Suhajka.R Vloženo 23. leden 2011 Sdílet Vloženo 23. leden 2011 Potreboval by som poradit Nedavno som si kupil Octavia 1.9TDI 81KW a mam mensi problem Ked za studena nastarujem auto startuje pekne nesklbe vobec nic volnobeh je ok Ale ked uz je motor teply a tak ho nastarujem tak mi otacky ostanu ako volnobeh 1100 a medzi 1200 a robi to asi cca 3 minuty potom spadne na normal a je dobre ale opatovnom nastartovani to iste Vycistili sme od vyfuku co ide do sania a nic to iste Ale vsimol som si aj to ze za tepla otocim klucik na start a zhavenie zhasne cca za 1 sekundu tak volnobeh je ok ale ked uz to zhasne ako posledne tak uz tie otacky su vysoke prosim vas pomozte mi poradte mi co mam robit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lucky.jack Vloženo 24. leden 2011 Sdílet Vloženo 24. leden 2011 (editace) Zkus vyměnit čidlo teploty. Editováno: 24. leden 2011, autor: lucky.jack Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Suhajka.R Vloženo 25. leden 2011 Autor Sdílet Vloženo 25. leden 2011 ANO BOLO TO CIDLO TEPLOTY PLUS TERMOSTAT A ESTE ZAKLADNE NASTAVENIE NO ALE KED TO UZ TAK ISLO TAK SOM AJ TU EGR KU VYCISTIL NORMALNE SOM ZACAL UVAZOVAT ZE JU ZASLEPIM FUJ TA SPINA Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juke.box Vloženo 25. leden 2011 Sdílet Vloženo 25. leden 2011 Zaslepit není potřeba,je to zbytečná práce. Stačí odpojit jen tu hadičku co to ovládá a zaslepit ji,nebo to jde vypnout softwarově- chip. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmik Vloženo 25. leden 2011 Sdílet Vloženo 25. leden 2011 EGR jde softem jen omezit, ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lucky.jack Vloženo 26. leden 2011 Sdílet Vloženo 26. leden 2011 Omezit vagem jde, ale s citem, jinak půjde blbě motor. Měl jsem vyndanou trubku mezi výfukem a egr ventilem a nakonec jsem ji tam vrátil a jen zaslepil hadičku. Ale zase se to pomaleji ohřívalo takže teď mám egr on a na léto ho zase přepnu na off Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lubl Vloženo 18. Únor 2011 Sdílet Vloženo 18. Únor 2011 Zdravím,potřeboval bych poradit. Na Vagu mi píše v bloku hodnot telplota chladici kapaliny -28°C pri studenem motoru. Cidlo jsem vymenil a nove premeril,dle tabulky v dilenske prirucce -cidlo v poradku. Vag mi pise stale cca- 25°C. Motor za studena tedy zhavy cca 15 sek a potom naskoci, otacky jdou do cca 1200 a po par minutach spadnou do cca 900. U tepleho motoru to zhaveni problikne a normalne startuji otacky hned cca 900.Nevite na co se zamerit dale?Mozna je tam nekde odpor ale nevim kde bych ho mel hledat. Po odpojeni cidla studeny motor zhavy cca 20 sek a RJ si vezme teplotu paliva a motor hned naskoci do volnobehu cca 900. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Suhajka.R Vloženo 18. Únor 2011 Autor Sdílet Vloženo 18. Únor 2011 Skus vymenit cidlo teploty a napis co to bolob ci si prisiel na to Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lubl Vloženo 5. Březen 2011 Sdílet Vloženo 5. Březen 2011 Zdravím,takže jsem šel dál od čidla když bylo podle multimetru v pořádku a kontroloval jsem kabeláž prozvoněním na multimetru od řídící jednotky motoru ke koncovce k čidlu. Kabeláž dle multimetru nepoškozena. Nové čidlo stále píše za studena cca -28°C. Tak nevím, může být poškozená řídící jednotka motoru? Prosím o radu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.