Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdarvím, dnes ráno když jsem nastartoval auto tak jsem slyšel z pod kapoty neobvykle divný bzučení a po otevření kapoty jsem nedokázal identifikovat odkud to bzučení jde a po zahřátí motoru se to uklidnilo a je to slyšet minimálně.Nevíte v čem by mohl být problém?Ještě mě napadlo jestli to nemůžu být tím že je tam málo oleje už jsem ho dlouho nekontroloval, nechám auto ustát a pak se mrknu,ale kdyby někdo věděl jakým směrem bych se měl dát uchýlit, tak bych byl rád.Díky

  • Autor

Aha, takže by měl být tak slyšet a nebo bude v něčem problém?Ještě jsem o ničem takovém nešlyšel a nikdy mě to žádné auto nedělalo,takže mám trochu obavy aby se neklubala nějaká velká oprava, ale zase je pravda, že jsem nikdy předtím neměl auto od koncernu.Jo a ještě kontroloval jsem olej a je v pořádku ale druhý den se mě začala blikat čevená kontrolka tlaku oleje a další den už neblikala tak to byl asi jen nějaký lag :D

No nevím, jestli třeba mluvíme o stejném bzučení.....teď už o tom zase pochybuju. Přes VAG v akčních členech se ten sekundární vzduch dá spustit a tím zjistit, jestli je to ono a vůbec zjistit případné chyby na diagnostice.

Může to ale být i třeba olej. čerpadlo, tomu by i odpovídala ta kontrolka...těžko se ale takhle naslepo hádá.

  • Autor

takže problém je vyřešen to bzučení dělá klima kompresor,takže motor je ok a ten blikající olej bylo vaný čidlo tlaku oleje no ale zase stejně budu muset řešit tu klimu :(

  • Autor

Takže beru zpět, bzužení z motoru se ozývá i při vypnuté klimě a to jen při studeném startu.

Taky bych to tipoval na ten sekundár, je to takovej menší fén :palec2:

  • Autor

a pokud by to byl ten sekundár, tak to asi nemá takhle bzučet nebo vám to taky bzučí?nebo bude ložisko v řiti v motorku?

Pokud je to u tebe opravdu ten sekudár, tak ten při nastartovaném motoru uvnitř auta jde rozpoznat opravdu těžce, pokud se stáhne okno, dá se to pochytit, ale není hlučnější než ventilátor chladiče.

Na Octavii rv.2002 byly roztrhlé nýty a i po opravě byl tento ventilátor trochu hlučnější, ale nic hrozného.

Cena nového ventilátoru je bohužel astronomická a oprava asi složitá.... :disgust:

a pokud by to byl ten sekundár, tak to asi nemá takhle bzučet nebo vám to taky bzučí?nebo bude ložisko v řiti v motorku?

Já měl něco podobného, při startu jsem myslel že mám v motoru snad turbínu s tryskáče. Byl jsem za kámošem v servisu vydělal ten "fén" dal ho zpátky a nic, problém se ztratil. Pak jsme přišli na to, že přívodní hadice co se jen nacvakává byla uvolněná a proto to dělalo takový kravál... Pěkná blbost... :)

pokud máš hodně citlivý uši, tak to bude sekundár...bzučí o tom žádná...ale není to na škodu...asi bych se tim netrápil...ale uvnitř zavřenýho auta by to němělo být slyšet...a už vůbec ne za jízdy.

nahraj video :palec2:

Co jsem měl možnost jet víc 1.6kama, tak většinou po ránu to jde slyšet i do interiéru, ale za jízdy by už foukat a slyšet být neměl...

  • Autor

Takže po výměně čidla problém přetrvává a někdy začne pípat tlak oleje a ted jsem mluvil ze servisákem a problém bude zřejmě ve znečištěném koši kde se nasává olej a má to asi spojitost i s tím bzučením co slyšívám, které jsem identifikoval odkud jde a jde právě ze strany rozvodů což mě řekl, že tam je právě dole ten sběrací koš, tak se mě na to mrkne, tak pak dám vědět jak jsem dopadl.

Upraveno od lopina

  • 2 týdny později...
  • Autor

Tak problém se bzučením a blikajícím tlakem oleje vyřešen problém byl opravdu v sacím koši oleje kde bylo dost znečištěné sítko karbonem a čerpadlo se muselo hodně namáhat aby protlačilo olej a proto zřejmě i ten bzučivý zvuk,který byl potom už i při zahřátém motoru při zvýšených otáčkách,tak jsem rád že už budu mít od toho pokoj a servis doufám hodně dlouho nenavštívím ;):palec2:

to jsou ty prodloužené servisní intervaly kol9

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.