Publikováno Leden 21, 201114 r Zdravim. Muze mi nekdo znaly prosim rict, jaky je rozdil v tech motorech? A tim myslim vykon, naklady na opravu, spotrebu, ... Teda krome toho, ze jeden ma 8V a druhy 16V? Diky
Leden 21, 201114 r Myslim, ze by stacilo pouzit tady na foru nebo v google vyhledavani. strucne, BMM je 8V, s DPF, myslim, ze spolehlivejsi, tedy krom filtru pevnych castic, ktery se muze zanaset, paklize jezdis kratke trasy a filtr nema moznost regenerovat. pokud se ti zenese, je moznost nechat ho odstranit softwarove nebo i fyzicky, nebo ho nechat vymenit, coz bych nedoporucoval, pac tim de facto odkladas problem resp. si zakadas opakovane na ten samy. BKD je 16V a co vim, ci co jsem cetl je to, ze jde pravdepodobne o nejproblemovejsi radu, protoze u nej praskaly hlavy, odchazely vstriky apod. lae ber to vse s rezervou, urcite tu je spousta lidi, co maji BKD a nemohou si ho vynachvalit. jde vzdy o to, jak se k motoru a autu obecne pred tebou jeho uzivatele chovali a pak o poctu ujetych km. osobne mam BMM a vse vypada ok (tuk tuk), regeneraci filtru nepoznam, auto jezdi dobre a se slusnou spotrebou.
Leden 21, 201114 r Autor jj, info jsem se pokousel vyhledat, ale vybehne milion stranek bazarovejch Octavek misto jedny uzitecny informace. Proto jsem zvolil tenhle zpusob, protoze je spolehlivejsi. Takze diky za pro me vycerpavajici odpoved
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.