Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Ahoj, prosím o jakoukoliv radu, nápad cokoliv..

Před pár měsíci jsem koupil Fábii r.v. 01, 1,4MPI- 44kw (155 000km),

Auto když má studený motor, bez problému natočim, ale jakmile se ohřeje tak chytne až tak na 3 pokus. Někdy ani to, tak se musí roztlačit a když se rozjede tak chvíli nato odpadně nejdřív servořízení, motor chcípne a když bych ho měl natočit znovu tak nejdou třeba ani světla.

Minulý týden auto bylo v servisu. tak vyměnily svíčky a ani na diagnostice nenačetli závadu.

Prosím poradtě,, nevíme si rady už,. děkuji za jakejkoliv nápad.

Vloženo

prověřit VAGem, co udává teplotní čidlo při zahřátém motoru a pak mrknout jak vypadá svazek kabelů od ŘJ (dobré si pročíst v sekci elektrika toto téma), zda je vyvěšen nebo jak vypadá. A v jakém stavu je baterka?

Vloženo

prověřit VAGem, co udává teplotní čidlo při zahřátém motoru a pak mrknout jak vypadá svazek kabelů od ŘJ (dobré si pročíst v sekci elektrika toto téma), zda je vyvěšen nebo jak vypadá. A v jakém stavu je baterka?

baterii jsem změřil a má 12.0 V ale zjistili sme, že při natočení nepětí nestoupne na 14.5 V co má ale až při 3000ot se začne dobíjet.

Tak šel alternátor ven a vyměnili se uhlíky. Je možný, že může bejt špatné i vinutí nebo diodový můstek? Popřípadě jak by se to projevovalo.

Vloženo

lujžínku, když odpovídáš na předchozí příspěvek, používej k tomu to zelené tlačítko "přidat odpověď" a ne to šedé "odpovědět s citací" ;)

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...