Přejít na obsah

Palubní deska


Návštěvník

Doporučené příspěvky

Pkud máš SDI motor, tak máš palubku stejnou jako měly ty první octavie od roku 1996, takovou tu protáhlou kapličku až skoro ke spolujezdci akorát že všek je černej, spodek šedej. Všechny ostatní motorizace maj pak celočernej interier už s tou malou kapličkou. Doporučuji se podívat na www.tipcars.cz a vyhledat si pár octavií, ať si to můžeš prohlédnout a případně porovnat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ted jeste koukam ze píšeš "vypěněnou" anebo jsi myslel "vyměněnou" ??? Já totiž myslel, že sinejseš jistej jestli tam máš původní přístrojovou desku anebonějakou vyměněnou. Hodně lidí si právě místo těch starejch palubek dává ty malý kapličky, protože to vypadá líp.

Editováno: , autor: Matrix
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já se ptal právě na tu vypěněnou a normální. Potřebuju koupit držák a liší se právě tím, že jeden je pro vypěněnou a druhý pro standardní (podle Etky). A absolutně netuším, čím se to liší a jak to poznám. Mám 1.6 75kW benzín.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jasně ale není to udělané z toho mlastu jako máš třeba na monitoru anebo na klávesnici. Je to takové měkčené. Když si šáhneš na ten plast co máš dole,třeba na tu skříňku před spolujezdcem, tak je to z jinýho materiálu než ten vršek.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...
Je to zevnitř přišroubovaný do palubky. A mezi plochou ve které jsou šrouby a vnějškem krytu to drží na takovejch plastovejch packách, který jsou po celý dýlce krytu. Když jde pytel ven tak ty packy prasknou a kryt se odklopí nahoru. Pokud ti praskly ty packy tak s tím asi moc neuděláš. Nejsem si jistej a možná se pletu, ale myslím, že při výměně krytu bagu bude nutný sundat celej vrch palubky.

Měl jsi pravdu, je to utrhaný. Těd jak se oteplilo, tak to začalo vrazat, tak jsem si na to musel udělat čas a zjistil, že je to opravdu utrhaný v tom plastu.

Nevíte někdo, jestli se dá sehnat ten samotný kryt?

Nebo nenabízíte někdo palukbu s vlnou?

IMG_0374b.jpg

Editováno: , autor: Franta
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to zevnitř přišroubovaný do palubky. A mezi plochou ve které jsou šrouby a vnějškem krytu to drží na takovejch plastovejch packách, který jsou po celý dýlce krytu. Když jde pytel ven tak ty packy prasknou a kryt se odklopí nahoru. Pokud ti praskly ty packy tak s tím asi moc neuděláš. Nejsem si jistej a možná se pletu, ale myslím, že při výměně krytu bagu bude nutný sundat celej vrch palubky.

Měl jsi pravdu je to utrhaný. Těd jak se oteplilo, tak to začalo vrazat, tak jsem si na to musel udělat čas a zjistil, že je to opravdu utrhaný v tom plastu.

Nevíte někdo, jestli se dá sehnat ten samotný kryt?

Nebo nenabízíte někdo palukbu svlnou?

IMG_0374b.jpg

škodovka ten kryt bagu jako díl nenabízí, ač ej to přidělaný na šroubkách. Ten kryt s klikou bych možná měl, písni mi PM, jestli máš zájem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak ten kryt podlep oboustrannou lepenkou, já to tak taky mám, páč jsem měl vylítlý bagy...když to uděláš dobře tak to nebude ani vidět.

No to jsem chtěl taky udělat, ale pozkušenosti jednoho známeho, to chci vyřešit trochu lépe.

Taky to měl přilepený chemopreném, ale při bouračce mu ten kryt rozbyl přední sklo, protože se vytrhl i z těch šroubů na druhé straně.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak ten kryt podlep oboustrannou lepenkou, já to tak taky mám, páč jsem měl vylítlý bagy...když to uděláš dobře tak to nebude ani vidět.

No to jsem chtěl taky udělat, ale pozkušenosti jednoho známeho, to chci vyřešit trochu lépe.

Taky to měl přilepený chemopreném, ale při bouračce mu ten kryt rozbyl přední sklo, protože se vytrhl i z těch šroubů na druhé straně.

Víš co, tak jako nesmí to být přilepený aby ten spoj byl pevnější než původní, to se nedivím že mu to pak utrhlo vrchní uchycení, musí to být přilepený jen třeba na několika bodech... ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...
  • o 2 týdny později...

Mě to dělá taky, mám šedou palubku a ty odlesky se mi taky dělají a je to celkem nepříjemný. Myslel jsem, že je to po cocpit spreji, tak jsem potom použil prý osvědčenou jarovou vodu, ale odlesky se dělají pořád... Taky nevím co s tím, asi ještě zkusím ten Coyote s matným efektem :huh:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Dobrý den.

Mám jednu otázečku. Mám Škodu Octavii combi 1.9 TDI, rok výroby je 1999, typ vozidla 1U, ještě nemá čirý světla. Mám palubovku již tu zkrácenou (ne tu prodlouženou) a tu bych potřeboval vyměnit (čistě jen palubovku bez airbagu). Nevím však jestli je shodná i s octavii po faceliftu. Kamarád má O1 sedana r.v. 2003 (facelift) a připadá mi stejná jako mám tu svoji, ale nejsem si jistej. Takže se ptám zda-li mohu koupit palubovku i z faceliftované octavky (combi/sedan) a napasovat to do mého combiku. Díky za odpovědi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...