Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdravím,

potřeboval bych poradit s následujícím problémem:

Motor musí strašně dlouho točit starterem než chytne a potom asi po 2 až 4 km začne škubat a sám chcípne i v kvaltu. Když jsou mrazy, tak sice dlouho startuju, ale zase mi to pak už po cestě nechcípne. Jinak týpek v servisu řikal, že vynechává třetí válec, což sem poznal i škubáním auta při volnoběhu. Mám pocit ,jak kdyby se zavzdušňoval, ale palivový filtr nový i s těsněním, kontolovali mi i podávací čerpadlo a to taky ok.

Prosím o radu nebo infotmaci, třeba jste už někdo řešil podobný problém.

Děkuji

nedals tam nějakej sajrajt naftu?? třeba se mohly ucpat kanály podávání nafty v hlavě.. jinak, provně celou palivovku pročistit a pak teprve laborovat na vstřkách, eventuelně se podívat na časování, jestli nejsou hejbly rozvody

pokud máš (nebo někdo kolem) vag, tak to napíchni, pro jistotu můžeš kouknout v měřených hodnotách při volnoběhu na kanál 4, pole 4 kde je synchronizace vačky vůči klice. ideál je 0, pokud to bude +/- 0,5st. tak je to ještě ok. spíš si ale myslím, že problém bude v gumkách na vstřikovačích. pokud má auto už něco najeto, asi bych to rovnou vyměnil (ma všechny 4 vstřiky). pokud chceš ověřit vstřiky, tak zjisti ten špatný válec a prohoď vstřiky z jiného válce.

jinak jaké máš hodnoty v kanálu 13?

Upraveno od boobika

  • Autor

pokud máš (nebo někdo kolem) vag, tak to napíchni, pro jistotu můžeš kouknout v měřených hodnotách při volnoběhu na kanál 4, pole 4 kde je synchronizace vačky vůči klice. ideál je 0, pokud to bude +/- 0,5st. tak je to ještě ok. spíš si ale myslím, že problém bude v gumkách na vstřikovačích. pokud má auto už něco najeto, asi bych to rovnou vyměnil (ma všechny 4 vstřiky). pokud chceš ověřit vstřiky, tak zjisti ten špatný válec a prohoď vstřiky z jiného válce.

jinak jaké máš hodnoty v kanálu 13?

Tak si měl pravdu, dneska mi to napíchli a zjistili špatný tlaky na dvou tryskách, prý nutná výměna nebo vyčištění, takže budu měnit radši všechny čtyři jak říkáš...

Díky za info....

tlak na trysce přes kabel nezměříš. ještě než začneš měnit všechny 4 vstřiky, což ti udělá cca. 15t za nové, zkus prohodit ty 2 špatné za zbylé 2 dobré a znovu kouknout do měř. hodnot. a nebo vstřiky vytáhnout a odnést na vyzkoušení.

  • 3 týdny později...

presne, jeste bych s tim laboroval chvili nez utratit zbytecnych 15tis, pak ti reknou zas tamhle to a tamhle to a zase to nebude ono a 30tis v prdeli ...to znam , nejvic u orig. servisu skoda, kde nemaji cas na zjistovani prkotiny a vymeni ti radsi celej motor nez s tim ztracet cas, pokud nejsi firma a jsi clovek jako kazdej jinej, tak bych si s tim pohral nez vyhodit plno penez nekam, co neni vubec spatny :/

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.