suppressu Vloženo 20. Únor 2011 Sdílet Vloženo 20. Únor 2011 (editace) Caute vsetci.Precital som tu snad vsetko ,co sa tyka otacok ,ale akosi som nenasiel nic take ,co by sa tykalo mojho problemu.Ak to ovsem je problem.No ide o to ,ze vzdy ked rano nastartujem (ak nemam zamrznutu baterku ) tak otacky mi vyskocia kdesi ku 1000-1100 a po jazde mki klesnu k normalu 7500-8000.A tak isto aj spotreba pri stati rano je okolo 0.8 a po jazde klesne na 0.6.Kdesi som tu zazrel ,ze tie otacky sposobuje sitic ,ale to sa mi nezda ,lebo mi to zacalo robit zhruba pred mesiacom.Cim to moze byt? A aby som nezabudol,vsetko je povypinane (kurenie ,radio,svetla....)A vag tak isto neukazuje nic ,okrem bohatej zmesi v prvom valci. F1 1.2 htp 12v 9/2004 Editováno: 20. Únor 2011, autor: suppressu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luďa Vloženo 20. Únor 2011 Sdílet Vloženo 20. Únor 2011 Proč by to nemohl bejt sytič?? Dělá to u většiny aut kyž je zima. A teď bylo docela chladno. Jen otáčky po zahřáti 7 500 až 8 000 ot/ min je docela hodně. Spíš bych řešil tenhle problém. :smich: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suppressu Vloženo 20. Únor 2011 Autor Sdílet Vloženo 20. Únor 2011 Ja neviem,kedze mi to zacalo robit len pred cca mesiacom.A pred tym to nerobilo.No a tie otacky 7500-8000 ma byt v uvodzovkach.Myslim ,ze pri prehriati motora su tak ako maju byt.Ked niekam pojdem ,tak to kuknem poriadne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Krtek7788 Vloženo 20. Únor 2011 Sdílet Vloženo 20. Únor 2011 A jakej mas rok a mesic vyroby auta? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 20. Únor 2011 Sdílet Vloženo 20. Únor 2011 Ty to fakt vytacis az k 8000? ses urcite 2x spletl .. 750-800 ale ja mam myslim u 1.2HTP normal 900 .. a nekdy i 920 .. proste ta jedna carecka pod 10 .. a nekdy je to tesne nad ni a ted v mrazech je to stabilne na vonobehu hned po nastartovani na 10.. ja bych to tak nechal myslim si ze je to normalni kdyz je zima. V zime hold pojedes za vic Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suppressu Vloženo 20. Únor 2011 Autor Sdílet Vloženo 20. Únor 2011 Dobre ,dobre tak som sa kopol. ... A aj to ze v zime sa jazdi za viac.....no len ma to zarazilo,ze to zacalo robit pred cca mesiacom.A pred tym nie.A to boli silnejsie mrazy.Som dost vsimavy clovek,hlavne po podpalenom ventile...Takze preco tak zrazu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host amissus Vloženo 20. Únor 2011 Sdílet Vloženo 20. Únor 2011 (editace) Když po delším stání a studeném motoru nastartuju mám také otáčky přes 1000, po chvíli to spadne a u teplého motoru jsou 750. Už se to tu někde řešilo v HTP sekci, nějak se mi nezdá, že by to začalo z ničeho nic, považuji to za normální projev studeného motoru, hlavně v té kose, aspoň máš teď co pozorovat A těch 8000 je taky pěkných Editováno: 20. Únor 2011, autor: amissus Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suppressu Vloženo 20. Únor 2011 Autor Sdílet Vloženo 20. Únor 2011 Strasni srandisti.Clovek sa raz kopne... Jedna nula hore dole. Dobre tak to prestavam riesit,ale 100 % som si isty ,ze to pred casom nerobilo.No tak dobre, na 99% Dik moc za pomoc. :palec2: Som zvedavy kto z vas mi tych 8000 pripomenie na buduce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host amissus Vloženo 20. Únor 2011 Sdílet Vloženo 20. Únor 2011 Buď rád, že jsi rozesmál lidii, není to nic škodolibého Někdo udělá botu a teče krev. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hurec Vloženo 20. Únor 2011 Sdílet Vloženo 20. Únor 2011 neboj je to normalni stav , dela mi to taky , proste pocitaci si to ridi podle cidel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suppressu Vloženo 21. Únor 2011 Autor Sdílet Vloženo 21. Únor 2011 No je pravda ,ze je lepsie ludi rozosmiat ,ako rozplakat pripadne dostat nejake to varovanie...... No tesi ma ,ze je to normalne (prestavam si byt isty tymi mojimi 99%),ale priznam sa ,ze v niektorych situaciach som dost velky streso.Ked ta 3 krat necha auto v stichu (nastastie zatial nie moje klop,klop) a z toho raz v Nemecku na dialnici medzi Kolinom a asi 40km vzdialenym odpocivadlom....no nie je ti vsetko jedno. Ale tych 8000 je fakt dost ..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 21. Únor 2011 Sdílet Vloženo 21. Únor 2011 a za co jsi dostal ty dvě varování ty? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suppressu Vloženo 21. Únor 2011 Autor Sdílet Vloženo 21. Únor 2011 Asi sa mi "nechcelo" nieco hladat.Nie je tu teoreticky ziadny system vyhladavania.Je mi jasne ,ze je to ceske forum ale niekedy cloveka uz nebavi hladat kadejake kombinacie slov .ci ceskych alebo slovenskych.....pripadne sa tu predierat temami ktore ani nesuvisia s problemom ktory clovek chce riesit...Napr.Asi dva dni som sa tu snazil nieco najst ohladom vag kablu ktory by som si chcelkupit ,nech nemusim furt niekomu nieco platit.Dozvedel som sa akurat ,ze modry co sa predava na Aukre je shit ,potom ,ze je v pohode ,potom ,ze je nejaky kkl a nejaky hex.....proste vobec som sa nedozvedel aky kabel.Klasikcku jednoduchu odpoved typu "mam taky a taky kabel ,funguje s win7..tento si kup."Asi chapes co chcem povedat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 22. Únor 2011 Sdílet Vloženo 22. Únor 2011 k tomu kabelu, mám modrý z Aukra už dva roky a funguje bez problémů (ale provozuji ho na Vistách). Jinak k tomu vyhledávání, musím s tebou v něčem souhlasit, páč to nebere kratší slova jak čtyřpísmenné a to je mnohdy právě ten největší kámen úrazu, když chceš najít právě tato klíčová VAG, ABS, ASR, EPC a problémy s tím spojené a ono se ti to vrací jako chybová hláška ... tak je to fakt na posr.ní Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.