bitttpower Vloženo 21. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2014 Fabia 1.2 htp s najetymi 300 tis. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 21. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2014 aha, tak do toho mi chybí 11 018 km , ...na jaře tam budou jako na koni Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 4. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2014 tak a máme tu další mezník v životě mé Fábuli Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 4. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2014 No super. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PaveloSK Vloženo 4. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2014 Co ta kontrolka? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 4. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2014 zaslepené kurvítko jménem EGR Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PaveloSK Vloženo 4. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2014 Ah.. No pekne, gratulujem! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mira Vloženo 4. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2014 tu kontrolku máme asi všichni:-)jinak nám chybí do 300 tis...asi 8000km?:-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 4. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2014 zaslepené kurvítko jménem EGR Chybí ti tam jedno písmenko - konkrétně "n" ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pali_HTP Vloženo 4. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2014 @Ekkar: rasisto btw, vse naj k svatku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 4. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2014 Dík - nesnáším všecko co je černý a ke všemu škodlivý.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 4. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2014 tu kontrolku máme asi všichni:-)jinak nám chybí do 300 tis...asi 8000km?:-) njn jsi furt o krůček napřed Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 4. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2014 tak a máme tu další mezník v životě mé Fábuli Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mira Vloženo 5. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 5. Listopad 2014 Martin:čeče myslel jsem že žena najede míň jak já..takže těch 300tis bude trvat..ale jak čuchla k LPG jezdí jak o život:-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 5. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 5. Listopad 2014 ... no jestli se toho Fábule dožije, tak to od léta vidím obdobně , juniorka si chce udělat papíry a už teď je natěšená, jak bude jezdit ... kdyby mohla, jezdila by už včíl . Čítám, že to bude tak, že kdykoliv pak sednu do auta bude suchá nádrž Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 10. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2014 Jedna perlička pre zaujimavosť. http://forum.skodahome.cz/topic/117064-motor-%C5%BEere-olej/#entry1972804 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 29. leden 2015 Sdílet Vloženo 29. leden 2015 ... když už jsem to hodil, do nesprávné podsekce, tak pro jistotu, pro majitele FI (HTP) - není se čeho obávat ... http://forum.skodahome.cz/topic/120898-výdrž-motoru-12-htp/?p=2003145 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Engler Vloženo 29. leden 2015 Sdílet Vloženo 29. leden 2015 Výdrž je síce pekná vec, ale čo tak rastúci úbytok oleja motora? Osobne moja fabka papá na 1000 km 3/4 l Castrol magnatec 5w-40 , čo považujem za značne nepriaznivý stav, dolejem a motor ide dobre. Len ten olej. Dočítal som sa, že max. spotreba oleja je 1l / 1000 km. Je to pravda? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Engler Vloženo 29. leden 2015 Sdílet Vloženo 29. leden 2015 Pri najazdených 225 tis. km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 29. leden 2015 Sdílet Vloženo 29. leden 2015 od výměny do výměny, nepřidávám ani deci . Výměna po 15t km a na konci intervalu není nikdy olej pod spodní ryskou, vždy tak 2mm nad (dávám 3 l) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 29. leden 2015 Sdílet Vloženo 29. leden 2015 Engler - máš těch 225 tkm sám, od novýho auta? Tohle vypadá jako bys tam měl stírací kroužky ze stejnýho matroše, kterej tolik "proslavil" 74kW variantu motoru 1,4 16V. Stačilo jednou ten motor přehřát a stíráky jsou měkký jak poslaneckej penis. Tudíž nestírají a motor vesele papá máslo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gourney Vloženo 30. leden 2015 Sdílet Vloženo 30. leden 2015 Ja by som skúsil trochu hustejší olej. Nie hned 5W50, to je až krajné riešenie. Jednotlivé oleje 5w40 sa od seba môžu dosť líšiť. Neviem kam by som zaradil ten Magnatec. Rozhodne by som dal niečo čo plní normu Porsche A40, tá zaručuje že olej nestratí viskozitu. Pokles viskozity znamená o niečo nižšiu spotrebu paliva (tak akurát na reklamu), ale vyššiu spotrebu oleja. Možností je tu viacero. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 30. leden 2015 Sdílet Vloženo 30. leden 2015 Spotřeba je jen minimálně o hustotě nebo viskozitě oleje, když tam prostě sákne, tak tam sákne bez ohledu na to, jestli to je 15W-xx nebo 5W-xx - daleko důležitější je těsnost všech mazanejch míst tam, kde mazaný místo s kluzným dotykem přímo sousedí se žhavým dílem nebo se dokonce přímo maže žhavej díl - dříky ventilů, písty. Jak tam prosakuje těsnění, olej se spaluje, vzniká karbon, kterej ještě víc zhoršuje třecí podmínky atd.... Kdo si pamatuje, jak vypadal motor šáde při demontáži, ten ví přesně o čem je řeč. I bezvadně utěsněná šáde, s bezvadně poskládaným a zajetým motorem sežrala kolem 2 deci na 1000km - obvykle samozřejmě nebyla sestava tak ideální a motor "papal" kolem půllitru na 1000km - kdo z nás nevozil v šáde flašku se zásobním olejem, ať se ozve - to byl nějakej fanatickej fatalista... Ale od doby konstrukční úpravy palice, kdy hlava u škodovácký "ohavy" dostala další 3 kanály "navíc", což se provedlo v rámci konstrukčních úprav předcházejících výrobě motoru 781 (pro favorita) - osadila se 8-kanálová hlava s příčným průchodem plynů a na dříky ventilů se nasadily těsnicí kroužky Gufero - klesla spotřeba oleje pod hodnotu 1 litru MEZI VÝMĚNAMA - dá se říct, že favorit byl první auto z Bolky, u kterýho nebylo potřeba mezi výměnama dolívat olej (stejný motory mělo i pár stovek "hybridních" šádyn, ale těch bylo jen zlomek počtu favoritů a jejich dalších variant). A TO SE PSALA POLOVIČKA 80. LET MINULÝHO STOLETÍ!!!! Takže pokud je potřeba dolívat mezi výměnama olej do HTP jakožto konstrukčního produktu počátku 21. století, JE V NĚM URČITĚ NĚCO HNILÝHO - a asi by stálo za to se podívat na to, jestli by se mu od tý mlsnosti nedalo nějak pomoct. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 4. Duben 2015 Sdílet Vloženo 4. Duben 2015 ... už se to blíží chlapi 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Engler Vloženo 4. Duben 2015 Sdílet Vloženo 4. Duben 2015 Z hľadiska nabehaných 225 tis km, teraz už 228 tis km, je hodnota od začiatku prevádzky nového auta r.v.2003. Musím ale zdôrazniť, že v posledný rok sledujem zvýšenú spotrebu oleja motora (Castrol magnatec 5w-40) mením po každých 8 tis. km. Auto mi splnilo to, čo som od neho požadoval a nenechalo ma nikdy na holičkách. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.