Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Zdravím vás lidi, doufám, že tohle téma tu ještě není, ale sám jsem ho nenašel.

Chci se zeptat na zvuky při startování. Auto mám 2 týdny takže znám jen zimní startování. Octa nastartuje hned napoprvé a dá se říct v blesku, ale co mě trápí je takový škrčivý zvuk co při toho vydává. Skoro u každého startu je to. :help:

Otočím klíčkem, auto naskočí a během jedné vteřiny to tak zaškvrčí. Občas když při startování trochu přidám plyn tak to neudělá...

Četl jsem tady, že startujou se zmáčknutou spojkou, já na spojce nestojím, může to být tím?

Kdo by se s tím už setkal tak mi prosím napište co s tím. Díky moc a zdraví Lukáš ;)

Vloženo

Dost blbě se posuzuje, co je škvrčivý zvuk... :smich:

Myslíš něco jako když chytněš kohouta pod krkem? :smich: Já vím, to je taky dost nejednoznačný zbůsob určování zvuku. Co když je ten kohout gej? :smich:

Tak dost srandy - i když ona to zas taková hloupost nebyla, protože mi to dělá taky - kolem 0° a ten zvuk mi připadá opravdu jako kohout nebo koroptev. :smich:

Myslím, že to dělá volnoběžka startéru a nemělo by to mít nějaký zvláštní vliv na funkci. Každopádně bych Ti doporučil zvuk nahrát a zveřejnit - pak Ti půjde určitě víc poradit. :palec2:

Vloženo (editace)

Mě to delá taky už nějakou dobu, jakmile motor naskočí, ozve se tento zvuk a během sekundy zmizí. Dělalo mi to ale i v zimě. Byl jsem teď u auta, že natočím video, bohužel se to ale zrovna neprojevilo.

Editováno: , autor: Zdeny1.8T
Vloženo (editace)

Asi ho nechám repasovat... tipuju cenu do 2.000,- jinak novej startér prvovýroba stojí kolem 4.000,- ale dá se sehnat i kvalitní alternativa ;-)

A volnoběžka samotná se sežene kolem 800,- kč ;)

Editováno: , autor: Kroulu
Vloženo

Taky se přidávám do klubu :-), dělá mne to taky a chystám se každou chvíli na repas.Tak jsem zvědavý, co z toho vyleze.Ten zvuk je opravdu nepříjemný, zvláště když upoutáte pozornost lidí, kteří jsou právě poblíž :-).Dělá to hlavně za studena -motorový prostor je "nevytopený". Od - do + cca5 st.C -až je vytopený cca 10 km/ v 3500 ot. tak po opětovném startu už je ticho.Myslíte že je to teplotou nebo věkem startéru? Logicky mne napadá věkem, ale když je teplo tak funguje jak nový :-).

  • o 1 rok později...
Vloženo

No špatně se vrací po startu vysouvací ozubené kolečko na startéru...A ten hluk jsou zuby :kol-28:

Mě stačilo pouze startér rozebrat do šroubku,vyčistit a znova namazat...od té doby mám klid :kol-47:

Vloženo

Jak piše ONDRERO před 5 lety jsem ho rozebral - vyčistil - namazal ložiska a 5 let je ok a jak nepříjemně tenkrát výl. A stálo to 0Kč + cca2H mé práce. To stejné jsem dělal u ALTIKU a NAPINÁKU KLIN. ŘEMENE. Kontakty a zbytek byl vždy OK minimální opotřebení, jen vyschlé ložiska.

Vloženo

Mimochodem to samé jsem dělal i u Fáčka....Ten samej zvuk při startu...

Kolikrát mě pobaví když jsem někde na parkovišti a někomu to udělá...

Si říkám...joo kámo vyčisti si startér :kol-28:

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Jo me to dela taky, uz asi rok. Kluci v servisu mi to promazali a pak to zacalo delat znova. Neresim to, akorat je to obcas otravny. Kdyz bude cas mozna se taky pustim do rozebrani a vycisteni :) Co tak posloucham po brne na parkovisti dela to snad kazdymu tretimu s oktavkou

  • o 5 měsíců později...
Vloženo (editace)

ahojte mam problem s hlucnym startom.motor klepoce ked nastartujem po dlhsej dobe,teda vzdy rano.jedna sa len o prvy start.kazdy dalsi start je ticho.ked sa troska zohreje staci minutka na volnobehu ani nepocut ze som nastartoval.uz som vymenil silentblok prevodovky,motora,spodnu reakcnu vzperu a vcera som kupil a vymenil uplne novy starter.vsetko bez zmeny.je to 1.8T 2003 AUM.olej pouzivam shell 5W40.dakujem za kazdy tip co by to mohlo sposobovat.prikladam video

http://www.youtube.com/watch?v=O71bnLcDKJw&feature=youtu.be

Editováno: , autor: romanko151
  • o 2 roky později...
Vloženo

Zdravím uživatele octavie osmnáctistovky turbo, mám motor AUM, r.v.2001, 120t. km, bez úprav. Chtěl bych se zeptat ,zda jste někdo vyřešil problém s pazvuky linoucími se z motorového prostoru při startu studeného motoru (většinou jen od podzimu do jara - zkrátka, když je zima), viz video  www.youtube.com/watch?v=Gx7KaKOJ68k  . Jedná se o dva pazvuky. Prvním, ihned po startu, je asi nejspíše problém popisovaný výše - napínač řetězu vaček. Je možné se k němu nějak dostat, popř. vyčistit, namazat ? (v běžně vybavené domácí dílně nebo ve značkovém servisu). Druhý pazvuk (pískání-vrzání) bych tipoval na ložisko kladky automatického napínače řemene alternátoru, kompresoru klima atd. To jsem si potvrdil i na fóru k motoru 1.6 MPI - šustění napínací kladky .... Ve značkovém servisu se s tím nechtějí zabývat, že není jisté co to píská a prý by se musel vyndat motor !!!??? Víte někdo, zda jde tento napínák u tohoto motoru vymontovat a ložisko namazat nebo vyměnit ? Díky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...