Přejít na obsah

Vydrz motoru 1,2HTP


Petrkiller

Doporučené příspěvky

neviem po akych cestach s tym jazdite, ja som predaval HTP s viac nez 200tisic km a tlmice stale origo. subjektivny pocit OK, jazda bez pazvukov. keby som ho nepredaval, tak jedine do coho by som sa v ramci podovozku pustal, by bolo ulozenie predneho stabilizatora. je vsak pravda ze auto nebolo nikdy pretazene, 5 ludi v nom sedelo asi len raz. 80percent tych km som najazdil sam, 10percent v 2 osobach, 10 percent traja.

Na percentá si to už isto neviem rozrátať ale tá naša veľa krát jazdila na letné dovolenky v počte 4 ľudia + batožina + strešný nosič, veľa krát ťahala vozík, chodilo sa s ňou na hory v počte 2 až 4 ľudia + strešný nosič plný lyží atď.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj Hubo 44, tak to koukám, že motor HTP najede tolik km, prosimtě co všechno si na tomto motoru již měnil. Opravdu slušná porce km !!! Zajímala by mě i údržba, jaký olej atd.... Díky za info. Ještě mám poslední dotaz nevíte někdo, zda-li jde překroužkovat motor HTP 51 kw 12V.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jedno ze služebních aut máme krátkou Fabii HTP 47 kW, kterou střídá asi deset řidičů. Jezdí hlavně kolem komína sem tam dálnice, servisovaná v autorizovaném servise a doráží 300.000 km. Od naší dispečerky vím, že se na tom autě, kromě servisních prohlídek mění jenom podvozkové díly a motor je stále origo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj Hubo 44, tak to koukám, že motor HTP najede tolik km, prosimtě co všechno si na tomto motoru již měnil. Opravdu slušná porce km !!! Zajímala by mě i údržba, jaký olej atd.... Díky za info. Ještě mám poslední dotaz nevíte někdo, zda-li jde překroužkovat motor HTP 51 kw 12V.

Tajonstvo vydrže je že to stale ini vodiči jazdili nešetrili a furt plny plyn. Pri 460tis už len jeden valec ťahal na na volnobehu. Od 1600 ot. už naskočili aj ostane valce.

Každe HTP ma 76.5 vrtanie a každe sa da kružkovať.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale ono to logiku má, co HTPčku nesvědčí nejvíc jsou nízké otáčky. Ja svou fabku taky dost honim, na trojce nejdu pod 2000ot. a na 4ce pod 2500, často řadím. A když jsem porovnával kolegovu fabku, se stejným nájezdem 100 000km, ale která furt jezdí přidušená v režimu nízkejch otáček, tak výkon a kultivovanost se nedal s tou mou srovnat.

Editováno: , autor: Braver
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No tak ja taky pridam mam FI 2005 ted sem udelal 150tis km. co sem menil byla tycka rizeni, termostat, olej, filtry jedina drazsi polozka byl posilovac rizeni. Odesel a ani se nerozloucil to byla ma prvni velka investice cca 11 tis. Jinak motor slape. klima chladi klakson troubi najezdim za rok cca 60 tis km. Tak doufam ze me jeste fabule podrzi. Nerad bych menil. Pro je to zatim spolehlive auto a zena na nej neda dopustit. Ventily se jeste nemenili co vim ale musim to zatukat. klep klep klep. Ono taky hodne zalezi jak s nim jezdil predchozi majitel. Me v servisu rekli ze takhle zivou 1.2 htp 6v tam jeste nemeli ze to jede jak dral a to jedu dalnice 140-160 okresky do 100. Pri studenem motoru ji nehonim az kdyz se zahreje. Ted sem resil ventili a jejich problematiku s jednim panem z Bolky a co sem pochopil nejvic vadi popojizdeni v kolone a vytaceni za studena. Tak nevim je to kus od kusu kazdy vi jak se ke svemu autu chova a tak vi co od nej ocekavat. Ahoj a at slouzi

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Docela by mě zajímala statistika poměru poruchovosti ženy vs. muži :D když vezmu, jak s HTP jezdím já a jak s tím jezdí moje přítelkyně (i máma na svém benzínu), tak to je rozdíl .. nějak jim nedochází, že když auto jede v 1600 otáček, tak to prostě do kopce nevyjede a musí se častěji řadit a honit to auto do otáček .. já třeba na HTP řadím pořád a točím to .. jen když jedu po rovině stabilní rychlosti, tak hodím třeba 5ku v 60 kmh, jinak řadím nejdřív v 80 kmh :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Právě kvůli zmíněným ne-řidičům se do nejmodernějších aut bez automatický převodovky vkládá "prediktor řazení" - jednoduchá kontrolka, vybízející osobu za volantem k přeřazení ať už nahoru, nebo dolů podle otáček motoru, polohy plynovýho pedálu a skutečný rychlosti vozidla. Důvodem je jednak právě větší opotřebení motoru v otáčkách mimo optimální rozsah (motor podtočený nebo přetočený), druhak výrazně vyšší spotřeba motoru a tím i produkce neekologických spalin v těchto mimolimitních režimech chodu. Ano, nemůže to na rozdíl od automatický převodovky přeřadit samo bez ohledu na skutečnou volbu osoby za volantem (úmyslně nepíšu ŘIDIČE!!!), ale pro tyto osoby je to veeeelmi užitečná pomůcka...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

akorát že pro mě, zvyklého z HaŤaPky motor držet v točkách je to pak když sednu do takového auta silně "matoucí" ... jel jsem takto ve dvou ochcávkách jedna byla 1,6 diesel a druhá byla 1,8TSI a obě šestikvalt ... když na mě obě poblikávali abych v 70km/h přeřadil na šestku, byl jsem z toho hodně nesvůj :kol-28: , motor točil ani ne 1500 ot ... říkal jsem též že je to auto pro blondýny ... ale nedej bože, když pak blondýna přesedne z něčeho takového do HTP :kol-46:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Včera jsem se projel zase po delší době s trojhrnkem - a málem jsem to chcípnul při rozjezdu... Jak jsem zvyklej se s 1,4 rozjíždět jen plynulým povolením spojky, nepodráždil jsem správně Hádku Trojice Pístů a musel jsem znovu spojku vykopnout až na podlahu a Hodně přiTlačit na Plyn, abych se nerozjížděl jako čerstvej adept v autoškole :D:D:D:D A znovu jsem si ověřil že tam kde jedu s 1,4 na 2000rpm, tam jsem pro stejnou rychlost musel tlačit ručičku otáčkoměru u HTP dál doprava. Přitom ale rozjezd v rozmezí dejme tomu 1200 - 2000rpm je u HTP o poznání živější = křivka krouťáku je v tomto rozmezí strmější než u 1,4. Současně HTP 51kW zřetelně dává najevo, kde se mu nejvíc líbí - nad 2500rpm je citelně spokojenější než pod touto hranicí...

Editováno: , autor: Ekkar_z_Bastlírny
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Pawouk umístěno následující téma

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...