Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

To by mne zajimalo kdo určil vyměnu filtru plynnné fáze ve škodovce na 60 tis,asi někdo kdo jezdi s TDI mi připada,protože je to holy nesmysl ještě při naši "kvalitě" plynu.Ikdyž jak psal treo za 50 tis km troje vstřiky tak to je fakt brutus....Co se týče nějakych tovarnich zastaveb z fabriky at už je to lpg nebo cng tak toto bych asi neriskoval,je fakt že servisy o tom vi houby a jakmile přijde zavada tak tapou,protože to neni jejich "hlavni chleba" a v tom je asi největši problem

  • Autor

Mně napadlo a co kupovat nové origo zástavby,ale servisovat to u někoho jako je Karel. LPG i Landi Renzo zná jako své boty a princip je úplně stejný. Tovární nastavení ŘJ měnit nemusí, beztak vstřiky a multiventily jdou měnit i bez zásahu do elektroniky.

No to by měl určitě ohromnou radost servisovat něco co nepřestavěl,navic je tam problem s tou zablokovanou řidici jednotkou lpg-to taky vymyslel nějaky dobrak,kdyby to šlo aspon nějak odblokovat nebo běco.Navic pokud je auto v zaruce tak bude podmínka škodovky kvuli uplatěni zaruky jezdit k nim.Pokud se chce někdo vyhnout problemum tak asi jedině nekupovat origo zastavbu,pač stejně neni vychytana jak se předpokladalo a najit někoho kdo tomu fakt rozumi a nechat přestavět tam,protože autorizaky v tom evidentně tapou.Opel nabizi taky original lpg z fabriky a pak nabizi ještě možnost "připravu" pro lpg tudiž možnost individualni přestavby u nějakeho plynaře s tim že motor už je z vyroby uzpusoben na provoz lpg,do toho bych šel raději než do origo přestavby.Po těch zkušenostech,většinou bohužel negativnich co tady jsou.

  • Autor

Bittpower no ta předpříprava na LPG u Opla mně zaujala. Je pravda,že má důvěra k vychytání LPG u koncernu je dost nalomená. Máš někde odkaz?

No ted jsem se dival do ceniku Opel ale maji to tam nějake přehazene a je tam jen tovarni zastavba lpg ale na jaře minuleho roku jsem se na to pravě koukal a byla tam ta předpřiprava na lpg a stalo to asi 4 tis,ale nebylo to nic zvlaštního,byly tam tvrzene ventily a jina hlava na lpg,snad to nezrušili,zkusim to ještě pohledat.Tak jsem našel doma papírovy ceník Opel z minuleho roku,konkretně 4/2012 a je tam napsana ta předpřiprava a stoji 3000 kč,ted v tom jejim novem aktualnim to nemužu najit,že by to zrušili?To ted nejsem schopny řict bohužel.Bajny:jestli chceš tak mi pošli meil a ja ti pošlu skopčenou stranku ceniku te přípravy Oplu na lpg,ale je to z minuleho roku

Upraveno od bitttpower

Byl jsem osobně u výměny plováku v nádrži u svého auta a mechanik postupoval při nasazování nového ventilu podle dodaného (jiným technikem) technického postupu. Mohu říct že jej opravdu nasunoval dovnitř s postupným pootočení a neřekl bych že tím došlo k nějakému poškození, tak jsem zvědav jak dlouho mne to vydrží...

Bude mne končit dvouletá záruka, myslíte si že bude vhodné si dokoupit ještě 4 letou záruku ?

tomasz:A načerpaš ted těch avizovanych 44 litru po vyměně toho multiventilu nebo pořad pod 40 litru?Myslim že ta 4 leta zaruka jde dokoupit jen při objednáni auta z fabriky tudiž jestli ma auto 2 roky tak to už myslim takhle po zpatku nejde,protože se to objednava tak jako doplnky k novemu vozu přímo z fabriky a prodejce ti ji takto dodatečne neda.

vždy pod 40 litrů, včera 38l, zkusím se poptat na tu prodlouženou záruku

už jsem se o tom dlouho nezajímal, ale co vím, Opel byl na školení a domontovávají to tam tak jak se v nešní době Hyundai,Kia, a další, mají dvoudenní školení a jsou to vlastně přeborníci na přestavby....my jim s 18 lety zástaveb fakt nemůžeme konkurovat, hlavně v tom, když dojede zákazník dojede s problémem, musíme ho nějak vyřešit, kdešto oni připojí auto pře internet a technik na druhé straně republiky jim to tak nějak aniž by viděl do auta to nějak "dá dohromady", na chvíli to stačí , hlavně když to zákazník zaplatí....

do škodovek se zatím nedostanem, ale časem se na to snad taky dojde....to, že jsi byl přímo u toho, to je akorát na průser, otevírání nádrže patří k velice nebezpečným akcím, když to dělám, nikdo dokola nesmí být, hasičák vedle auta, auto uzeměné, na sobě pouze bavlněné hadry....nejdřív odsát vše z nádrže,kdo mi zaručí, že je OPRAVDU nádrž prázdná, pak se zruší tlak v nádrži...ten co to dělá ve škodovce podle mě ani netuší, co by se mohlo stát....už to, že to dělají na stejné dílně vedle ostatních aut..

Je to možne že byli s Oplu na nějakem školeni,ptotože některe salony nabizeji "svou" přestavbu ktera neni továrni,ale o čem se bavim ja je přimo továrni zastavba jako je Octavie,tudiž přimo z fabriky,už jsem to jednou viděl,je tam i ten samy system co použiva škodovka-Landi Renzo,však koukněte na Opel forum a borec to tam ma nafocene,i vstřiky jsou stejně jako v továrni Octě,a jak jsem se na to ptal ze zajimavosti tak ty auta chodi s lpg přimo z Německa z fabriky.Je fakt že ve škodovce toho o plynu moc nevi,bohužel

Upraveno od bitttpower

vždy´t říkám, byli před pár lety na školení na landi Renzo přímo ve strakonicích...paradoxem je, že když nabídnou zákazníkovi auto na plyn, nacpou mu tam šíleným způsobem polský STAG,samozřejmě za peníze Landi... už jsem tak viděl několiv nových aut....

je to jak pise Bittpower, par nemeckejch origo zastaveb od opla jsem videl a je to 100% landi renzo...

 

co nabizeji mistni autosalony opelu nedokazu posoudit, takove auto jsem nevidel...

když se něco koupí na východě, je vše ošizené, moje zkušenost. Třeba španělská Zara se u nás vydává jako značkové lepší zboží............ tady se prodává předražené zboží nevalné kvality za velké peníze. Neumíme najít kvalitu, proto nám nabízí šmejdy

  • Autor

ALl: tak objektivně je třeba  říct,že s ukazatelem paliva na palubní desce většina přestavbářů nechce nic mít společného. Prostě,že to zlobí a oni to ví.

Tak jsem si říkal,že to aspoň koncern odladil. Ale jak vidno, neodladil. Jinak má přesně ty závady, do kterých se přestavbáři nepouštějí a vstřikovače mění také.

Tak ja myslim že ten nepřesny ukazatel paliva je to nejmenši co majitele tohoto vozu trápi.Nejhorši jsou odchazejici multiventily a vstřiky,přece neni normalni aby vstřikovače odešly po 40 tis,navic jsou dost drahe,a davat za 4 landi vstřiky vždy po 40+- tis km 10tis kč mi přijde jako dost drahy špas.Někde musi byt zase nějaka chyba.

Upraveno od bitttpower

byl jsem u druhé firmy, která dělá přestavby a nikdy takový multiventil neviděli. Je vidět, že žádná firma nechce jít do úprav těchto vražd ze Škodovky, až dojde záruka a podělá se to, poletí LPG na smetiště dějin a půjde tam BRC :-). Již jsem se s tím smířil, další auto nebude škodovka na CNG, ale něco jiné

Hmm,škodovka musi mit vždy něco zvláštniho.Škoda jen že to nefunguje.No když 3 krat po 40 tis km vyměniš vstřiky tak je to cena nového zařizeni,celkem brutalni pravda..

Chlapi ještě je pořád problém s předěláním TSI na LPG? Uvažuju o 1.8 Tsi, ale chtěl bych LPG, ale pokud se pořád musí vstřikovat i benzín, tak je to na dvě věci... Nebo už jsou nějaké novinky a pokroky v tomhle? Díky

Tak sice nejsem montažnik,ale snad to nevadi... :kol-48: Tsi jde na lpg předělat ale jen motory s určitym kodem motoru,ne všechny.A ano musi se přivstřikovat benzin,třeba u Rapida 1.2 TSI je uvaděno okolo 1 litru benzinu na 100 km.Jinak už to začinaji firmy dělat ale neni to ještě uplně vychytane a hlavně dlouhodobě vyzkoušene takže nikdo nevi jak se to bude třeba chovat po 100 tis km na plyn.Jinak ti vic poradi zdejši montažnici,např karel.lpg.

Upraveno od bitttpower

Dnes jsem byl s autem ve Škodovce. Výměna multiventilu asi při 8500. Od té doby nikdy nenatankuju víc jak 40 litrů. Dnes 39. Ukazatel prvních 80km ukazuje plnou. Pak najednou spadne o čtvrtinu. Do půlky jde normálně. Včera ukazoval půl nádrže. Zastavil jsem, vypnul motor. Pak otočím klíčkem a vidím, jak rafika letí z půlky až téměř k nule, pak se na 2 vteřiny zastaví a vrátí se na půlku. Za další 2 vteřiny spadne na čtvrtinu. Ujedu dalších pár kilometrů a najednou je ze čtvrtiny nula. Palubní počítač píše natankujte a ukazuje dojezd nula. Než je nádrž skutečně prázdná, ujedu dalších 80 km. Ve škodovce to napíchli na počítač a prý je vše v pořádku. Myslím si, že je to špatně nastavenou prázdnou a plnou nádrží při výměně multiventilu. Neví náhodou někdo, jestli když se to nastavuje do řídící jednotky musí být nádrž prázdná a pak plná? Bylo mi řečeno, že je to v záruce a mám to sledovat. Tak jsem jim řekl, že není co sledovat a líp to už popsat neumím. Koukám, že kupovat to s tím plynem byla pěkná hloupost. Jsem zvědavý, jestli to dá někdy někdo dohromady.

Upraveno od tomas1984

Kde ti to vyměňovali? Abych se jim vyhnul. Byl jsem v Neptunu Harfa, koukli na multiventil a neznají ho, nemají přístup k řídící jednotce plynu, protože škodovka to zamkla. Tedy servis u škodovky....

Jinak když dáš do google multiventil LPG, na obrázcích uvidíš ten zázrak. V Neptunu jsem si ho pořádně prohlédl. Něco jako staré zavírání s plovákem na WC. Potom je tam odměřování LPG, ale to bude velmi nepřesné a počítač to bude průměrovat, protože plovák se bude v nádrž mlátit jako o život. To, že to ukazuje blbosti by nevadilo, spíš je problém, že se narve plná nádrž - těch 55 litrů a plyn se v tomto vedru odfoukne, to je velký průšvih, údajně může zůstat viset pojistný ventil. Multiventil slouží jako bezpečnostní prvek, tedy musí fungovat správně. Poprvé jsem byl v Kosmonosích, zatím se mně neozvali, asi dovolené.   Někde mají konstrukční chybu, protože tato situace není normální. Já čekám na druhý pokus

tomas1984:No obavam se že ve škodovce to nedaji dohromady nikdy.Pro ně ja to asi zcela normalni situace.Tak nevim proč tam nedaji jiny multiventil nebo jinou nadrž s jinym multiventilem.Neni normalni aby to takto odchazelo.Navíc se tam ma vejit 44 litru lpg,což se snad nikomu nikdy nepodařilo,jen tomu komu třeba odešel multiventil a načerpal třeba plnou.Asi by to chtělo nějak zmedializovat že jsou z tovarnimi zastavbami problemy a škodovka v podstatě vubec nic neřeši a jen měni multiventily a vstřiky jak na běžicim pase.....Jenže zaruka taky jednou dojde a co pak...

treo: Vyměňovali mi ho ve Štítech. Ale myslím, že všude to bude to samé. Je to jak říká bitttpower: Záruka taky jednou dojde a co pak. Já měl plyn ve Fabce 10 let a bez problému. Nenapadlo mě, že něco takového jako teď může ještě v téhle době nastat. Navíc se to blbě přepíná i v zimě. Jako jedinou možnost asi vidím sepsat něco kolektivně. Protože když to se Škodovkou řeší každý sám, tak to s nimi nejspíš vůbec nehne.

Treo,multiventily s tímtossystémem se montují co znám plynařinu,měření se taky nedá jinak vyřeštit pouze magnetickým snímačem...nevím,kaby mohl odfouknout ventil,když je tlak mezi 5-10 atmosferami,pojistný ventil ve nastavený z fabriky na 27, nádrž má trhací tlak kolem 90ti atm...takže aby odfoukl,muselby jsi auto zapálit a zahřívat nádrž aby se zvýšil tlak v nádrži na takovou hodnotu,aby zvedl ventil..osobně si myslím, že tam dochází k montážní chybě..

chtělo by to se škodovkou vyjednat delší záruku na LPG v autě, aby mohli vyřešit problém s multiventily a vstřiky. Chtěl jsem to řešit před rokem, ale byl jsem umlácen argumenty, že tomu nerozumím, dnes nemám chuť. 

Chce to vyjednávat a když nebudou vstřícní, potom to dát do médií. Jinak nám dokáží, že tankujeme špatný plyn. S plynem je u nás problém jako s naftou, není jako na západě, máme východní kvalitu. Karel viděl tisíce filtrů a mohl by vyprávět.

Ať někdo založí fórum majitelů originálních škodovek LPG, začne shromažďovat jména majitelů a problémy, potom se obrátí slušně na škodovku a uvidíme 

Podle mne nahradili původní multiventil jinou verzí a ten s tou nádrží nechodí

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.