Přejít na obsah

Vydrz motoru 1,2HTP


Petrkiller

Doporučené příspěvky

Ešte keď som jazdil na tej 2004 AZQ a pýtal sa tu, či mám dlhšie lišty, tak som dostal odpoveď, že až od MR2005 (ale to nebola, bola ešte pred FL, vyrobená začiatkom roka).

Tak či onak je to už jedno, auto je rozbité a predané, nová Fabka je rv 2006 a BME :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Prepáč, no teraz trocha nechápem.

Mali byť vymenené - akože je to pomaly povinnosť a zodpovednosť majiteľa si to nechať vymeniť, inak bez toho riskuje velký prúser alebo tým myslíš, že Škodovka to automaticky počas prvých 2 až 4 rokov, kedy zvykne byť auto v záruke a chodí na garančky, vymienala zadarmiko ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Řekl bych, že vodící lišty se preventivně neměnily. Na záruku se to řešilo, až po přeskočení řetězu. Bohužel, tak je to u škodovky se vším. Výjimka je akorát bezpečnost (brzdy, řízení atd...). Delší lišty má až BME.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

přesně jak říkáš rkonf, sami to nedělali ... mám AZQ 8/2004, a též si nejsem jistý že bych měl dlouhou lištu, jeden čas se tvrdilo že přelom 2003/2004 se to měnilo, nicméně pak tu někomu na AZQ 2004 to skočilo a měl ještě krátkou lištu, takže bych se též přikláněl s tou jistotou až od FL

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V bývalém džobu bylo haťapek několik - minimálně 3 než jsem odtama odešel. Všecky který si tam pamatuju byly určitě "předface" (skončil jsem tam v červenci 2004) a na všech se preventivně skoro současně nechávaly měnit napínákové lišty - vím to, protože jsem dvě z nich na tuhle "operaci" do servisu zavážel a druhej den je zase vyzvedával... Bylo to pár měsíců předtím, než jsem tam ukončil HPP a ty haťapky jsem měl v tý době "v permanenci" = jednu z nich jsem denně na několik hodin potřeboval. Ale ve značkáči tu výměnu zajišťoval vyšší vedoucí, odpovědnej za provoz "autoparku", takže já nevím, na základě čeho to domlouval - přeskočená v té době nebyla ani jedna. Já dostal pouze befél "zavez tam auto a zítra ho tam zas vyzvedneš"...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ops, ja som prečítal, že auto pôjde do kopru...

No tak my sme menili zadný a stredný výfuk pri cca 95tis km, spojka vtedy ešte bola stále ako nová. Kolko by sa ale dožila, to sa už nedozvieme, možno akurát kebyže stretnem nového majiteľa "nikdy nebúraného" auta.. ale odhlásené papiere som posielal na východ, čiže tá pravdepodobnosť je mizivá.

Tak či onak gratulujem ku KM :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

proto říkám že u mé 8/2004 jsi nejsem jistý. Ale mám takové tušení že od 10.měsíce už byl vždy nový modelový rok, takže třeba z tohoto důvodu už tam měl dlouhé.

Doufám tedy, že naše AZQ nepřeskočí, máme r.v. 2004, nevím jaký měsíc, ale už máme skoro 90 tisíc, takže snad je tam ta delší už...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

vycouval sem z garaze asi 2 metry a hned sem to chcipnu po 4 hodinach sem sel nastartovat ze to uklidim a nic jen to strilelo do vejfuku dyz sem drzel plyn tak sem zavolal znamyho ten zmeril tlaky,vymenil svicky,promeril civky a porad nic tak to vodtahl na lane do dilny a byly skoceny o 2 zuby nastesti se to nepotkalo tak me oprava vysla na 5tisic kc:-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...