Vita TDI-PD,Decin Vloženo 24. Červen 2006 Vloženo 24. Červen 2006 Ahoj, mam Fabii RV 00, TDI PD. cca mesic mi ne zcela vypina spojka. porad jakoby zabira i v pripade zcela seslapnuteho pedalu{temer mi umira noha, kdyz seslapuji} O razeni ani nemluve, nekdy zuby, nekdy tam nejsem schopen dat rychlost temer vubec. servis mne nemine, ale nechci nekomu naletet, rad bych vedel jake sou moznosti... Nemam moznost vzhledem k casu a nekdy i penezum zajet do Skody servisu, budou ji chtit urcite menit. Citovat
Jaros Vloženo 24. Červen 2006 Vloženo 24. Červen 2006 Mozno bude stacit tu spojku iba odvzdusnit. Citovat
Vita TDI-PD,Decin Vloženo 30. Červen 2006 Autor Vloženo 30. Červen 2006 Evidentne jsem svym problemem nezaujal. Mel jsem spis psat o foliich na okna nebo o DOUBBLE TANDEM BIXENNNNNONECH. Chapu to snad spravne, ze kdyz na to nikdo nereagoval,tak jsem zatim jedinej kdo s tim ma potize. je otazka,jestli je to dobre nebo ne. Ve skoda servise mi po telefonu moc neporadili,tak az budu mit zbytecnych 30tycek za novou spojku s vymenou,tak mne tam maji jako na koni(myslim tim toho sudokopytnika,nikoliv specialni podvozek) Mejte se a diky, Vita Citovat
peetr Vloženo 30. Červen 2006 Vloženo 30. Červen 2006 napiš Cosbymu, ten jedinej tady něco zná Citovat
Vita TDI-PD,Decin Vloženo 30. Červen 2006 Autor Vloženo 30. Červen 2006 Jsem novacek, potrebuju navod Citovat
johan Vloženo 1. Červenec 2006 Vloženo 1. Červenec 2006 já bych rozhodně začal u odvzdušnění spojky a až potom bych řešil co dál Citovat
kláca Vloženo 1. Červenec 2006 Vloženo 1. Červenec 2006 Jsem novacek, potrebuju navod no teda noa to že seš nováček, jak sám píšeš, tak rozjíždíš docela přivostřený příspěvky!!! bylo ti prazeno ať odvzdušníš spojku, tak to máš skusit a kdyby to nepomohlo, muže se vymyslet něco jinýho TDI tu ve fábce nemá moc lidí, proto třeba nebylo hnedka milion příspěvků Citovat
Host Bobik Vloženo 1. Červenec 2006 Vloženo 1. Červenec 2006 me prijde docela privostrenej prispevek od peetr Ale to jsem mimo tema, tak sorry za OT Citovat
kláca Vloženo 1. Červenec 2006 Vloženo 1. Červenec 2006 me prijde docela privostrenej prispevek od peetr Ale to jsem mimo tema, tak sorry za OT ten je taky moooc libovej!!! prostě už z některejch lidi docela nemužu jinak toto neni mimo tema, na to nejde nereagovat!!!!!!!!!! Citovat
Vita TDI-PD,Decin Vloženo 1. Červenec 2006 Autor Vloženo 1. Červenec 2006 Cest, ok. Jak odvzdusnit spojku? Zvladnu to i ja(nejsem uplne levej,ele neni to 120citka)? Co je potreba za matros a naplne? Citovat
Vita TDI-PD,Decin Vloženo 1. Červenec 2006 Autor Vloženo 1. Červenec 2006 jo este neco, ve skode jeste mluvili neco o uniku kapaliny. jde to nejak zjistit, pripadne doplnit, myslim,ze by to slo udelat zaroven s odvzdusnenim, nebo spis, ze by se melo. Citovat
Pavko Vloženo 1. Červenec 2006 Vloženo 1. Červenec 2006 Na spojkovém válci by měl být odvzdušňovací šroub s krytkou, podobný jako u brzd a tím by se to mělo odvzdušnit. Nejsem odborník, jen chci pomoct a toto jsem vyčetl z knihy. Citovat
Vita TDI-PD,Decin Vloženo 1. Červenec 2006 Autor Vloženo 1. Červenec 2006 Diky,ale urcite to nemuze byt takova banalita,za co by chteli ty tisice v servisech. Kudy se dolejva ta kapalina...predpokladam ze je to nejaky tlakovy olej,jaky presne? jo a kde je ten valec? Citovat
Tomas.cz Vloženo 1. Červenec 2006 Vloženo 1. Červenec 2006 Spojkový systém si bere kapalinu z nádobky na brzdovou kapalinu jde tam z ní extra hadička. Kup si půl litru kapaliny DOT4. Otevři kapotu, možná budeš muset oddělat potrubí kterým se vede vzduch do filtru, poté uvidíš zezhora na převodovce malý váleček do kterého vede trubička a kouká z něj také odvzdušňovací šroub. Sejmi prachovku, nasaď na šroub hadičku, její druhý konec nasměruj do nádobky, posaď manželku/ přítelkyni nebo radši chlapa do auta. Povol šroub je to na desítku klíč a řekni šlápni a drž, nejdříve nepoteče nic a zavři ( utáhni ) šroub a řekni pusť pedál, udržuj kapalinu na MAX jelikož hadička je od cca dvou třetin nádobky. Po cca třetím opakování začne téci kapila tak vypumpujte cca 1deci. Tom Citovat
Vita TDI-PD,Decin Vloženo 2. Červenec 2006 Autor Vloženo 2. Červenec 2006 To je dost blbulvzdornej plan. To bych mohl zvladnout i ja. Jen posledni dotaz, je potreba,pripadne rozumne tam tu kapalinu vracet? dam tam radeji cistou a tu odvzdusnenou v maximalni snaze o ekologii zlikvidovat Citovat
tomtom Vloženo 2. Červenec 2006 Vloženo 2. Červenec 2006 Stará se tam vracet zpět nesmí!!! Dolívá se pouze nová... Citovat
Vita TDI-PD,Decin Vloženo 2. Červenec 2006 Autor Vloženo 2. Červenec 2006 jo to se mi jevi logicteji. Diky za info. jedu koupit kapalinu a za spojkovej pedal posadim radeji st.bratra nez nejakou babiznu Citovat
Vita TDI-PD,Decin Vloženo 2. Červenec 2006 Autor Vloženo 2. Červenec 2006 Tak jsem to dodelal. Odvzdusneni probehlo,ale nebyla tam jedina bublina vzduchu. Procedil jsem asi deci,ale bez vysledku. zklamani hranici s nasranosti. Budu radit asi palici. Citovat
mira Vloženo 2. Červenec 2006 Vloženo 2. Červenec 2006 jasně....a vem si na to krumpáč....udělej si čas a zajeď do servisu.... Citovat
Host Alois Vloženo 3. Červenec 2006 Vloženo 3. Červenec 2006 Tak to bude pravděpodobně zkřivená spojková lamela, když odvzdušnění nepomohlo, upřímnou soustrast. Citovat
Host _ Vloženo 4. Červenec 2006 Vloženo 4. Červenec 2006 Na spojkovém válci by měl být odvzdušňovací šroub s krytkou, podobný jako u brzd a tím by se to mělo odvzdušnit. Nejsem odborník, jen chci pomoct a toto jsem vyčetl z knihy. Já jsem jel do originálního servisu konkrétně jen a jen s tím, aby mi vyměnili brzdovku a to i ve spojce a pořádně odvzdušnili, ale poslali mě pryč, že prý odvzdušňovat spojku je složité, že se to normálně nedělá, že odvzdušňovací šroub je jen plastovej a ten když praskne tak se musí měnit celej válec a už na mě začali vytahovat tisícovky co si mám případně připravit, tak jsem řek ANO, udělejte to i za toto riziko, tak něco chvíli ťukali do počítače a pak mi řekli že ten válec co by případně museli vyměnit nemají skladem a že bych tady musel pár dní auto nechat tak jsem jim řek, že přeju příjemný den a nashledanou Spojku mi neodvzdušnili!!!! Citovat
jargoon Vloženo 4. Červenec 2006 Vloženo 4. Červenec 2006 To já to tipuji na unavený přítlačák. Třepe se při rozjezdu auto? Jinak doporučuji převodovku ven, revize nebo výměna spojky, promazání mechanizmu vypínání a bude klid. Zkus garážistu, co už TDičko dělal, ten nebude nutit měnit úplně vše, i když u spojky se zpravidla mění všechno. Jinak mi v popisu závady chybí počet skutečných km, jestli je to second hand, tak bych u TDi tipoval pořádnej hektar km a spojku nutnou k opravě. Citovat
Tomas.cz Vloženo 5. Červenec 2006 Vloženo 5. Červenec 2006 Tak jsem to dodelal. Odvzdusneni probehlo,ale nebyla tam jedina bublina vzduchu. Procedil jsem asi deci,ale bez vysledku. zklamani hranici s nasranosti. Budu radit asi palici. Ale zkusil si to za to nic nedáš. Dík že si to podle mého popisu zvládnul Citovat
Vita TDI-PD,Decin Vloženo 7. Červenec 2006 Autor Vloženo 7. Červenec 2006 Ahoj. Mam najeto poctivych 165tkm-dolozenych,prodavajiciho znam osobne 3roky. je to rv00, auto se sice klepe,ale to hlavne proto,ze spojka prakticky nikdy nevypne. Garazistu co delali TDI a nebal buch se ze mi to dobijou moc asi nebude-nikoho neznam. Mam skveleho karosare a dela i podvozky,ale motor...fakt ho znam,ale bal bych se. Chci si fabuli jeste par nedel nechat,dam to asi do skodovky. Mate nekdo nejvic katastrofickej scenar,kolik to bude delat? Tomasi: Jeste jednou dekuju. Citovat
Tomas.cz Vloženo 7. Červenec 2006 Vloženo 7. Červenec 2006 Ber to tak, Škoda servisy maj na spojku plácnu 5 hodin, při hodinovce za 400kč to dělá celkem 2000kč. Ale nejvíc si namastí kapsu na ceně ND, připadá jim 50% z prodejní ceny. Když budu brát nejhorší variantu a tedy výměnu spojky tak komplet stojí cca 10500- 11000 Pokud by to spravil pouze přítlačák tak ten stojí okolo 4000kč nebo lamela 5500kč. Tom Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.