Malta Vloženo 30. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 30. Srpen 2012 Zase vystrkuješ růžky se svým stavem km? to by jsem si Rosťo ani v nejmenším nedovolil, ale určitě je více borců co mají i více jak já Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Delphin Vloženo 30. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 30. Srpen 2012 Dodo: Kolik z těch 197 000 km je na LPG? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PaveloSK Vloženo 30. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 30. Srpen 2012 neviem po akych cestach s tym jazdite, ja som predaval HTP s viac nez 200tisic km a tlmice stale origo. subjektivny pocit OK, jazda bez pazvukov. keby som ho nepredaval, tak jedine do coho by som sa v ramci podovozku pustal, by bolo ulozenie predneho stabilizatora. je vsak pravda ze auto nebolo nikdy pretazene, 5 ludi v nom sedelo asi len raz. 80percent tych km som najazdil sam, 10percent v 2 osobach, 10 percent traja. Na percentá si to už isto neviem rozrátať ale tá naša veľa krát jazdila na letné dovolenky v počte 4 ľudia + batožina + strešný nosič, veľa krát ťahala vozík, chodilo sa s ňou na hory v počte 2 až 4 ľudia + strešný nosič plný lyží atď. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mira Vloženo 1. Září 2012 Sdílet Vloženo 1. Září 2012 to by jsem si Rosťo ani v nejmenším nedovolil, ale určitě je více borců co mají i více jak já Já:-)ale ty jsi první:-)))jinak já čeká že tam padne 250..každou chvílku:-)kdo tady má htp a najeto vůbec víc....??hm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PaveloSK Vloženo 1. Září 2012 Sdílet Vloženo 1. Září 2012 To bude asi relatívny rekord tu na fóre Ja som videl ešte jeden inzerát a tam tá služobná Ťapka mala cca 350tis km... no čo všetko bolo na nej menené (či aj náhodou nie celý motor) nebolo samozrejme uvedené Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 1. Září 2012 Sdílet Vloženo 1. Září 2012 Sice je to FabiaII 2008 ale HTPčka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PaveloSK Vloženo 1. Září 2012 Sdílet Vloženo 1. Září 2012 klobuk dole.. Na motore bolo co vsetko menene/robene? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 3. Září 2012 Sdílet Vloženo 3. Září 2012 Hube, to je jak jsi mi posílal ty Fotky že , ten motor také podle těch km vypadal miro, aktuálně mám 245 200km, takže do 250 000 ještě něco chybí (tak 3 měsíce ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 3. Září 2012 Sdílet Vloženo 3. Září 2012 Ano a dostal repas a šlape dalej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
crouch14 Vloženo 8. Září 2012 Sdílet Vloženo 8. Září 2012 Ahoj Hubo 44, tak to koukám, že motor HTP najede tolik km, prosimtě co všechno si na tomto motoru již měnil. Opravdu slušná porce km !!! Zajímala by mě i údržba, jaký olej atd.... Díky za info. Ještě mám poslední dotaz nevíte někdo, zda-li jde překroužkovat motor HTP 51 kw 12V. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sedanus Vloženo 8. Září 2012 Sdílet Vloženo 8. Září 2012 Jedno ze služebních aut máme krátkou Fabii HTP 47 kW, kterou střídá asi deset řidičů. Jezdí hlavně kolem komína sem tam dálnice, servisovaná v autorizovaném servise a doráží 300.000 km. Od naší dispečerky vím, že se na tom autě, kromě servisních prohlídek mění jenom podvozkové díly a motor je stále origo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 8. Září 2012 Sdílet Vloženo 8. Září 2012 Ahoj Hubo 44, tak to koukám, že motor HTP najede tolik km, prosimtě co všechno si na tomto motoru již měnil. Opravdu slušná porce km !!! Zajímala by mě i údržba, jaký olej atd.... Díky za info. Ještě mám poslední dotaz nevíte někdo, zda-li jde překroužkovat motor HTP 51 kw 12V. Tajonstvo vydrže je že to stale ini vodiči jazdili nešetrili a furt plny plyn. Pri 460tis už len jeden valec ťahal na na volnobehu. Od 1600 ot. už naskočili aj ostane valce. Každe HTP ma 76.5 vrtanie a každe sa da kružkovať. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PaveloSK Vloženo 10. Září 2012 Sdílet Vloženo 10. Září 2012 Tajmostvo vydrze je plny plyn a neohladuplne zaobchadzanie? Ci pana, to tu zas mame svetovu raritku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Braver Vloženo 11. Září 2012 Sdílet Vloženo 11. Září 2012 (editace) Ale ono to logiku má, co HTPčku nesvědčí nejvíc jsou nízké otáčky. Ja svou fabku taky dost honim, na trojce nejdu pod 2000ot. a na 4ce pod 2500, často řadím. A když jsem porovnával kolegovu fabku, se stejným nájezdem 100 000km, ale která furt jezdí přidušená v režimu nízkejch otáček, tak výkon a kultivovanost se nedal s tou mou srovnat. Editováno: 11. Září 2012, autor: Braver Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
s-talker Vloženo 11. Září 2012 Sdílet Vloženo 11. Září 2012 Braver: naprostej souhlas Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PaveloSK Vloženo 11. Září 2012 Sdílet Vloženo 11. Září 2012 Tomu ja, ako byvaly majitel (vlastne este to auto mam, no uz s nim nejazdim) stareho hladkeho dizlu, budem este dlho prichadzat na chut (ale aby ste ma hned neukamenovali - nebojte sa, vazdy sa snazim nejazdit pod 2000-2250 otacok) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wranic Vloženo 11. Září 2012 Sdílet Vloženo 11. Září 2012 Lidi takovej dotaz kdyz vytocim dvojku do 3500ot. a vic a chci radit trojku tak dou do radici paky takovy divny vibrace nevim jak lip to popsat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
diksik Vloženo 12. Září 2012 Sdílet Vloženo 12. Září 2012 No tak ja taky pridam mam FI 2005 ted sem udelal 150tis km. co sem menil byla tycka rizeni, termostat, olej, filtry jedina drazsi polozka byl posilovac rizeni. Odesel a ani se nerozloucil to byla ma prvni velka investice cca 11 tis. Jinak motor slape. klima chladi klakson troubi najezdim za rok cca 60 tis km. Tak doufam ze me jeste fabule podrzi. Nerad bych menil. Pro je to zatim spolehlive auto a zena na nej neda dopustit. Ventily se jeste nemenili co vim ale musim to zatukat. klep klep klep. Ono taky hodne zalezi jak s nim jezdil predchozi majitel. Me v servisu rekli ze takhle zivou 1.2 htp 6v tam jeste nemeli ze to jede jak dral a to jedu dalnice 140-160 okresky do 100. Pri studenem motoru ji nehonim az kdyz se zahreje. Ted sem resil ventili a jejich problematiku s jednim panem z Bolky a co sem pochopil nejvic vadi popojizdeni v kolone a vytaceni za studena. Tak nevim je to kus od kusu kazdy vi jak se ke svemu autu chova a tak vi co od nej ocekavat. Ahoj a at slouzi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mc2uba Vloženo 12. Září 2012 Sdílet Vloženo 12. Září 2012 Docela by mě zajímala statistika poměru poruchovosti ženy vs. muži když vezmu, jak s HTP jezdím já a jak s tím jezdí moje přítelkyně (i máma na svém benzínu), tak to je rozdíl .. nějak jim nedochází, že když auto jede v 1600 otáček, tak to prostě do kopce nevyjede a musí se častěji řadit a honit to auto do otáček .. já třeba na HTP řadím pořád a točím to .. jen když jedu po rovině stabilní rychlosti, tak hodím třeba 5ku v 60 kmh, jinak řadím nejdřív v 80 kmh Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 12. Září 2012 Sdílet Vloženo 12. Září 2012 Právě kvůli zmíněným ne-řidičům se do nejmodernějších aut bez automatický převodovky vkládá "prediktor řazení" - jednoduchá kontrolka, vybízející osobu za volantem k přeřazení ať už nahoru, nebo dolů podle otáček motoru, polohy plynovýho pedálu a skutečný rychlosti vozidla. Důvodem je jednak právě větší opotřebení motoru v otáčkách mimo optimální rozsah (motor podtočený nebo přetočený), druhak výrazně vyšší spotřeba motoru a tím i produkce neekologických spalin v těchto mimolimitních režimech chodu. Ano, nemůže to na rozdíl od automatický převodovky přeřadit samo bez ohledu na skutečnou volbu osoby za volantem (úmyslně nepíšu ŘIDIČE!!!), ale pro tyto osoby je to veeeelmi užitečná pomůcka... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mc2uba Vloženo 12. Září 2012 Sdílet Vloženo 12. Září 2012 Užitečný to samozřejmě je, ani bych se tomu nebránil, ale ve Fabii MR 2003 tento systém mohu nahradit maximálně já za poslechu nadávek, abych jim nekecal do řízení :D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 12. Září 2012 Sdílet Vloženo 12. Září 2012 akorát že pro mě, zvyklého z HaŤaPky motor držet v točkách je to pak když sednu do takového auta silně "matoucí" ... jel jsem takto ve dvou ochcávkách jedna byla 1,6 diesel a druhá byla 1,8TSI a obě šestikvalt ... když na mě obě poblikávali abych v 70km/h přeřadil na šestku, byl jsem z toho hodně nesvůj , motor točil ani ne 1500 ot ... říkal jsem též že je to auto pro blondýny ... ale nedej bože, když pak blondýna přesedne z něčeho takového do HTP Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 12. Září 2012 Sdílet Vloženo 12. Září 2012 (editace) Včera jsem se projel zase po delší době s trojhrnkem - a málem jsem to chcípnul při rozjezdu... Jak jsem zvyklej se s 1,4 rozjíždět jen plynulým povolením spojky, nepodráždil jsem správně Hádku Trojice Pístů a musel jsem znovu spojku vykopnout až na podlahu a Hodně přiTlačit na Plyn, abych se nerozjížděl jako čerstvej adept v autoškole A znovu jsem si ověřil že tam kde jedu s 1,4 na 2000rpm, tam jsem pro stejnou rychlost musel tlačit ručičku otáčkoměru u HTP dál doprava. Přitom ale rozjezd v rozmezí dejme tomu 1200 - 2000rpm je u HTP o poznání živější = křivka krouťáku je v tomto rozmezí strmější než u 1,4. Současně HTP 51kW zřetelně dává najevo, kde se mu nejvíc líbí - nad 2500rpm je citelně spokojenější než pod touto hranicí... Editováno: 12. Září 2012, autor: Ekkar_z_Bastlírny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wranic Vloženo 12. Září 2012 Sdílet Vloženo 12. Září 2012 nejvic brecim kdyz jedu po meste v kolone na dvojku 1200-1500ot to je hroznej des:-( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 12. Září 2012 Sdílet Vloženo 12. Září 2012 Karle a co to byl za rok ta haťapka? Páč u rooma mám též možný rozjezd bez plynu, u Fábule ne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.