Matrix Vloženo 25. leden 2007 Sdílet Vloženo 25. leden 2007 Napiš ještě jakej máš modelový ročník... motor a výbavu (GLX,SLX apod.) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MaD Vloženo 26. leden 2007 Sdílet Vloženo 26. leden 2007 mr 2003, černý intoš Business Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Matrix Vloženo 26. leden 2007 Sdílet Vloženo 26. leden 2007 Pkud máš SDI motor, tak máš palubku stejnou jako měly ty první octavie od roku 1996, takovou tu protáhlou kapličku až skoro ke spolujezdci akorát že všek je černej, spodek šedej. Všechny ostatní motorizace maj pak celočernej interier už s tou malou kapličkou. Doporučuji se podívat na www.tipcars.cz a vyhledat si pár octavií, ať si to můžeš prohlédnout a případně porovnat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Matrix Vloženo 26. leden 2007 Sdílet Vloženo 26. leden 2007 (editace) Ted jeste koukam ze píšeš "vypěněnou" anebo jsi myslel "vyměněnou" ??? Já totiž myslel, že sinejseš jistej jestli tam máš původní přístrojovou desku anebonějakou vyměněnou. Hodně lidí si právě místo těch starejch palubek dává ty malý kapličky, protože to vypadá líp. Editováno: 26. leden 2007, autor: Matrix Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MaD Vloženo 26. leden 2007 Sdílet Vloženo 26. leden 2007 já se ptal právě na tu vypěněnou a normální. Potřebuju koupit držák a liší se právě tím, že jeden je pro vypěněnou a druhý pro standardní (podle Etky). A absolutně netuším, čím se to liší a jak to poznám. Mám 1.6 75kW benzín. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Matrix Vloženo 26. leden 2007 Sdílet Vloženo 26. leden 2007 Vypěněná je pak ta novější černá, když ji zmáčkneš prstem tak pruží. Ta palubní deska původní šedá s kapličkou přes půl auta bude myslím tvrdá z tvrdého plastu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MaD Vloženo 26. leden 2007 Sdílet Vloženo 26. leden 2007 No, palubku mám celou černou, vršek i spodek. Ale jak jsem na to šahal, tak v tomhle mraze je tuhá jak šutrák, tak nevím nevím, jestli ji ukecám aby pružila. Dík za info, zkusím pátrat ještě v DP. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Matrix Vloženo 26. leden 2007 Sdílet Vloženo 26. leden 2007 Jasně ale není to udělané z toho mlastu jako máš třeba na monitoru anebo na klávesnici. Je to takové měkčené. Když si šáhneš na ten plast co máš dole,třeba na tu skříňku před spolujezdcem, tak je to z jinýho materiálu než ten vršek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
culda Vloženo 26. leden 2007 Sdílet Vloženo 26. leden 2007 poznaj podle TP ve škodovce ,včera jsem tam byl a mam model 2003 a palubka je klasická ( u mně ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Galaxy64 Vloženo 27. leden 2007 Sdílet Vloženo 27. leden 2007 Vypěněná je pak ta novější černá, když ji zmáčkneš prstem tak pruží. Ta palubní deska původní šedá s kapličkou přes půl auta bude myslím tvrdá z tvrdého plastu. Myslis spatne, ta seda /padlo/ je taky mekka, zadnej tvrdej plast. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MaD Vloženo 30. leden 2007 Sdílet Vloženo 30. leden 2007 tak jsem si nakonec poradil sám. 4N0 je ta velká kaplička (předfacelift) a 4N1 ta malá kaplička (facelift). Stačilo se jen kouknout pořádně do etky na obrázky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Matrix Vloženo 30. leden 2007 Sdílet Vloženo 30. leden 2007 A můžeš mi prosím ještě natvrdlému objasnit o co tedy šlo ? Já teď takykoukal do ETKY ale žádná taková čílsa u těch palubek nemám. Akterá je ta vypěněná a která není ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Franta Vloženo 22. Květen 2007 Sdílet Vloženo 22. Květen 2007 (editace) Je to zevnitř přišroubovaný do palubky. A mezi plochou ve které jsou šrouby a vnějškem krytu to drží na takovejch plastovejch packách, který jsou po celý dýlce krytu. Když jde pytel ven tak ty packy prasknou a kryt se odklopí nahoru. Pokud ti praskly ty packy tak s tím asi moc neuděláš. Nejsem si jistej a možná se pletu, ale myslím, že při výměně krytu bagu bude nutný sundat celej vrch palubky. Měl jsi pravdu, je to utrhaný. Těd jak se oteplilo, tak to začalo vrazat, tak jsem si na to musel udělat čas a zjistil, že je to opravdu utrhaný v tom plastu. Nevíte někdo, jestli se dá sehnat ten samotný kryt? Nebo nenabízíte někdo palukbu s vlnou? Editováno: 22. Květen 2007, autor: Franta Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 22. Květen 2007 Sdílet Vloženo 22. Květen 2007 Je to zevnitř přišroubovaný do palubky. A mezi plochou ve které jsou šrouby a vnějškem krytu to drží na takovejch plastovejch packách, který jsou po celý dýlce krytu. Když jde pytel ven tak ty packy prasknou a kryt se odklopí nahoru. Pokud ti praskly ty packy tak s tím asi moc neuděláš. Nejsem si jistej a možná se pletu, ale myslím, že při výměně krytu bagu bude nutný sundat celej vrch palubky. Měl jsi pravdu je to utrhaný. Těd jak se oteplilo, tak to začalo vrazat, tak jsem si na to musel udělat čas a zjistil, že je to opravdu utrhaný v tom plastu. Nevíte někdo, jestli se dá sehnat ten samotný kryt? Nebo nenabízíte někdo palukbu svlnou? škodovka ten kryt bagu jako díl nenabízí, ač ej to přidělaný na šroubkách. Ten kryt s klikou bych možná měl, písni mi PM, jestli máš zájem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stihacka Vloženo 22. Květen 2007 Sdílet Vloženo 22. Květen 2007 Tak ten kryt podlep oboustrannou lepenkou, já to tak taky mám, páč jsem měl vylítlý bagy...když to uděláš dobře tak to nebude ani vidět. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Franta Vloženo 23. Květen 2007 Sdílet Vloženo 23. Květen 2007 Tak ten kryt podlep oboustrannou lepenkou, já to tak taky mám, páč jsem měl vylítlý bagy...když to uděláš dobře tak to nebude ani vidět. No to jsem chtěl taky udělat, ale pozkušenosti jednoho známeho, to chci vyřešit trochu lépe. Taky to měl přilepený chemopreném, ale při bouračce mu ten kryt rozbyl přední sklo, protože se vytrhl i z těch šroubů na druhé straně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stihacka Vloženo 23. Květen 2007 Sdílet Vloženo 23. Květen 2007 Tak ten kryt podlep oboustrannou lepenkou, já to tak taky mám, páč jsem měl vylítlý bagy...když to uděláš dobře tak to nebude ani vidět. No to jsem chtěl taky udělat, ale pozkušenosti jednoho známeho, to chci vyřešit trochu lépe. Taky to měl přilepený chemopreném, ale při bouračce mu ten kryt rozbyl přední sklo, protože se vytrhl i z těch šroubů na druhé straně. Víš co, tak jako nesmí to být přilepený aby ten spoj byl pevnější než původní, to se nedivím že mu to pak utrhlo vrchní uchycení, musí to být přilepený jen třeba na několika bodech... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mz 10 Vloženo 11. Září 2009 Sdílet Vloženo 11. Září 2009 zdravím,mohl by mi někdo poradit co dělat proti odlesku palubovky v čelním skle při slunečním svitu-mam o1 1998 slx šedá velká palubka.diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
headerTDI Vloženo 11. Září 2009 Sdílet Vloženo 11. Září 2009 [mám takovej dojem že jsi to přehnal s nějakym cockpit sprayem a nebo leštěnkou..... já používám coyote matný efekt a je to o hodně lepší.... ale je to jedno jestli to je coyote nebo třeba "želva" ale aby to mělo matnej efekt Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mz 10 Vloženo 11. Září 2009 Sdílet Vloženo 11. Září 2009 taky mě to napadlo,ale kolegovi to dělá taky.každopádně to zkusim zmatnit,díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Obadal Vloženo 21. Září 2009 Sdílet Vloženo 21. Září 2009 nechat ji poflokovat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Konny Vloženo 21. Září 2009 Sdílet Vloženo 21. Září 2009 Mě to dělá taky, mám šedou palubku a ty odlesky se mi taky dělají a je to celkem nepříjemný. Myslel jsem, že je to po cocpit spreji, tak jsem potom použil prý osvědčenou jarovou vodu, ale odlesky se dělají pořád... Taky nevím co s tím, asi ještě zkusím ten Coyote s matným efektem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
misom Vloženo 24. Září 2009 Sdílet Vloženo 24. Září 2009 zdravím... ja som si do vystrihol stvorec z protismykovej ciernej podlozky a vlozil ho do zorneho pola vodica a je to poridny rozdiel. Mam tam kvazi head-up display akurat mi nic neukazuje Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Abak Vloženo 16. Únor 2011 Sdílet Vloženo 16. Únor 2011 Dobrý den. Mám jednu otázečku. Mám Škodu Octavii combi 1.9 TDI, rok výroby je 1999, typ vozidla 1U, ještě nemá čirý světla. Mám palubovku již tu zkrácenou (ne tu prodlouženou) a tu bych potřeboval vyměnit (čistě jen palubovku bez airbagu). Nevím však jestli je shodná i s octavii po faceliftu. Kamarád má O1 sedana r.v. 2003 (facelift) a připadá mi stejná jako mám tu svoji, ale nejsem si jistej. Takže se ptám zda-li mohu koupit palubovku i z faceliftované octavky (combi/sedan) a napasovat to do mého combiku. Díky za odpovědi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maniak Vloženo 25. Květen 2011 Sdílet Vloženo 25. Květen 2011 stejný " Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.