Publikováno Březen 13, 201114 r Nazdar všichni tak jsem dnes umyl svého mazla a po zimě mi tam přibylo dost nových škrábanců na laku.Zkusil jsem tu zázračnou opravnou tužku Fix pro ,ale vůbec nic to neudělalo.Nevíte o nějaké vyzkoušené tužce kterou bych to mohl zatřít ,aby to nerezlo a nebylo moc vidět.
Březen 13, 201114 r Ahoj hele koukni na www.Opravlak.cz .Retušovací tužky se dělají přímo podle tvého odstínu barvy.
Březen 14, 201114 r Zkusil jsem tu zázračnou opravnou tužku Fix pro ,ale vůbec nic to neudělalo. A lidi si nedaj a nedaj říct Pokud s tím nemáš zkušenosti a chceš aby to k něčemu vypadalo tak to dej šikovnýmu lakýrovy.
Březen 14, 201114 r A lidi si nedaj a nedaj říct Pokud s tím nemáš zkušenosti a chceš aby to k něčemu vypadalo tak to dej šikovnýmu lakýrovy. A proč ? Budeš to auto dávat lakýrovi každej rok ?
Březen 14, 201114 r Autor Ahoj hele koukni na www.Opravlak.cz .Retušovací tužky se dělají přímo podle tvého odstínu barvy. Tak jsem to tam skusil objednat a hned mě psali jestli mám v barvě nějaké červené krystalky ,že prej je od tohoto kodu barvy více pododstínů.Tak jsem zvědajej co mě příjde.
Březen 14, 201114 r Dovolím si zde napsat svůj názor,protože jsem lakýrník a pracuji ve Škoda auto na této pozici už 13 let... Veškeré opravné tužky,jak lakové,ochranné,fixační jsou úplně na h...o.i když je koupíte přímo u prodejce,tak to není ono...Pokud mohu doporučit,tak kašlete na veškeré tužky a oděrky od kamínků neřešte.karoserie je dostatečně chráněna a pokud už je to opravdu nevzhledné,přenechte to lakýrníkovi ať to přelakuje....V autorizovaném servisu chtějí za kapotu cca 5000kč,ale samozřejmě je plno lakýrníku kteří vám to udělají bokem...V samotném autoservisu Škoda se dá cena taky domluvit a věřte že to jde i o 2000 kč.... Jinak co se týče tužek,tak je to pěkný svinstvo.Když takto opravený díl pak dáte na přestříkání do lakovny,tak Vám to skoro vždy musí obrousit až na plech aby to sundali...Věřte že jsem pár dílů takhle dělal a díl krásně obrousíte,jen v opravovaných místech to prostě nejde.Místo se buď od tepla brusky začne táhnout a černat,nebo drolit.Když to nevybrousíte do plechu a přestříkáte to tak v nejlepším případě máte v místě mrakovitost a po čase i změnu odstínu ( tmavne to ).Tím jsem chtěl jen dodat,že vám pak v lakovně napočítají o 15 -25% víc za broušení a následnou ochranu před nástřikem...Zkušenější vědí že pokud je to na plech,tak jen plnič nestačí.... Doopravdy bych to nechal být až do únosné,vzhledové hranice a pak dal přelakovat celý díl... Pomáhají k zakrytí teček i barevné vosky apod.
Březen 14, 201114 r petropos: Prvně si neodpustím poznámku k citaci předchozího postu která má jediný význam a tím je zaplevelení vlákna No a k tomu proč? kolem opravy laku už to popsal Klon. Nejsem lakýra a ani nechci dělat lakýrům kšefty, stačí se poptat u známejch co tomu rozumí a co se těch tužek týká tak o tom už toho bylo jasně řečeno mraky ale nekupte reklamovaný zázrak za ty prachy
Březen 14, 201114 r tužkám nevěřím a menší oderky od kamínků mám a nějak to neřeším až to bude neunosně nevzhledné tak to dám do lakovny toď můj názor
Duben 1, 201114 r Také se divím, jak lidé těm reklamám v televizi věří. Jen letos se mě ptalo už asi 5 známých, že viděli tu super tužku co zakreje škrábance jedna dvě a že to viděli v televizi, jak to jde snadno a že to chtějí koupit. Člověk nemusí bejt žádnej odborník z autolakovny, aby poznal, že je to nesmysl a obchodní trik na tahání peněz od důvěřivých (a musím to říci i hloupých) lidí ...bohužel. Dnes je holt taková doba, každej podvodník (všelijaké teleobchody - typu zavolej hned a dostaneš ke kráječi ještě dva zdarma) se snaží prodat svůj nesmysl lidem, co nepřemýšlí a nerozumí ani za mák věci a vydělat na hlouposti jiých lidí balík. Kamínkům se člověk nevyhne, já mám auto dva týdny a pár jsem jich také nasbíral, dělá to hodně dálnice. A to se snažím nelepit na zadek autu přede mnou. Lidé nemají zástěrky a tak šutry létnou vejš. Myslím si, že i kdyby byly zástěrky povinné, šutrům se prostě člověk nevyhne. Většinou je chytám od protijedoucích vozidel.
Srpen 17, 201411 r Zdravím borci. Prosím o radu. Moje Octavia II dosti utrpěla při jízdách po dálnicích. Velké množství ťukanců zejména na kapotě předních sloupcích a hrana střechy nad čelním sklem. Poraďte co s tím. Mám lakovací tužku, ale při tom množství to je práce tak pro 5 brigádníků na dva dny. Viz foto. Mám strach aby to nepřerostlo v korozi všeho. Pokud opravit tužkou, jak v takovém ťukanci o průměru 1 mm vybrousit rez?
Srpen 18, 201411 r "Pokud opravit tužkou, jak v takovém ťukanci o průměru 1 mm vybrousit rez?" Já používám rýsovací jehlu nebo šídlo a důkladně korozi vyškrábu (netlačím na to a ne moc do hloubky), potom zatírám lakovací tužkou a ty první jsou v pohodě již 6 let.
Srpen 19, 201411 r Nezačne rezavět i bez jakékoliv péče znamená co? Nerad bych, abych za 3 roky měl přední část jak lišku. Dálnice jsou dálnice. Dokud byly zástěrky povinné.....
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.