Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Myslím že buď těsný konec 07, nebo samotný začátek 08 - fábule II, vlastní ji tady člen "mara00", najeto cca 43000km. Je vlastně stejně stará s Drobkem a má i zhruba (± autobus) stejně najeto. To že to je fábule je myslím i ta příčina toho koktavýho rozjezdu - má pravděpodobně těžší převod v rozvodovce než když je v roomu.

tak to pak jedině, jinak mě nic nenapadá co by to způsobovalo, páč onehdá jsem se od čerpačky plynu s růmem rozjížděl omylem i na trojku a vzalo to :kol-47: .

  • 2 týdny později...

Tak mně vydržel motor ve fábii r.v.2/2006 1.2 12V 47KW BME pouhých 90tisíc Km a je na třetím válci bez komprese,ach jo.

Upraveno od sturgeon

takže ďalší 12V s tlakmi v (_:_) ... :kol-128:

Známá má FI HTP 1.2 tu nejoholenější Junior co se ze začátku vyráběla. Zatím to má 160 000 a jezdí to. Na to, že se na to absolutně kašle, žádný olej se nikdy neměnil kromě prvních garanček (koupila nové) a dá se říct, že se vyměňují pouze nefunkční věci. Nic preventivně. Ve 140 000 nové ventily (na třetím válci vypadaly jak úplný hvězdice). Rovnou s tím i katík (jezdilo se s tím jakou dobu jednoduše na 2 válce). Svíčky se měnily za celou dobu 1x po tom co zase jeden válec nepálil. No a teď i čepy, který tam neměli absolutně žádnou úlohu jak byly v hajzlu. Jo a jednou snad odešel termostat nebo ted si nepamuji zda to bylo opravdu ono, prostě nešlo kvuli tomu nasratovat tak jsem to odpojil a jezdilo to. Ve škodovce mě pak zjebali jak psa, že jsem to odpojil, ale nějak se s tim autem jezdit muselo. A destičky jednou. Je to po těch 160tis hroznej kostitřas, ale důležité je, že to pořád jezdí. Oleje si to bere hodně. 90% město s řidičkou, které bych auto v životě nepujčil. Pokud se znovu něco stane s motorem, auto jde do šrotu. To už v tom stavu nemá ani žádnou hodnotu, pokud neni plná nádrž.

Upraveno od Owneil

tak majiteľ vozidla,z ktorého sú tieto fotky fakt skúša koľko jeho motor znesie...je FAB 1,MR 2006,BME...od poslednej výmeny oleja (čo bolo pri 20 800km/2.2008) najazdil na Shell 5W-40 "nejakých" 51 000km....taktiež si sťažoval na klepot motora...z vane vytieklo horko-ťažko 0,5l oleja (olej je asi nevhodné slovo,skôr vazelíny)...vložka filtra nešla ani stiahnuť z tej tyčky,tá to vzdala a vytrhla sa z toho plastového víčka...filter som musel nakoniec rozrezať tech.nožíkom....proste z takých ľudí mi je na :ble

post-62595-0-32702500-1348513281_thumb.j

post-62595-0-21286500-1348513305_thumb.j

post-62595-0-02596000-1348513325_thumb.j

post-62595-0-05531600-1348513346_thumb.j

Ty kráso :D :D ten filtr je hustej mazec :D :D

no ono to nebude len vo filtre,ale kto chce kam-pomôžme mu tam lol

To fakt najel na jeden olej 51 000 km? :D To se docela divím, že to auto ještě jezdí :D

kvalita toho oleja tomu zodpovedala..posledný servis pri 20t km-dnes tam mal 71t km..sám mám obavu čo to urobí s tým motorom..nechám sa prekvapiť :w00t1:

To pak napiš poznatky, jestli si motor libuje, nebo mu to vypálilo ventyly a praskla hlava :D

no ak sa ešte ukáže,možno zasa dobehne po 4 rokoch :kol-46:

Zas na druhou stranu je to ukázka toho, že ten motor něco vydrží :D i když je to asi vyjímka :D

no viem si živo predstaviť čo musí byť v olejovej vani,alebo lepšie napísané po celom motore...obalené vo "vazelínovom" obale :p

Tjn, jestli je takováhle vazelína v olejové vaně, tak to je velký humus a peklo a bude se to do motoru dostávat stále :D

Chtělo by to výplach, pokud možno 2x za sebou. pak by se to svinstvo (snad) z motoru dostalo pryč...

nemal záujem :kol-44:

Jeee, to ste narazili na téma, které se mi hodí :D jak se proplachuje motor? Je to stejné pro benzín i naftu? Nebo jestli je to někde řešené, nemáte odkaz? Díkes :)

nemal záujem :kol-44:

Pak je blbej jak daleko vidí a mít ten motůrek nějakou okončetinu, ukopal by ho...

Upraveno od Ekkar_z_Bastlírny

Výplach motoru se dělával v době, kdy se ještě nepoužívaly plnoprůtokový filtrace. Vypustil se olej, vyndala se filtrační vložka, její futrál se namontoval zpátky (aby olej nevytekl ven z motoru), do motoru se nalil VYPLACHOVACÍ OLEJ obsahující přísady, kterýma se rozpouštěly nečistoty (karbony atp), motor se nastartoval a nechal se cca 10 minut proběhnout do úplnýho ohřátí - až se plně otevřel termostat. Olej se během výplachu nefiltroval = protékal filtrem bez ovlivnění. Pak se ten vyplachovací olej vypustil a nechal dokonale vykapat (klidně půl hodiny). Vždycky vytekl černej jak bota. Ale dal se použít opakovaně, musel se nechat usadit a opatrně slít. Do vyčištěnýho motoru se pak dal nalít (po namontování nový filtrační vložky) nový čistý olej.

U nových motorů s plnoprůtokovým filtrem to tak nejde, protože filtrem protéká všechen olej co vytlačí pumpa. Musel by se dát 2x po sobě new filtr. Ale existujou přípravky, který se nalijou do motoru TĚSNĚ PŘED VÝMĚNOU OLEJE a který rozpouštějí velkou část usazených nečistot. Jednou jsem to nechal servisáka udělat, když jsem si nebyl jistej typem oleje v autě, který jsem koupil. Jsou to kapaliny složený z benzínu a čisticích přísad, který se nalejou těsně před výměnou do olejový náplně. motor se pak nechá určitou dobu běžet na volnoběh. Pak se olej normálně vypustí a vyhodí se filtr. Dál se pokračuje jako při normální výměně - zašroubuje se výpusťák, filtr se naleje olejem a namázne se gumka, našroubuje se na přírubu a do motoru se naleje normovaný množství oleje. Problém těch čisticích kapalin je v tom, že pokud je v motoru velký množství svinstva, filtr se po jeho uvolnění může ucpat natolik, že jím neproteče dostatek oleje ani pro základní mazání při volnoběhu a motor se přidře. Značku toho čistidla si bohužel nepamatuju, ale naprosto přesně si pamatuju že to kurevsky smrdělo benzínem :D ... Byla to asi litrová plechovka vzdáleně připomínající pivo - taky byla otevírací "na ouško"...

Aha, takže myslíš, že by mi to ve škodovce udělali, až pojedu na výměnu oleje? Přece jenom nafťák po 115 000 km už v sobě něco mít bude a pročistit by se to mělo, ale zas nechci zadřít motor :/

Pokud si o to řekneš, myslím že by to mělo jít provést. Moderní oleje ale mají ty čisticí složky už v sobě, takže ohřátý olej je plný mikroskopických částí nečistot (těch co prošly filtrem) - PROTO JE TAKY ČERNEJ JAKO BOTA SKORO IHNED PO VÝMĚNĚ...

Aha .. no a ještě jsem četl, že je prý dobrý projet jednou za 15 000 km tak 2-3 nádrže na Shell V-Power Nitro+ :) ale nevím, co je na tom pravdy :)

Což je reklamní kec mající za účel zvýšit odbyt toho hyperpředraženýho "prémiovýho" paliva. Jen to dočasně zdvihne využitelnej výkon motoru, protože ŘJ může využít vyšší oktanový číslo.

Já jsem si to myslel, že to bude něco takového, páč si myslím, že třeba v Německu je běžný diesel na úrovní českého V-Poweru :D no zkusím se zeptat ve škodovce, jak se budou tvářit na propláchnutí motoru :D

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.