Zetor Vloženo 22. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2009 Mám drobný problém s octávii 2,0 TDi 103KW, při volnoběhu má motor nějaké vibrace, které se přenášejí na celé auto, jako by sním někdo zatřepal, na diagnostice není žádná závada. Při studeném motoru to nedělá. Občas se stane, že to na chvíli přejde ale většinou se to projevuje pořád. Děkuji za radu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
century Vloženo 23. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 23. Prosinec 2009 Už se to tu řešilo, přesně nevím kde. Někdo psal, že měnil silenbloky na motoru a bylo to ok, jiný zase vstřiky pokud si dobře pamatuju. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zetor Vloženo 23. Prosinec 2009 Autor Sdílet Vloženo 23. Prosinec 2009 Ve škodovce mi říkal jeden tzv. odborník , že je to začátek závady na dvouhmotém setrváku, že to rozhazuje chod motoru na volnoběh. Co odborník to jiný názor, nechce se mi řešit problém postupným vyměňováním dílů za desítky tisíc. Vibrace se projevůjí cca 1 rok, asi 15 tis. km , nijak se to nehorší, ale mám strach aby se to nějak nerosypalo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RemyZero Vloženo 23. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 23. Prosinec 2009 Já osobně jsem měl také špatný setrvačník, ale motor neměl vůbec žádné vybrace. Prostě to dělalo jenom rachot. Na volnoběh to s autem ani nehlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
joe4090 Vloženo 23. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 23. Prosinec 2009 (editace) Co se těch vibrací týče, když nastanou a projevují se jsou znatelný že to pozná i naprostej lajk a gumak???.... Editováno: 23. Prosinec 2009, autor: joe4090 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel 5 Vloženo 5. leden 2010 Sdílet Vloženo 5. leden 2010 Tak to začínám pozorovat při volnoběhu u studeného motoru.Kdo už ho měnil a na kolik to vyšlo.Také jsem četl od odborníků že není problém tam dát normální setrvák.Kde ho ale sehnad a hlavně vědět jaký tam dát. Zde se o tom píše. http://www.tipcars.com/applications/a_star...p;ck=1262712112 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaki Vloženo 5. leden 2010 Sdílet Vloženo 5. leden 2010 Mě drobné vybrování v malých otáčkách způsoboval extrémně vyběhaný klínový řemen. V kombinaci s vadným silentblokem motoru to už bylo cítitelné. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomino1 Vloženo 8. leden 2010 Sdílet Vloženo 8. leden 2010 Niekedy davnejsie som cital recenziu+test novej O2fl 2.0TDi 103Kw a robilo im to tiez na novom aute!! dali to ako zaporny bod autu-(velke vybracie na volnobeh-sporadicky). Mozno to je nejaka vada na ktoru tento tip motoru trpi uz odzaciatku. popr. to mozno robia iba auta ktore boli skladane piatok poobede Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dracek Vloženo 18. Březen 2010 Sdílet Vloženo 18. Březen 2010 Octavia II, 2005, motor BKD 2,0TDi PD, 103KW Když se motor zahřeje na provozní teplotu, tak se ve volnoběžných otáčkách občas (1-2krát běhěm 10sec.) dost zachvěje (zacuká), za studena není celkem znát. Problém dělají i teplé starty. diagnostika bez závad PROVEDL JSEM ZATÍM: před 3 měsíci komplet nová spojka i setrvačník - nepomohlo ještě jsem vyčistil sání a nechal vyšistit vstřiky na ultrazvuku kontrola vstřikované dávky přes diagnostiku - vyhovuje setkali jste se někdo s něčím podobným? díky za nápady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acek Vloženo 19. Březen 2010 Sdílet Vloženo 19. Březen 2010 Buď ti pomalu odchází kabelový svazek pod ventilovým víkem vzniká tam přechodový odpor vlivem působení oleje na svazek a konektory nebo nejdřív zkus nechat přehrát soft v řídící jednotce motoru. Kolik máš najeto? Byly dělaný rozvody?Může zlobit teplotní čidlo co dává chybnou info ŘJ motoru a ta pak dává špatnou startovací dávku. Co baterie jak je stará pokud má už špatnou (malou)kapacitu i když startér točí tak to může být projev špatného tepleho startu. Někdy to může být i startérem i když startuje ale mávětší odběr a točí pomaleji než nový.Jo dvoulitr PD je mrcha tam musí všechno fungovat tak jak má.Pak můžeš zkusit zvednout startovací dávku třeba se to zlepší. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dracek Vloženo 19. Březen 2010 Sdílet Vloženo 19. Březen 2010 spíš řeším to cukání za tepla než ty teplé starty, zkusím mrknout po kabelech Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dracek Vloženo 21. Březen 2010 Sdílet Vloženo 21. Březen 2010 Rozvody i s pumpou nové, teď i nové turbo. Kabely vypadají dobře, ještě mě napadlo změřit komprese. Je ale divné, že to cuká jenom při provozní teplotě a to hlavně, když to někde pořádně rozehřeju po dálnici. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dracek Vloženo 21. Březen 2010 Sdílet Vloženo 21. Březen 2010 Asi ještě tu kabeláž ke vstřikům vyměním a uvidím co bude dál. Akorát nevím, co ten matroš bude stát? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dracek Vloženo 23. Březen 2010 Sdílet Vloženo 23. Březen 2010 tak ta kabeláž ke vstřikům stojí cca 2.230,- je škoda, že to nemůžu jenom zkusit jestli to pomůže kabeláž mám v autě na pohled ok, ale je hodně tvrdá (vyhřátá) to je nejspíš ale každá, že? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acek Vloženo 24. Březen 2010 Sdílet Vloženo 24. Březen 2010 Pokud je tvrdá tak to je důsledek působení oleje a teploty.Kup ho ta cena docela ujde.Tu Řj motoru jsi nechal přehrát? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rupino Vloženo 25. Březen 2010 Sdílet Vloženo 25. Březen 2010 tak ta kabeláž ke vstřikům stojí cca 2.230,- je škoda, že to nemůžu jenom zkusit jestli to pomůže kabeláž mám v autě na pohled ok, ale je hodně tvrdá (vyhřátá) to je nejspíš ale každá, že? ...sázim taky na tu kabeláž...je to poměrně častá závada většiny PD...logicky se stoupající teplotou stoupá i hodnota přechodového odproru... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DIAGNOSTIK Vloženo 25. Březen 2010 Sdílet Vloženo 25. Březen 2010 FLESH řídící jednotky motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acek Vloženo 25. Březen 2010 Sdílet Vloženo 25. Březen 2010 To už jsem mu radil na začátku ale zatím to asi ještě neudělal.Jen u těhle typů motorů to dělá i ten svazek je to tam blbě vyřešený a tady pomůže vylučovací postup něco vyměnit a vyzkoušet.Je to na bednu ale jinak to asi nezjistí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juri272 Vloženo 10. leden 2011 Sdílet Vloženo 10. leden 2011 Ahojte mam octaviu 2,0tdi 103kw BKD najazdene 176000 v poslednej dobe cca asi 3 mesiace mi s autom na volnobehu(trasie,cuka,trha alebo ako to nazvat)a ked dam otacky na 1100 tak to tiez robi,pri studenom motore ani necukne,ani ked jazdim v meste. bol som uz v dvoch servisoch a na troch diagnostikach pozerali mi vstreky a vstrekovanie plny svoju funkciu jak ma a ma aj dobre hodnoty,neviem co to moze bit,servisak mi povedal ze si to nemam vsimat a mozem jazdit dalej ze to nic nieje,mate niekto skusenosti s niecim takymto?? Dakujem :41c2: :41c2: :41c2: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miso261186 Vloženo 10. leden 2011 Sdílet Vloženo 10. leden 2011 Ja mám podobný problém a tiež som z toho nervózny , mám 2007ku 2.0 dieslak s DSG , 160tis. KM a neni to pravidlo ale niekedy keď stojím s vyradením v neutráli doslova ma auto kope do zadku , nepravidelné rany , diagnostika v poriadku , upgradli mi aj FW , ale nepomohlo .... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mata_cz Vloženo 10. leden 2011 Sdílet Vloženo 10. leden 2011 Hoj, mám taky OII BKD, najeto 177t km a zatím žádné cukání ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomina Vloženo 16. leden 2011 Sdílet Vloženo 16. leden 2011 A není to náhodou setrvačník? Já mám sice 1,9TDi, ale přesně takhle se mi choval setrvačník před výměnou. Na volnoběh cukalo auto a k tomu se i ozývaly dost nepříjemný kovový zvuky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
crazy_doctor Vloženo 9. Únor 2011 Sdílet Vloženo 9. Únor 2011 A není to náhodou setrvačník? Já mám sice 1,9TDi, ale přesně takhle se mi choval setrvačník před výměnou. Na volnoběh cukalo auto a k tomu se i ozývaly dost nepříjemný kovový zvuky. A co jsi dal za ten setrvačník + práce. Mám 1,9 TDI s jen 55 tis a auto se mě třepe na volnoběch, ale jen někdy, ale žádné kovové zvuky zatím neslyším. Jde to jen zkontrolovat, nebo musím do servisu? Díky za info Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomina Vloženo 12. Únor 2011 Sdílet Vloženo 12. Únor 2011 Ono taky samotny cukani muze byt zpusobeny odchazejicim vstrikem. Staci se na diagnostice podivat na odchylku vstrikovaneho mnozstvi na jednolivych valcich a pokud bude odchylka na nejakym valci velka, je chyba tam. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miso0401 Vloženo 6. Duben 2011 Sdílet Vloženo 6. Duben 2011 Nazdar pani , mam tiez podobnu otazku , kupil som O2 2007 1.9TDi 77kw, a v neutrala mi to jemne sem tam cukne(zavybruje) v motore, nevyda ziaden zvuk(ziadne cinknutie) a je to fakt take jemne , robilo mi to sem tam aj pri predoslom aute a to bol benzin 2.0FSI, neviem ci je to normalne , alebo sa mam niecoho obavat. Dik za kazdy postreh Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.