Publikováno Leden 31, 201114 r teď v zimě to (1.2) topí na prd, každopádně mě zajímá, jestli má smysl knoflík teploty otočit na max, nebo stačí standardních 22 a stejně to bude foukat nejteplejší vzduch do té doby, než bude teplejší než těch 22st. Díky moc.
Leden 31, 201114 r u mě (1.2 tsi, Climatronic) je nejlepší nastavit 22°C a pustit foukání na horní část těla, to je teplo v autě hned. Když nastavim 22°C a dám tam AUTO režim (LOW) tak za cestu 3h dlouhou to pořád fouká na 3 "čárky" a v autě je pocitově zima. Překvapilo mě vyhřívání sedaček, během 15s. topí jak vsteklý :-) doporučuji
Únor 1, 201114 r To ale tak trochu kecáš žejo , mám vyhřívané sedačky taky, je to každopádně bezvadná věc v tom se shodnem, hřejou rychle, v tom se taky shodnem, než začne vůbec trochu topit topení, sedačky tě už dávno krásně hřejou, pořád se shodnem, ALE za 15 sekund to tedy není ani náhodou - znatelný teplo od sedáku a zad se dostaví až dýl - tak po minutě až dvou. Ale jinak souhlas - jsou super p.s. možná na holý tělo bez bundy bys třeba po 15 vteřinách něco málo ucítil, ale než se vše prohřeje přes ten materiál sedačky a oblečení, tak to do 15 s ani není možný
Únor 1, 201114 r Tak to souhlas,vyhřejvaný sedáky mám taky a netopí ani za 2 min,ale klidně i za 4-5 když jsou sedačky vymrzlý. Mám ale kůži Za 15sec to je teda rozhodně blbost.
Únor 1, 201114 r no joo, tak to nesmíte řídit v peřiňáku :-). Když jedu v džínách a mikině, sedačky začnou hřát okamžitě, je to cítit po nějakých 15-20 s. OPRAVDU (nestopoval jsem to ale prostě bylo to téměř okamžitě) ! Pro porovnání vyzkoušeno i v Audi A4 a tam to hřeje rovněž ihned, i když máš ještě studený motor. Jestli vám to hřeje až po 2 min, tak to nechápu.
Únor 1, 201114 r no joo, tak to nesmíte řídit v peřiňáku :-). Když jedu v džínách a mikině, sedačky začnou hřát okamžitě, je to cítit po nějakých 15-20 s. OPRAVDU (nestopoval jsem to ale prostě bylo to téměř okamžitě) ! Pro porovnání vyzkoušeno i v Audi A4 a tam to hřeje rovněž ihned, i když máš ještě studený motor. Jestli vám to hřeje až po 2 min, tak to nechápu. To je zajímavý že sedačky hřejí i když je ještě studený motor .... no jo Audi
Únor 1, 201114 r Sedačky hřejou max. do minuty, používám je skoro každý den. Sedám do auta jen ve svetru a hned zapnu sedačky, je to parádní věc.
Únor 1, 201114 r ale ty sedačky hřejou i v Yetim, i když je motor ještě studený ! Mě to fakt hřeje téměř okamžitě, určitě né po minutě dvou...
Únor 1, 201114 r ale ty sedačky hřejou i v Yetim, i když je motor ještě studený ! Mě to fakt hřeje téměř okamžitě, určitě né po minutě dvou... Jasný že hřejou, mě jen pobavilo to že "hřejou i když je motor ještě studený" elektricky vyhřívané sedačky přece nemají nic společného s teplým nebo studeným motorem, leda že bys měl teplovodní vyhřívání, ale to jsem v ceníku příslušenství neviděl Jen taková sranda, ale je fakt že já měl ve všech autech vyhřívané sedačky a bez nich už bych auto nekoupil, myslím že i motoru prospívá když ho necháš co nejrychleji zahřát než mu brát jeho teplo pro svoje nohy.
Únor 4, 201114 r Autor a ten knoflík? fakt mi to připadá, že to topí stejně, jakmile to přejede 22st, pak už se nic neděje... je tam nějaký regulátor, který to zreguluje až bude ten vzduch teplejší?
Únor 4, 201114 r Já mám v autě poloautomat Climatic (pozor, Climatic v autech od KT 45/2010 už není to, co tam bylo dřív - teď je tam jenom manuální klima) a když nastavím 22°C, tak to nejprve hřeje stejně jako u max. topení a po dosažení požadované teploty v autě to začně topit o poznání méně až do stavu kdy z výdechů jde vlažný vzduch a teplota v autě se pěkně drží. Nevím, jestli je v autě opravdu těch 22°C, ale je tam příjemně a teplota je stálá. Mimochodem, nevíte někdo, jestli jde zobrazit na MaxiDOTu nebo na SWINGu i vnitřní teplotu, když je v autě pouze Climatic a ne Climatronic?
Květen 21, 201114 r By mě zajímalo, jestli nevíte, k čemu jsou ty dvě malý černý lesklý tečky ve středovém panelu u ovládání klimatizace. Mám asi Climatic, tedy do 45 KT/2010, vůz vyroben v červenci 2010, rozhodně nemám automatickou klimu, ale nikde jsem nenašel, co by to mohlo být... na ilustrativním obrázku vypůjčeným ze stránek škodovky jsem ho zakroužkoval... Díky za odpověď.
Květen 22, 201114 r Já bych řekl že je to osvětlení... Ale to bys sis asi všiml. Stejné dvě tečky mam i u hlavního osvětlení - je to osvětlení řadíci páky, při noční jízdě krásně osvětlují. Asi bych se taky přiklonil k tomu teploměru..
Květen 22, 201114 r Ta jedna nebo dvě tečky dole u ovládání klimatizace, jsou teplotní čidla a nahoře na stropě u lampiček jsou senzory pohybu od alarmu.
Květen 22, 201114 r Alarm to nahoře není, jeto osvětlení.. Já ani alarm nemam.. Upraveno Květen 23, 201114 r od Sranki
Květen 22, 201114 r Hmmm, takže jak? a k čemu to je? že by climatic se vyhříval podle vnitřní teploty vozidla, to bych byl rád...
Červen 2, 201114 r Autor v autě s climaticem to je jen průhledný plast - je to vidět při sundání předního panelu
Říjen 4, 201113 r jé někdo má jednu tečku někdo dvě :-) my máme dvouzonovou a máme jednu a na stropě to je osvětlení, pohybová čidla na alarm jsou taková jako sítka. Dnes to zkusím vyfotit.
Říjen 7, 201113 r první svítí při zapnutých světlech druhé jsou ten alarm a třetí fotka to taky nevím na co je :-)
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.