Mojo Vloženo 1. Únor 2011 Sdílet Vloženo 1. Únor 2011 Ahoj kluci,moc prosím o rady a pomoc.1 problém mám s topením o1 1,9TDI 81kw topilo dobře po výměně rozvodů i vod.pompy mi po 2000km na dálnici rychlost 130-160km/h mi zmizela chladící kap. z nádobky,dolil jsem 1l a jezdil dál,pak už jen ve městě a kapalina zatím drží... po týdnu se na křižovatce na volnoběhu místo teplého vzduchu valil studený a když jsem přidal otáčky,šel opet teplý né horký vzduch... bylo mi řečeno,že je to vodní pumpa,že se protáčí na hříhelce a netlačí vodu,tak jsem ji nechal vyměnit a problém je furt stejný:-(,někdý to topí někdy zase vubec,jen vlažno až studeno i pri teplotě 90stup climatronic na max a otáčky na 2400otáček... nevíte čím to může být?jsem už bezradný a peníze jen mizi za zbytečné "OPRAVY"a druhý problém je když je vlhko nebo i někdy po myčce či teď v mrazech mi auto začne cukat a hodně kouří,ale zase lépe táhne,ale cuká a za mnou auta není vidět i když se mi lepí na "prdel":-),když to zrovna necuká a nekouří,tak auto je lenivé a nechce moc jet 130km/h a víc ani tuk plyn.pedál na podlaze... může to dělat váha vzduchu??? nesetkali jste se s tím nebo nečím dost podobným? díky moc a prominte za nové téma,nenašel jsem tady stejný problém za 2dny.Pujde to na diagnostiku,ale zkušenosti a praxe je někdy víc než PC:-).Moc děkuji za rady milí Škodováci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal2009 Vloženo 1. Únor 2011 Sdílet Vloženo 1. Únor 2011 projeď to vagem a vyčisti váhu .. to je základ od čeho se odpíchneš. Vyměň tedy novou pumpu a origo, žádnou čínu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mojo Vloženo 1. Únor 2011 Autor Sdílet Vloženo 1. Únor 2011 Pumpa je už vyměněna,ale beze změny,tak co by to ještě mohlo být?teď mám na mysli ty výpadky topení...termostat?vadí,když je místo červené kapaliny dána po výměně rozvodů modrá?v servise,kde mi to měnil mi řekli,že je to jedno,jaká tam je,ale mi se to nezdá,všichni mají červenou-růžovou...Díky za každou radu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal2009 Vloženo 1. Únor 2011 Sdílet Vloženo 1. Únor 2011 jako xtra by to vadit nemělo, ale má se tam dávat jednoznačně G12 a hotovo. Ono problémy co se týkají kapaliny můžou dělat ještě tyto věci : čidlo teploty a termostat. zkus teda fvyměnit oboje a kompletně vypusť ten modrý pramen a dej tam, co doporučuje Škoda auto. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HanyZ Vloženo 1. Únor 2011 Sdílet Vloženo 1. Únor 2011 ano, zásadně dávat G12 ! vyměnit a pak se uvidí... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mojo Vloženo 1. Únor 2011 Autor Sdílet Vloženo 1. Únor 2011 O.k,vrhnu se na to hned,jak to pujde a dam sem vedet.. napadlo me jeste,jestli by to topeni nemohla delat i praskla hlava? Diky zatim... Kazda Dalsi rada viitaana:-). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomat1 Vloženo 2. Únor 2011 Sdílet Vloženo 2. Únor 2011 Než bych začal cokoliv vyměňovat, podíval bych se do nádobky chladící kapaliny při nastartovaným motoru, jestli se tam nedělají bublinky. A to jak na volnoběh, tak při nějakých vyšších otáčách i při studeným a teplým motoru. Pokud by se dělali, tak by to byla ta hlava a nebo v lepším případě těsnění pod hlavou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mojo Vloženo 2. Únor 2011 Autor Sdílet Vloženo 2. Únor 2011 Na bublinky mrknu jeste dnes,zitra chci dat tu kapalinu G12.Jen mam dotaz,jestli muze byt starline z autokelly a Jake mnozstvi kapaliny a Jake destilky?jak to vymyt od fridexu a kde nejlip vypustit?hadice?vypustak je tam? pry to Jinak bude takove zarezle,kdyz to nebude vymyte...proto volim zatim tu levnejsi chlad.kap...nevim jeste co me dal financne nakladne ceka...je to teda je?diiky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal2009 Vloženo 2. Únor 2011 Sdílet Vloženo 2. Únor 2011 (editace) chlape, jak tak vidím tvoje otázky, bylo by bezpečnější dát auto někomu, kdo tomu alespoň trochu rozumí - kdo ví kde je alespoň uložený motro, jestli vepředu, nebo vzadu ne, teď vážně: otevřít nádobku kapaliny výpušťák je na pravé straně chladiše uplně dole - otočit a vytáhnout kohoutek. vypustit nalít destilku, pustito motor až se zahřeje na 90, otevře se twrmostat - poznáš to podle barvy, že se začně míchat - tehdy proudí i destilka do bloku, jinak vyměnit množství jen v chladiči je málo vypustit opět ještě jdonou alespoň opakuj zavři kohout nalej G12 ale origo prosímtě, zajeď do škodovky, ten litr stojí kolem 150 kč, tak to zainvestuj a zase nevymýšlej kup 4l, něco ti zbyde na na dolévání případný.. lej tam hodně g12 a pak zahřej - v bloku bude spoustu destilky z vyplachování - tzn g12 neředit a řešit to zase až při teplém motoru, kdy se kapaliny smíchají - změřit měrkou a dej to na cca - 35 Editováno: 2. Únor 2011, autor: brc.majkl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HanyZ Vloženo 2. Únor 2011 Sdílet Vloženo 2. Únor 2011 super návod jen bych to doporučil zředit na -25 až -30... ono když to není pořadně zředěné, tak to prý žere těsnění (?) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mojo Vloženo 3. Únor 2011 Autor Sdílet Vloženo 3. Únor 2011 Vtipalku,to zvladnu:-).diik za rady.Jo a bubliny nejdou,tak je hlava snad o.k ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mojo Vloženo 10. Únor 2011 Autor Sdílet Vloženo 10. Únor 2011 tak,měl jsem to na vagu a napsalo to 2 chyby... první napsalo 17965-regulace plnícího tlaku, mez regulace překročena, P1557-3500. Že by N75? a druha že je vaha vzduchu,ale přesnou definici už nevím... má to na sebe vliv? stačí vyměnit jedno a druhý díl už pojede dobře nebo je třeba vyměnit obojí??? Váhu mají Bosch za 2200kč,není to aušus?:-) někde jsem našel váhu Bosch za 3600kč,proč takový rozdíl?Ten N75 je který?jsou tam dva vedle sebe,jakoby pod steračemi... díky za rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.