Jandax Vloženo 14. Červen 2012 Sdílet Vloženo 14. Červen 2012 Ahoj, myslím že tenhle borec dokazuje že i Htpéčka neco vydrží :-D http://www.sauto.cz/osobni/detail/skoda/fabia/10402926?goFrom=list Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PaveloSK Vloženo 14. Červen 2012 Sdílet Vloženo 14. Červen 2012 Ahoj, myslím že tenhle borec dokazuje že i Htpéčka neco vydrží :-D http://www.sauto.cz/...926?goFrom=list Interiér viac zachovaný než na tejto 2006tke s 50tis km, čo som kúpil tento týžden... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
slant Vloženo 14. Červen 2012 Sdílet Vloženo 14. Červen 2012 myslim ze na tomto uz niekto menil volant. ten moj toho zazil len polovicu a je v ovela horsom stave. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 14. Červen 2012 Sdílet Vloženo 14. Červen 2012 Ten volant je zcela zjevně měněnej, originální by měl stejnou barvu věnce i krytu bagu = je docela dobře možný, že je to dovedně opravená bouračka ... Stejně tak to vypadá, že jsou vyměněný i řadička a sedačky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 14. Červen 2012 Autor Sdílet Vloženo 14. Červen 2012 (editace) Ještě k tvému inzerátu slante.. Nemáš problém s odpadáváním laku? Víš hodně lidí si taky automaticky spojí modré auto s LPG = služební = stočené km .. má to také socialní výbavu. Navíc dnešní doba .. a inzeruješ na více stránkách? HTP prostě má svou pověst.. koho nezarazí HTP zarazí km.. Edit: poslal jsem nezávisle na konverzaci kámošovi tento inzerát a jeho odpověd zněla: Jak jsem viděl HTP tak jsem to zavřel. Prostě čekej. Nesnižuj už cenu a čekej nedávno jsem byl v autobazaru a byl tam peugeot 206 (r.v. 99 myslím) za 50 000 bez daně, podřený na každé straně, motor šel ale nikdo neví jak dlouho, kouřilo se mu z lambdy a km zaručeně stočené. Celkový stav: ubohý .. nebyl ani na LPG. Řekl bych že to máš hodně levné když to srovnám.. Editováno: 14. Červen 2012, autor: Petrkiller Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PaveloSK Vloženo 15. Červen 2012 Sdílet Vloženo 15. Červen 2012 (editace) Tak tak..ľudia sa dnes boja HTPčiek jak čert kríža. Pomaly až nerozumiem, prečo som si do garáže vpustil daľšie, aj keď som si povedal, že pre istotu už nikdy viac Ale najviac ma na tom s prepáčenim serie, že tento motor je aj v ostatných koncertových autách ako Ibiza a Pólo ale na tie nikto nekafre.. Pri nich si akurát povedia, že "malý motor ideálny do mesta" ... Editováno: 15. Červen 2012, autor: PaveloSK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 15. Červen 2012 Sdílet Vloženo 15. Červen 2012 Ahoj, myslím že tenhle borec dokazuje že i Htpéčka neco vydrží :-D http://www.sauto.cz/...926?goFrom=list uf, to jsem si oddychl, tak to jsem kousek za poloviční životností teprve Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
slant Vloženo 15. Červen 2012 Sdílet Vloženo 15. Červen 2012 (editace) Ještě k tvému inzerátu slante.. Nemáš problém s odpadáváním laku? Víš hodně lidí si taky automaticky spojí modré auto s LPG = služební = stočené km .. má to také socialní výbavu. Navíc dnešní doba .. a inzeruješ na více stránkách? HTP prostě má svou pověst.. koho nezarazí HTP zarazí km.. nie,lak mi neopadava. ale kapota je omlatena od surtov, ale niet sa comu divit, pretoze auto bolo denne na cestach - zima, leto. no ano, je to socka, ale takych aut sa v roku 2003 vyrobilo kvantum a stale lietaju po svete. a nikto ich nesrotuje len preto, lebo nemaju okna na motor alebo ukazovatel vonkajsej teploty a priemernej spotreby, ktory naviac aj tak keca do minusu, pretoze to potom vyzera lepsie. ano, mam to 3 autobazarovych strankach, ale tam neni pocitadlo navsevnosti, pocitam ze vsade je to cca rovnako, okolo 200 prezreti. ja to teda zhrniem: bud to stocim, prestriekam inou farbou alebo vymenim motor za 1,4 mpi :-D hm, premyslam ze co je asi najjednoduchsie.;-) Editováno: 15. Červen 2012, autor: slant Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 16. Červen 2012 Sdílet Vloženo 16. Červen 2012 .... ja to teda zhrniem: bud to stocim, prestriekam inou farbou alebo vymenim motor za 1,4 mpi :-D hm, premyslam ze co je asi najjednoduchsie.;-) Polepit to vinylovou fólií - stojí to míň než komplet lak, taxíkáři tak dělají z libovolný barvy "cechovní" žlutou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 16. Červen 2012 Autor Sdílet Vloženo 16. Červen 2012 Ja bych řekl spíše stočit na 120 000 a kupec bude na světě okamžitě. Moc lidí neví že modrá barva je prokletí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
slant Vloženo 17. Červen 2012 Sdílet Vloženo 17. Červen 2012 (editace) ja som to az doteraz nevedel tiez. drzi ako pribita, ziadne olupavanie Editováno: 17. Červen 2012, autor: slant Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 24. Červen 2012 Autor Sdílet Vloženo 24. Červen 2012 Asi záleží hodně na roku výroby a odstínu. Ale co vidím, světle modrá odpadává a tmavě modrá taky. Vlastní zkušenost .. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomáš 2 Vloženo 20. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 20. Červenec 2012 Mám též 1,2 HTP 47 kW rok 2004, najeto jen 24 000Km (stočená není, auto je od počátku v rodině) a už se začínají projevovat první problémy. Teď jsem měnil poslední díl výfuku, byl už komplet vysypaný, ale to mě nijak netrápí, přecijenom 8 let je 8 let. Spíš mě trápí divný zvuk ozývající se z převodovky a též únik oleje mezi převodovkou a motorem. Zvuk je takovej kovovej vycházející někde mezi motorem a převodovkou, přijde mi to možná jako špatný ložisko. Netrpěj tyhle motory nějakým problémem v těhlech místech? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wranic Vloženo 21. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 21. Červenec 2012 zkus slapnou na spojku jestli to prestane Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PaveloSK Vloženo 21. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 21. Červenec 2012 Fúha, 24tis km je pomaly málo aj na rozpadnutý výfuk, lebo mi z počtov vychádza (ak by sa jazdilo rovnomerne), že po osolených cestách to auto najazdila max 7-8tis km. Únik oleja cez gufero na zotrvačníku je že vraj častý jav u týchto motorov, niekto to pripisuje zlému zahrievaniu motora (tj už od studena tomu "šlapeš na krk"). Aproppo toho hrkotu, ako tu radil kolega nadomnou, skús vyšlapiť spojku, ak ten hrkot od prevodovky prestane, tak to bude najskôr ložisko na spojke. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomáš 2 Vloženo 21. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 21. Červenec 2012 (editace) Auto v zimě moc nejezdilo,5 let s tim jezdil děda jen po městě a nikdy neměl zimní gumy,takže v zimě jezdil jen když bylo trochu sucho.Vejfuk z venku vypadá pomalu jak novej,ale uvnitř chrastítko jak... . Zkusím tu spojku a uvidíme.Olej z motoru se ale neztrácí.Každopádně převodovka bude muset asi ven. Editováno: 21. Červenec 2012, autor: Tomáš 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 21. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 21. Červenec 2012 jako 5 km potrhy jsou na výfuk to nejhorší co může být, po zastavení v něm zůstane zkondenzovaná voda a výfuk pak uhnije zevnitř. Já první (zadní díl) měnil až po 6,5 letech při cca 180 000km a prostřední mi uhnil u spojnice s vlnovcem loni, tedy po nějakých 220 000km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NeoCZ15 Vloženo 21. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 21. Červenec 2012 (editace) Jak jsi na tom ty se spolehlivostí Malto? My máme v rodině 47 kW AZQ, najeto 87 tis. km, r.v. 2004 a zatím bez závad... Dnes jsem odstranil ten protivný zvuk vycházející jakoby od ventilů - jen drnčící plast na AirBOXu, takže už se nebojím toho zvuku a hned z toho mám lepší pocit Editováno: 21. Červenec 2012, autor: NeoCZ15 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 21. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 21. Červenec 2012 spolehlivost dobrá, v podstatě jsem zůstal viset jen letos v únoru, kdy mi odešel už asi čtvrtý EGR, který měl tentokrát úplně jiný projev než obvykle a to ten, že mi při stání na volnoběh totálně rozhodil volnoběh, hádalo se to až to vždy zdechlo. Takže ze strachu abych něco nepok.rvil, se nechal odtáhnout, jinak vždy po vlastní ose. Aktuálně 239 850km a v úterý s ní vyrážíme ještě společně s naším růmíkem na dovču do BG, takže už si dá tu štreku (1560km jedna cesta) letos pošesté Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NeoCZ15 Vloženo 21. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 21. Červenec 2012 No tak ty se máš, pořád do Bulharska... Já tam byl jednou a je to tam fantastické! My jsme zůstali viset jednou, když nám naráz odešly všechny tři svíčky - BOSCH Myslel jsem, že BOSCHky budou lepší teda, dnes jsme vyměnili olej, dali NGK svíčky, vyčistili AirBOX a hned je to lepší Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NeoCZ15 Vloženo 21. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 21. Červenec 2012 spolehlivost dobrá, v podstatě jsem zůstal viset jen letos v únoru, kdy mi odešel už asi čtvrtý EGR, který měl tentokrát úplně jiný projev než obvykle a to ten, že mi při stání na volnoběh totálně rozhodil volnoběh, hádalo se to až to vždy zdechlo. Takže ze strachu abych něco nepok.rvil, se nechal odtáhnout, jinak vždy po vlastní ose. Aktuálně 239 850km a v úterý s ní vyrážíme ještě společně s naším růmíkem na dovču do BG, takže už si dá tu štreku (1560km jedna cesta) letos pošesté Jeremy z TopGEARu - "Moc se mi líbí to jméno toho auta - "RŮŮŮŮŮŮŮŮMSTR"" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inya Vloženo 21. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 21. Červenec 2012 Tenhle měsíc jsem předal auto kolegovi se 195 000 na tachometru, v 15 000 jsem udělal chip - motor získal dalších 500 otáček navíc k zužitkování. Za celou dobu neměl motor jedinou závadu. Ale u mě měl dobrý provoz - 99% okresky min. 30km jedna jízda a z toho 90% jízd v klidu a v případě razantnější jízdy až po zahřátí motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NeoCZ15 Vloženo 22. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 22. Červenec 2012 To rád slyším, jen mě zajímá ještě jedna věc od experta - mají potíže s podpálenými ventily i 12V verze? Nebo je to jen pro 6V verze? Jestli jen pro 6V, tak se mi uleví, máme doma 12V, zatím bez závad. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JirkaBrno Vloženo 22. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 22. Červenec 2012 kamarad ma fabii HTP, 40KW, stáří cca 8 let, najeto 75t km a má podpálené ventily, mám to na vyfotene... oprava 12t korun... na 1a3 válci měl poloviční tlaky.. všechno to začalo tím, že šetřil na oleji používal 0W30 a pokud možno to nejlevnější co de sehnat... a taky to tak dopadlo.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 22. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 22. Červenec 2012 Podpalování ventilů u 1,2HTP 6V není o oleji... Tam jde o konstrukční vadu, která to způsobuje - ventily jsou rozmístěné tak, že se špatně chladí a tím na nich vzniká mnohem víc karbonu i ze sebelepšího a sebekvalitnějšího oleje. Výsledkem je, že se přidřou ve vodítkách, nestíhají se dostatečně rychle zavírat a poškodí se kolem nich unikajícími žhavými plyny - talířky jim "rozkvetou" jak kytičky. 12V verze má ventily daleko líp chlazené, tam k podobnému jevu téměř nedochází... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.