom že klapa je zalisovaná a na střeva se nedá dostat že bych ji upravil. Díky všem za pomoc.
  11. Tak to jsi mě uklidnil určitě to bude tím že nastartuju potom oškrábu auto ale mám zaplé vyhřívání okna dále topení na plno s uzavřeným okruhem a to po celou jízdu takže to určitě taky něco sežere.Ano přes léto je to v pohodě jen tohle mě vyděsilo je to 100% nárust spotřeby.V létě jsem jel po dálnici 400Km s klimou a sdcerkou a spotřeba byla kolem 6L a to jsem to nešetřil rychlost 130-160Kmh.
  12. Tak to mám asi nějaký problém mám motor BBZ a teď v zimě na R16/195/50 mi to žere 11-12 litrů jezdím krátké trasy tak do 10Km. Filtry svíčky oleje jsou měněné na jaře rozvody jsem dělal v létě.VAG neukazuje žádnou chybu je to normální?
  13. cputakt

    EGR ventil

    Z egru nemůže nic téct je to namontované na výfukových svodech kde jdou jen výfukové splodiny a to jsou jen saze pokud ti něco kape z EGR tak to bych viděl na presklou hlavu nebo těsnění a do výfuku ti valí buď olej nebo voda.
×
×
  • Vytvořit nový...