Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Caute chlapci mam otazku chcem rozobrat stredovy tunel a chcem vediet ze ked budem vyberat tunel von ci neotrhnem kabel od zapalovaca ! alebo tam ziaden kabel neni? najlepsie by mi bolo keby ste ma upozornili na co si davat bacha pri rozoberani pripadne nejake foto velmi pekne dakujem. -_-

Upraveno od Reso

Kábel od zapalovača neodtrhneš, keď ho predtým odpojíš. Treba tunel nadvihnúť, strčiť tam ruku a kábel odpojiť. Je to trocha gynekologická robota, ale dá sa to spraviť. Jednou rukou nadvihneš tunel a druhú ruku strčíš pod a odpojíš.

a je to vo svorke(kabel)? a nastrcene je to v zapalovaci ?alebo niekde inde? nechcem velmi obtazovat auto :D

je tam svorka, neboj nič nepo...š.

Myslím že tam je aj dostatočná vôľa na ten gynekologický úkon.

Ešte si daj bacha na osvetlenie popolníka

Středový tunel jde vyndat jako celek s předním středovým krytem u nohou. Musí se vepředu z obou stran spodního krytu pod palubkou vytáhnout (vypáčit) kulaté plastové příchytky, vytáhnout popelník, vyšroubovat pod ním tři torxy, vzadu na konci tunelu vytáhnout nahoru plastový popelník (nabo držák na láhev, podle výbavy) a vyšroubovat dva torxy pod ním. Pak vzadu tunel cca 20 cm nadzvednout a od zadních sedadel šáhnout pod tunel a odpojit konektor zapalovače (palcem zmáčknutím odjistit a vytáhnout dolů). Pak se musí uvolnit koženková prachovka řadící páky která drží za rámeček na tunelu. Ten se dá vypáčit šroubovákem nebo i rukou ze strany od ruční brzdy. Taky se musí šroubovákem uvolnit zahnutá záslepka na tunelu pod rukojetí ruční brzdy, která se docela vyndání brání, drží za čtyři západky :angry: . Pak se dá vycvaknout plastový rámeček s držákem popelníku u řadící páky a odpojit pod ním konektor osvětlení popelníku. Pak se dá středový tunel za zadní část vyklopit nahoru a vyndat. Zpátky se nandavá taky blbě, pořád někde něco vadí, plynový pedál, konec ruční brzdy, řadící páka, kapsy po stranách předních sedaček, zámky předních pásů, páka ruční brzdy, musí se na tyhle věci dávat pozor a nervat to silou. :t

je tam svorka, neboj nič nepo...š.

Myslím že tam je aj dostatočná vôľa na ten gynekologický úkon.

Ešte si daj bacha na osvetlenie popolníka

Dakujem, a osvetlenie na popolnik nemam takze o jednu starost menej :t

Upraveno od Reso

Středový tunel jde vyndat jako celek s předním středovým krytem u nohou. Musí se vepředu z obou stran spodního krytu pod palubkou vytáhnout (vypáčit) kulaté plastové příchytky, vytáhnout popelník, vyšroubovat pod ním tři torxy, vzadu na konci tunelu vytáhnout nahoru plastový popelník (nabo držák na láhev, podle výbavy) a vyšroubovat dva torxy pod ním. Pak vzadu tunel cca 20 cm nadzvednout a od zadních sedadel šáhnout pod tunel a odpojit konektor zapalovače (palcem zmáčknutím odjistit a vytáhnout dolů). Pak se musí uvolnit koženková prachovka řadící páky která drží za rámeček na tunelu. Ten se dá vypáčit šroubovákem nebo i rukou ze strany od ruční brzdy. Taky se musí šroubovákem uvolnit zahnutá záslepka na tunelu pod rukojetí ruční brzdy, která se docela vyndání brání, drží za čtyři západky :angry: . Pak se dá vycvaknout plastový rámeček s držákem popelníku u řadící páky a odpojit pod ním konektor osvětlení popelníku. Pak se dá středový tunel za zadní část vyklopit nahoru a vyndat. Zpátky se nandavá taky blbě, pořád někde něco vadí, plynový pedál, konec ruční brzdy, řadící páka, kapsy po stranách předních sedaček, zámky předních pásů, páka ruční brzdy, musí se na tyhle věci dávat pozor a nervat to silou. :t

AlesK :palec2:

  • 3 roky později...

zdravím, potřeboval bych zjistit, jestli existují 2 druhy středových tunelů do fabie - podle toho, jestli ve fábce je loketka nebo ne. Nebo jestli se vyráběl jen jeden. Díky.

Pro loketku a bez loketky by měl bejt stejnej. Dodělával sem origo loketku a tunel sem neměnil.

Jak píše Luďa, je jen jeden a do něj pak musíš vzadu vyřezat otvor pro loketku ;)

  • 3 týdny později...

já jsem myslel, jestli vyjížděly už z výroby fabie s jiným středovým tunelem, když měly právě už z výroby loketku::??

Je jeden typ, jak to řešili při výrobě když se dávala loketka nevím, asi měli tunely už i s dírou na loketku připravený, ale to je jediný rozdíl který tam je ;)

  • 2 roky později...

Zdravim, xcem sa len opytat, ci by bolo mozne namontovat stredovy tunel zo superbu do fabie 1? Proste len ma to napdlo, ci by to nemohlo pasovat. :D presiel som to tu tak zbezne, a nenasiel som na to temu, ak je, tak mi prosim Vas dajte link, alebo presmerujte moju publikaciu.

Dakujem

Upraveno od Lifko

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.