Přejít na obsah

lubl

Uživatel
  • Počet příspěvků

    5
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení lubl

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Tak problém vyřešen.Po kontrole čidla a kabeláže která byla v pořádku přišla na řadu výměna řídící jednotky a najednou vše funguje jak má. Kdo by to řekl,že?
  2. Zdravím,potřeboval bych poradit. Na Vagu mi píše v bloku hodnot telplota chladici kapaliny -28°C pri studenem motoru. Cidlo jsem vymenil a nove premeril,dle tabulky v dilenske prirucce -cidlo v poradku. Vag mi pise stale cca- 25°C tedy o něco mín než původní.Toto měření proběhlo v dílně při teplotě cca 15°C. Motor za studena tedy zhavy cca 15 sek a potom naskoci, otacky jdou do cca 1200 a po par minutach spadnou do cca 900. U tepleho motoru to zhaveni problikne a normalne startuji, otacky hned cca 900.Nevite na co se zamerit dale?Mozna je tam nekde odpor ale nevim kde bych ho mel hledat. Po odpojeni cidla studeny motor zhavy cca 20 sek a RJ si vezme teplotu paliva a motor hned naskoci do volnobehu cca 900. Takže jsem šel dál od čidla když bylo podle multimetru v pořádku a kontroloval jsem kabeláž prozvoněním na multimetru od řídící jednotky motoru ke koncovce k čidlu. Kabeláž dle multimetru nepoškozena. Nové čidlo stále píše za studena cca -25°C at je jakákoli venkovní teplota. Tak nevím, může být poškozená řídící jednotka motoru? Dle vagu se chladící kapalina zahřeje i s tímto čidlem na hodnotu cca 85 a výš. Jen to dlouho trvá. Na přístrojové desce je teplota na 90 °C o mnoho dřív,ale to je pochopitelné to čidlo je dvou pólové. Prosím o radu.
  3. lubl

    1.9TDI 81KW

    Zdravím,takže jsem šel dál od čidla když bylo podle multimetru v pořádku a kontroloval jsem kabeláž prozvoněním na multimetru od řídící jednotky motoru ke koncovce k čidlu. Kabeláž dle multimetru nepoškozena. Nové čidlo stále píše za studena cca -28°C. Tak nevím, může být poškozená řídící jednotka motoru? Prosím o radu.
  4. lubl

    1.9TDI 81KW

    Zdravím,potřeboval bych poradit. Na Vagu mi píše v bloku hodnot telplota chladici kapaliny -28°C pri studenem motoru. Cidlo jsem vymenil a nove premeril,dle tabulky v dilenske prirucce -cidlo v poradku. Vag mi pise stale cca- 25°C. Motor za studena tedy zhavy cca 15 sek a potom naskoci, otacky jdou do cca 1200 a po par minutach spadnou do cca 900. U tepleho motoru to zhaveni problikne a normalne startuji otacky hned cca 900.Nevite na co se zamerit dale?Mozna je tam nekde odpor ale nevim kde bych ho mel hledat. Po odpojeni cidla studeny motor zhavy cca 20 sek a RJ si vezme teplotu paliva a motor hned naskoci do volnobehu cca 900.
×
×
  • Vytvořit nový...