Přejít na obsah

1,6 MPI problém při studeném nastartování


lopina

Doporučené příspěvky

Zdarvím, dnes ráno když jsem nastartoval auto tak jsem slyšel z pod kapoty neobvykle divný bzučení a po otevření kapoty jsem nedokázal identifikovat odkud to bzučení jde a po zahřátí motoru se to uklidnilo a je to slyšet minimálně.Nevíte v čem by mohl být problém?Ještě mě napadlo jestli to nemůžu být tím že je tam málo oleje už jsem ho dlouho nekontroloval, nechám auto ustát a pak se mrknu,ale kdyby někdo věděl jakým směrem bych se měl dát uchýlit, tak bych byl rád.Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Aha, takže by měl být tak slyšet a nebo bude v něčem problém?Ještě jsem o ničem takovém nešlyšel a nikdy mě to žádné auto nedělalo,takže mám trochu obavy aby se neklubala nějaká velká oprava, ale zase je pravda, že jsem nikdy předtím neměl auto od koncernu.Jo a ještě kontroloval jsem olej a je v pořádku ale druhý den se mě začala blikat čevená kontrolka tlaku oleje a další den už neblikala tak to byl asi jen nějaký lag :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No nevím, jestli třeba mluvíme o stejném bzučení.....teď už o tom zase pochybuju. Přes VAG v akčních členech se ten sekundární vzduch dá spustit a tím zjistit, jestli je to ono a vůbec zjistit případné chyby na diagnostice.

Může to ale být i třeba olej. čerpadlo, tomu by i odpovídala ta kontrolka...těžko se ale takhle naslepo hádá.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud je to u tebe opravdu ten sekudár, tak ten při nastartovaném motoru uvnitř auta jde rozpoznat opravdu těžce, pokud se stáhne okno, dá se to pochytit, ale není hlučnější než ventilátor chladiče.

Na Octavii rv.2002 byly roztrhlé nýty a i po opravě byl tento ventilátor trochu hlučnější, ale nic hrozného.

Cena nového ventilátoru je bohužel astronomická a oprava asi složitá.... :disgust:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a pokud by to byl ten sekundár, tak to asi nemá takhle bzučet nebo vám to taky bzučí?nebo bude ložisko v řiti v motorku?

Já měl něco podobného, při startu jsem myslel že mám v motoru snad turbínu s tryskáče. Byl jsem za kámošem v servisu vydělal ten "fén" dal ho zpátky a nic, problém se ztratil. Pak jsme přišli na to, že přívodní hadice co se jen nacvakává byla uvolněná a proto to dělalo takový kravál... Pěkná blbost... :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže po výměně čidla problém přetrvává a někdy začne pípat tlak oleje a ted jsem mluvil ze servisákem a problém bude zřejmě ve znečištěném koši kde se nasává olej a má to asi spojitost i s tím bzučením co slyšívám, které jsem identifikoval odkud jde a jde právě ze strany rozvodů což mě řekl, že tam je právě dole ten sběrací koš, tak se mě na to mrkne, tak pak dám vědět jak jsem dopadl.

Editováno: , autor: lopina
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Tak problém se bzučením a blikajícím tlakem oleje vyřešen problém byl opravdu v sacím koši oleje kde bylo dost znečištěné sítko karbonem a čerpadlo se muselo hodně namáhat aby protlačilo olej a proto zřejmě i ten bzučivý zvuk,který byl potom už i při zahřátém motoru při zvýšených otáčkách,tak jsem rád že už budu mít od toho pokoj a servis doufám hodně dlouho nenavštívím ;):palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...