Přejít na obsah

zkušenosti s OB autodíly s.r.o.


xbike

Doporučené příspěvky

podělím se se čtenáři fóra se svými zkušenosti s fy. OB autodíly s.r.o., viz. http://www.obautodily.cz

začátkem roku, přesně 18.1.2011 jsem si objednal přes jejich web nějaké věci na octavku... druhý den došel email o potvrzení objednávky s tím, že věci budou odeslány na moji adresu... po týdnu nic, tak píši kde je problém, asi po 2 hodinách telefonát, nějaká paní mi sdělila, že jednu věc z mojí objednávky nemají skladem (na jejich stránkách je uvedeno, že skladem je), jestli má objednávku stornovat nebo si počkám cca. 14 dní.. řekl jsem, že počkám a po 3 týdnech kdy se nic nedělo, opět jsem psal email, kdy mi paní volala si až 3 den, že ta věc, na kterou jsem čekal, se již nevyrábí (jinde na webu ji mají), jestli chci zbytek věcí poslat..řekl jsem, že ano, druhý den (24.2.2011) došel email, že vše posílají a do dnešních dnů nic, na email, jak dlouho trvá dodání žádná reakce, tak už opravdu nevím, co si mám o této firmě myslet :feve: ..

máte taky někdo takové zkušenosti nebo jen v mém případě si nechtějí vydělat ani korunu ??? ...ještě, že jsem nic neplatil předem (což normálně při objednávkách přes net dělám), takto bych byl mínus cca. 6litrů :( :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak s touto firmou mám naprosto špatné zkušenosti.

Na podzim jsem si u nich objednávala zimní masku na fabii a nějaké věci,nejen že objednávka se táhla asi tři týdny,ale když dorazila,tak přívěšek jiný než jsem brala,dvě věci byli naučtované a chyběli,maska prasklá,pani na mě byla silně nepříjemná do telefonu a pak mi s ním třískla že tedy vrátí část peněz ale za dopravu neručí.

Což je blbost,také v práci provozujeme eshop a vím že za zboží ručíme až k dodání k zákazníkovi,když se něco při cestě stane,mi to reklamujeme,zákazníkovi posíláme nové zboží a pak si to řešíme s dopravcem.

Jednání pani na telefonu naprosto šílené a arogantní,slyšela až na to,když jsem jí řekla že to tedy budu řešit přes ČOI a to ještě měla kecy abych se pro 700kč nepo.... No nakonec mi vrátili prachy za poškozený zboží. Ale jednání a způsob jakým obchodují,mi totálně zarazil. Od nich už nikdy nic nebrat :o( i když v něčem mají ceny bezkonkurenční,mi to za ty nervy už nestojí...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Všude slyším samou chválu na OBautodíly a už jsem si myslel, že jsem jediný kdo měl nějaký problém. Začátkem prosince jsem u nich taky objednal několik věcí, zboží dodali asi až po 3 týdnech, mezitím jsem tam snad 5x volal kde to vázne, několikrát paní slíbila že už zítra to budou posílat a stihli to teda nakonec tak tak před vánoci. Měli štěští, že bylo vše v pořádku. Budu u nich objednávat brzo zase, tak uvidím, jestli to bude lepší

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nakupoval jsem u nich v eshopu,na Aukru( http://aukro.cz/show_user.php?uid=3105008 ) i osobně a vždy v pohodě.

Osobně jsem u nich byl v době,kdy se firma stěhovala a ve skladu byl docela zmatek.I tak se mi věnovali na 100%. :palec2:

23500 spokojených : 30nespokojených zákazníků na Aukru hovoří za vše.

Editováno: , autor: mikl
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak to tedy nechápu, proč já mám takovou smůlu :( :( ...kdybych tam něco objednal za pár stovek, tak chápu, že se "nepřetrhnou"...ale i tak, slogan "zákazník náš pán", dle mých zkušeností s touto firmou, asi neznají ... no počkám ještě týden a pak objednám jinde.. čekat 2 měsíce je myslím až až :p:D :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak co mě se týče, naprostá spokojenost. Je pravda ,že když jsem do obautodíly volal, trvalo nějakou dobu než to paní zvedla a zboží které stále nabízeli na netu a které jsem chtěl už něměli ( volant tříramínko do O II předFL ). Tak jsem dělal chvilku naštvaného a nakonec jsem jako kompenzaci lollol po dohodě dostal za cenu obyč. tříramínka kožený perforovaný volant + airbag do RS FL :p

Editováno: , autor: grey
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

takže dnes, tj. 8.3. se mně podařilo dovolat na tel. zmíněné firmy, paní mi "laskavým" hláskem sdělila, že je objednávka stornovaná a musel mi o tom dojít email. Znovu jsem ji vysvětlil celou věc, že jsem nic nestornoval, někdo mi od nich volal, řekl pouze, že nemají jednu věc z objednávky (pozn. nejednalo se o díl od Milotecu), jestli chci zbytek poslat, řekl jsem ANO , poté mi 24.2. došel email o tom, že mi objednávku posílají a na další moje emaily, kde objednávka je, už neráčili odpovědět... no škoda slov, omluvila se mi s tím, že Milotec již neobjednávají a proto vše stornovali.. od Milotecu jsem měl jen jednu věc z 5ti věcí z celé objednávky, ale to už paní neřešila... nevím co k tomu víc říct.. přístup k zákazníkovi na 1 s * :(:(:(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to juke.box: nemám důvod si tady něco vymýšlet... prostě jsem jen popsal zkušenosti s touto firmou :feve: jestli mají fofry nevím, ale dle toho, jak zvedají telefon a reagují na emaily, tak asi veliké.. nemyslím si, že to bylo korektní jednání z jejich strany, k zákazníkovi by měli mít jiný postoj a s takovým přístupem přijdou o kšeft.. vše jak bylo jsem popsal, nemá cenu s k tomu vracet.. :( :( prostě za mě palec dolů :angry:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ne tak já netvrdím že si vymýšlíš a nechci ani nikohho obhajovat. Ale vymyká se jim to z ruky. Fofry mají fakt veliký,lítají tam jak hadr na koštěti,dřív tam nikdo nechodil osobně, ted když tam jdu,je tam fronta jak za komančů na banány. Je to rodinnej podnik,ale asi budou muset vzít někoho na výpomoc,páč fakt mají co dělat. Dělá tam manželka,otec majitele a dvě dcery,ta jedna je fakt :prc::palec2: Ideální je chtít přímo majitele a ten to s Tebou vyřeší se 100% jistotou. Jinak tady jsem četl samé kladné ohlasy na tuhle firmu,tak jsi měl asi jen pech.

Editováno: , autor: juke.box
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já mám teda taky problém. Objednáno před týdnem, platba předem, objednávku potvrdili, fakturu už nevystavili. Dovolat se tam nemůžu, nikdo to nezvedá.... Potřeboval bych tam přihodit zboží a nějak se domluvit.

Hrůza, a že toho mají strašně moc neberu jako adekvátní omluvu mají někoho přibrat. Já taky musím, když toho máme moc.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak jsem psal do WHITE&BLACK listu...dříve byl problém s informacema o dostupnosti(na netu bylo, na skladě ne) - nevím jak je to teď. Ale vzhledem k tomu, že jsem z HK tak tam jezdím osobně a nikdy nebyl problém s přístupem k zákazníkovi. Je tam jeden člověk za pultem a jedna paní v kanclu(nebyl jsem tam teď delší dobu, třeba se něco změnilo). Fakt je, že kolikrát tam lítaj jak ten hadr na holi. Kdybych to měl sesumírovat, dávám 95%(těch 5% je, že jsem se tam taky nemohl dovolat :prc: ).

Editováno: , autor: lucky.jack
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No ale musíš to vychytat,jinak je taky v kanclu,já tam byl ted asi 3x a z toho se tam 2x producírovala,fakt pěknej kousek....věk tak +-17 že si až říkám,po kom je :smich:

Nemůžeš ji přehlídnout,pak dej vědět,co na to říkáš. Má takový zvláštně pěkně udělaný vlasy,no prostě na :prc::palec2: ..a to jsem náročnej...

Editováno: , autor: juke.box
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

já tam teda taky jezdim jen osobně jelikož jsem z HK, ale nikdy jsem snima neměl problem, jednou teda jsem si tam něco objednal a ne a ne to furt přijít ale měli problém s dodavatelem, jinak přístup v pohodě ;) nemůžu si stěžovat, většinou jezdim nakupovat tam, maj tam i pěkný ceny

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...