Publikováno Únor 14, 201114 r Ahoj, prosím o jakoukoliv radu, nápad cokoliv.. Před pár měsíci jsem koupil Fábii r.v. 01, 1,4MPI- 44kw (155 000km), Auto když má studený motor, bez problému natočim, ale jakmile se ohřeje tak chytne až tak na 3 pokus. Někdy ani to, tak se musí roztlačit a když se rozjede tak chvíli nato odpadně nejdřív servořízení, motor chcípne a když bych ho měl natočit znovu tak nejdou třeba ani světla. Minulý týden auto bylo v servisu. tak vyměnily svíčky a ani na diagnostice nenačetli závadu. Prosím poradtě,, nevíme si rady už,. děkuji za jakejkoliv nápad.
Únor 14, 201114 r prověřit VAGem, co udává teplotní čidlo při zahřátém motoru a pak mrknout jak vypadá svazek kabelů od ŘJ (dobré si pročíst v sekci elektrika toto téma), zda je vyvěšen nebo jak vypadá. A v jakém stavu je baterka?
Únor 14, 201114 r řekl bych že takhle se projevuje kabelový svazek, měl jsi to v autorizovaném servise?
Únor 14, 201114 r Autor prověřit VAGem, co udává teplotní čidlo při zahřátém motoru a pak mrknout jak vypadá svazek kabelů od ŘJ (dobré si pročíst v sekci elektrika toto téma), zda je vyvěšen nebo jak vypadá. A v jakém stavu je baterka? baterii jsem změřil a má 12.0 V ale zjistili sme, že při natočení nepětí nestoupne na 14.5 V co má ale až při 3000ot se začne dobíjet. Tak šel alternátor ven a vyměnili se uhlíky. Je možný, že může bejt špatné i vinutí nebo diodový můstek? Popřípadě jak by se to projevovalo.
Únor 14, 201114 r Pokud má baterie jen 12V,tak ji zkus dobít,když to nepůjde tak novou.Měla by mít aspoň 12,5V.Měří se tak 2hod po dobití.
Únor 14, 201114 r Autor dobře, zejtra nabuju a změřím a dam vědět Upraveno Únor 15, 201114 r od Malta citace předchozího příspěvku. Citace smazána.
Únor 15, 201114 r lujžínku, když odpovídáš na předchozí příspěvek, používej k tomu to zelené tlačítko "přidat odpověď" a ne to šedé "odpovědět s citací"
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.