Host Reso Vloženo 11. Březen 2007 Sdílet Vloženo 11. Březen 2007 (editace) Caute chlapci mam otazku chcem rozobrat stredovy tunel a chcem vediet ze ked budem vyberat tunel von ci neotrhnem kabel od zapalovaca ! alebo tam ziaden kabel neni? najlepsie by mi bolo keby ste ma upozornili na co si davat bacha pri rozoberani pripadne nejake foto velmi pekne dakujem. Editováno: 11. Březen 2007, autor: Reso Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Igor Vloženo 11. Březen 2007 Sdílet Vloženo 11. Březen 2007 Kábel od zapalovača neodtrhneš, keď ho predtým odpojíš. Treba tunel nadvihnúť, strčiť tam ruku a kábel odpojiť. Je to trocha gynekologická robota, ale dá sa to spraviť. Jednou rukou nadvihneš tunel a druhú ruku strčíš pod a odpojíš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host Reso Vloženo 11. Březen 2007 Sdílet Vloženo 11. Březen 2007 a je to vo svorke(kabel)? a nastrcene je to v zapalovaci ?alebo niekde inde? nechcem velmi obtazovat auto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
profor Vloženo 11. Březen 2007 Sdílet Vloženo 11. Březen 2007 je tam svorka, neboj nič nepo...š. Myslím že tam je aj dostatočná vôľa na ten gynekologický úkon. Ešte si daj bacha na osvetlenie popolníka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AlesK Vloženo 12. Březen 2007 Sdílet Vloženo 12. Březen 2007 Středový tunel jde vyndat jako celek s předním středovým krytem u nohou. Musí se vepředu z obou stran spodního krytu pod palubkou vytáhnout (vypáčit) kulaté plastové příchytky, vytáhnout popelník, vyšroubovat pod ním tři torxy, vzadu na konci tunelu vytáhnout nahoru plastový popelník (nabo držák na láhev, podle výbavy) a vyšroubovat dva torxy pod ním. Pak vzadu tunel cca 20 cm nadzvednout a od zadních sedadel šáhnout pod tunel a odpojit konektor zapalovače (palcem zmáčknutím odjistit a vytáhnout dolů). Pak se musí uvolnit koženková prachovka řadící páky která drží za rámeček na tunelu. Ten se dá vypáčit šroubovákem nebo i rukou ze strany od ruční brzdy. Taky se musí šroubovákem uvolnit zahnutá záslepka na tunelu pod rukojetí ruční brzdy, která se docela vyndání brání, drží za čtyři západky . Pak se dá vycvaknout plastový rámeček s držákem popelníku u řadící páky a odpojit pod ním konektor osvětlení popelníku. Pak se dá středový tunel za zadní část vyklopit nahoru a vyndat. Zpátky se nandavá taky blbě, pořád někde něco vadí, plynový pedál, konec ruční brzdy, řadící páka, kapsy po stranách předních sedaček, zámky předních pásů, páka ruční brzdy, musí se na tyhle věci dávat pozor a nervat to silou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host Reso Vloženo 12. Březen 2007 Sdílet Vloženo 12. Březen 2007 (editace) je tam svorka, neboj nič nepo...š.Myslím že tam je aj dostatočná vôľa na ten gynekologický úkon. Ešte si daj bacha na osvetlenie popolníka Dakujem, a osvetlenie na popolnik nemam takze o jednu starost menej Editováno: 12. Březen 2007, autor: Reso Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host Reso Vloženo 12. Březen 2007 Sdílet Vloženo 12. Březen 2007 Středový tunel jde vyndat jako celek s předním středovým krytem u nohou. Musí se vepředu z obou stran spodního krytu pod palubkou vytáhnout (vypáčit) kulaté plastové příchytky, vytáhnout popelník, vyšroubovat pod ním tři torxy, vzadu na konci tunelu vytáhnout nahoru plastový popelník (nabo držák na láhev, podle výbavy) a vyšroubovat dva torxy pod ním. Pak vzadu tunel cca 20 cm nadzvednout a od zadních sedadel šáhnout pod tunel a odpojit konektor zapalovače (palcem zmáčknutím odjistit a vytáhnout dolů). Pak se musí uvolnit koženková prachovka řadící páky která drží za rámeček na tunelu. Ten se dá vypáčit šroubovákem nebo i rukou ze strany od ruční brzdy. Taky se musí šroubovákem uvolnit zahnutá záslepka na tunelu pod rukojetí ruční brzdy, která se docela vyndání brání, drží za čtyři západky . Pak se dá vycvaknout plastový rámeček s držákem popelníku u řadící páky a odpojit pod ním konektor osvětlení popelníku. Pak se dá středový tunel za zadní část vyklopit nahoru a vyndat. Zpátky se nandavá taky blbě, pořád někde něco vadí, plynový pedál, konec ruční brzdy, řadící páka, kapsy po stranách předních sedaček, zámky předních pásů, páka ruční brzdy, musí se na tyhle věci dávat pozor a nervat to silou. AlesK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Snowboarder Vloženo 6. Březen 2011 Sdílet Vloženo 6. Březen 2011 zdravím, potřeboval bych zjistit, jestli existují 2 druhy středových tunelů do fabie - podle toho, jestli ve fábce je loketka nebo ne. Nebo jestli se vyráběl jen jeden. Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luďa Vloženo 6. Březen 2011 Sdílet Vloženo 6. Březen 2011 Pro loketku a bez loketky by měl bejt stejnej. Dodělával sem origo loketku a tunel sem neměnil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Garrett Vloženo 6. Březen 2011 Sdílet Vloženo 6. Březen 2011 Jak píše Luďa, je jen jeden a do něj pak musíš vzadu vyřezat otvor pro loketku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Snowboarder Vloženo 25. Březen 2011 Sdílet Vloženo 25. Březen 2011 já jsem myslel, jestli vyjížděly už z výroby fabie s jiným středovým tunelem, když měly právě už z výroby loketku::?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Garrett Vloženo 25. Březen 2011 Sdílet Vloženo 25. Březen 2011 Je jeden typ, jak to řešili při výrobě když se dávala loketka nevím, asi měli tunely už i s dírou na loketku připravený, ale to je jediný rozdíl který tam je Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lifko Vloženo 8. Únor 2014 Sdílet Vloženo 8. Únor 2014 (editace) Zdravim, xcem sa len opytat, ci by bolo mozne namontovat stredovy tunel zo superbu do fabie 1? Proste len ma to napdlo, ci by to nemohlo pasovat. presiel som to tu tak zbezne, a nenasiel som na to temu, ak je, tak mi prosim Vas dajte link, alebo presmerujte moju publikaciu. Dakujem Editováno: 8. Únor 2014, autor: Lifko Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.