Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Ahojte,

hladal som tu vsade ale rovnaky problem som nenasiel. Ak je vonku teplota okolo 0°C tak pri rannom nastartovani je pocut z motora taky retazovy zvuk (niekedy klepotanie). Po zahriati motora tento zvuk zmizne. Moze to sposobovat stav oleja? Pretoze by som mal v najblizsich mesiacoch menit. Alebo je to rozvodova retaz? Ale ak je to retaz preco potom zvuk po zahriati zmizne? Inak vykonovo auto slape normalne. Mam 1,2HTP 12V.

Dakujem za akukolvek radu.

  • Autor

no len mne to prestane tak rachotit az ked sa zahreje motor (ked sa mi pohne rucicka na teplote). je mozne ze je olej moc husty a preto nenapne poriadne ten napinak?

a inak dakujem moc za radu.

Upraveno od Luďa
necituj předchozí příspěvky

ja mam tiez taky problem a statocne mi to zerie nervy uz :D

taktiez ma taky retazovy zvuk.... niekedy aj 4 - 5 minut....

fakt by som ocenil ak by mi niekto dal radu ako na tento problem...

taktiez sa ozyva lozisko prevodovky tiez pri starte....na to ako ???

VDAKA

  • Autor

no ja uz mam problem porieseny...predal som auto lol

teraz uz len trpnut aby sa mi nevratilo a dalej trpnut ake prekvapenia mi prinesie dalsie auto :feve:

no ja uz mam problem porieseny...predal som auto

:smich: :smich:

no ja uz mam problem porieseny...predal som auto lol

Tak ty si to teda poriešil. A ja už aj vo sne zabrusujem ventily.

hubo ty pri 234 000 km na HTP 40kw ktere je tim povestne otvirej sampanske a raduj se ze tolik vydrzelo :smich:Ale ja stale nemam vyresenu otazku v teme kolik teoreticky vydrzi htp 40 kw :(

Chtel bych se zeptat .. posledni asi dva dny se mi zda ze jde vice slyset rozvodovy retez v motoru..auto jede normalne jako vzdy jen se chveje ale to je normalni takze tomu nepridelavam pozornost..najeto ma 86 000 km a myslim si ze by retez mel vydrzet vice ne? Mozna ze se mi to jen zda ale zda se mi ze driv tak slyset nebyl. Stalo se to uz nekomu? Diky

  • 3 týdny později...

Problemom je že niektore olejove filtre su nekvalitne a netesni im spätny ventil a može dochadzať pri dlhšom stati k tomu že olej spadne a potom dlhšie trva kym sa naspäť natlači do systemu. caa 0,5-1s az potom sa dosiahne prevadzkovy tlak, a kedže kontrolka nemazania sa rozsvedcuje s oneskorenim večšinou ani nesvietí

veď tam je papierová vložka :rolleyes:

No a co? To jako papír má zabránit "padání" oleje? Je to naprosto běžný jev, že olej po několika hodinách odstavení steče dolů do vany - myslím že ale v tomto případě se jedná buď o nějakou nečistotou přicpaný výtlačný olejový kanál nebo opotřebované olejové čerpadlo - v obou případech je snížený průtok na výstupu čerpadla. Tlak je sice dostatečný, ale těsně po natočení motoru o určitý časový úsek déle trvá, než se naplní všecky výkonné členy, které pracují s tlakovým olejem - hydroštely, napínáky atd. Chtělo by to zajet do dílny a změřit tlak oleje za chodu - závada by se měla projevit.

Upraveno od Ekkar_z_Bastlírny

Problemom je že niektore olejove filtre su nekvalitne a netesni im spätny ventil

edit EzB: reagoval som na toto,nie že papier má zabránit padaniu oleja ;)

  • 2 týdny později...

Až tak hlboko ten motor klesol.... predpokladal som normalny filter aspon s klapkou aby nespadaval olej zo systemu... vid obrazok http://www.knfilters.com/oilfilter.htm

Ale setrenie na pravom mieste..ako vždy.

Upraveno od atlan

  • 10 měsíců později...

Ja mam tak isto HTP 47kw (r.v. 04/2004) a mam podobny problem. Mam presne taky isty problem ako machertom.

Pisem to len preto ze ste tu zacali pisat o tom ze ten zvuk klepania prestane po 0,5 az 1s. Mne to neprestane az pokial sa motor nezahreje na mozne maximum (rucicka do polovice). Potom motor ide pekne potichu. Olej menim pravidelne, niekedy aj skor ako treba.

Klepe to aj pri stati, aj pri jazde. Neviete co by mohol byt problem?

  • 6 měsíců později...

Zdravím. Ja mám fabiu htp 1.2 r.v. 2008, čiže už tú výkonnejšiu o troška. Auto išlo zo začiatku super. Momentálne sa už trápim s problémom ktorý pretrváva niekoľko mesiacov a nikto nevie zistiť, čo to je.Ráno, keď naštartujem, po dlhej noci, mi auto začne skapínať, celé sa trasie, zvuk akoby niečo trieskalo z výfuku, atď. A chce skapať, musím ho udržiavať v otáčkach, cca minútu, a potom už ide. Má však vyššiu spotrebu v tej chvíli,takže ak vypnem zapnem motor, otáčky krásne, auto ide. Keď je auto zohriate? Štartuje na 110%. Keď je niekoľko hodín minimalne tých 6-7 hodín v kľude, nechce štartovať. Proste sa dusí. Tak som obehala servisy, začali mi meniť čidlo teploty. V 2 servisoch.V treťom chceli tiež,ale zastavila som ich,nech to ani neskúšajú,že už budem mať doma zbierku čidel.Podotýkam že diagnostika nič neukázala.Drobné chybičky,tie sa vymazali.Nevedeli nájsť chybu,samy si to uznali.Sviečky menené, cievkou to nebolo, škrtiaca čistená, vstrekovače tiež ok.Vraj to bude zle nastavenou škrtiacou.Nastavili,auto stále rovnako.V inom servise, kde mám už auto asi 3.x mi robili najprv ventily,vraj vyklepané,čo sa na htp-čkach stáva.že su skrivené a tým pádom podfukuje.Nepomohlo.Za opravu som dala 500ečok.Auto bolo znova v servise,dali mi ho do škody kde mi načipovali novy softver,že asi zaznamenaval chybu a preto to nejde.Auto však štartovalo ešte horšie.Auto som dnes priniesla zo servisu po ďalšej oprave-výmene rozvodovej reťaze, oleja, olejoveho filtra. Ráno skúsim naštartovať a uvidím, či to bolo tým, či sa ide hľadať ďalej. Som už z toho troška zúfalá,lebo nikto nevie, čo sa deje. A vysolila som už majland peňazí. Viem, že htpčka sú kazové. Rovnako aj iné typy áut sú kazové.Niekto však má to šťastie že sa do servisu tak často nedostane,lebo nemusí, a niekto musí. Btw auto má najazdených 70 000km.

Hm, tak to toho moc nevyměněného nezůstalo, že?

Nezapomněla jsi na lambda sondu?

4cokoladka4

Zdravím. Ja mám fabiu htp 1.2 r.v. 2008, čiže už tú výkonnejšiu o troška. Auto išlo zo začiatku super. Momentálne sa už trápim s problémom ktorý pretrváva niekoľko mesiacov a nikto nevie zistiť, čo to je.Ráno, keď naštartujem, po dlhej noci, mi auto začne skapínať, celé sa trasie, zvuk akoby niečo trieskalo z výfuku, atď. A chce skapať, musím ho udržiavať v otáčkach, cca minútu, a potom už ide. Má však vyššiu spotrebu v tej chvíli,takže ak vypnem zapnem motor, otáčky krásne, auto ide. Keď je auto zohriate? Štartuje na 110%. Keď je niekoľko hodín minimalne tých 6-7 hodín v kľude, nechce štartovať. Proste sa dusí. Tak som obehala servisy, začali mi meniť čidlo teploty. V 2 servisoch.V treťom chceli tiež,ale zastavila som ich,nech to ani neskúšajú,že už budem mať doma zbierku čidel.Podotýkam že diagnostika nič neukázala.Drobné chybičky,tie sa vymazali.Nevedeli nájsť chybu,samy si to uznali.Sviečky menené, cievkou to nebolo, škrtiaca čistená, vstrekovače tiež ok.Vraj to bude zle nastavenou škrtiacou.Nastavili,auto stále rovnako.V inom servise, kde mám už auto asi 3.x mi robili najprv ventily,vraj vyklepané,čo sa na htp-čkach stáva.že su skrivené a tým pádom podfukuje.Nepomohlo.Za opravu som dala 500ečok.Auto bolo znova v servise,dali mi ho do škody kde mi načipovali novy softver,že asi zaznamenaval chybu a preto to nejde.Auto však štartovalo ešte horšie.Auto som dnes priniesla zo servisu po ďalšej oprave-výmene rozvodovej reťaze, oleja, olejoveho filtra. Ráno skúsim naštartovať a uvidím, či to bolo tým, či sa ide hľadať ďalej. Som už z toho troška zúfalá,lebo nikto nevie, čo sa deje. A vysolila som už majland peňazí. Viem, že htpčka sú kazové. Rovnako aj iné typy áut sú kazové.Niekto však má to šťastie že sa do servisu tak často nedostane,lebo nemusí, a niekto musí. Btw auto má najazdených 70 000km.

Skuste rano odmerať tlak paliva. Najlepšie by bolo večer zapojiť tlakomer a tak večer zhasnuť a rano pozrieť ked sa da zapalovanie bez štartu kolko to bude ukazovať.

Hm, tak to toho moc nevyměněného nezůstalo, že?

Nezapomněla jsi na lambda sondu?

To sa už mechanici medzi sebou bavili ze co ak lambda sonda a to že určite nie. Mali nejaké odôvodnenie na to, ale ja už neviem aké, predsa sa do toho nejak nevyznám. Po výmene rozvodovej reťaze mi ráno znova nechcelo naštartovať, potom 5x naštartovalo, a momentálne ráno naštartujem, a večer keď idem z práce zase nenaštartujem. Nemám nohy na pedáloch, a auto sa samo udržiava v otáčkach, samo si pridá, iba počuť zvuk a vidím otáčky dohora.. akoby mu niekto pridával plyn.. :D v servise mi povedali že rozvoodová reťaz je asi posledná vec kt. to môže byť. Chudáci servisáci,, no stále sa s tým musia trápiť :/// to auto je začarované..

4cokoladka4

Skuste rano odmerať tlak paliva. Najlepšie by bolo večer zapojiť tlakomer a tak večer zhasnuť a rano pozrieť ked sa da zapalovanie bez štartu kolko to bude ukazovať.

Ďakujem, keď budem v servise, spýtam sa ich, či to neskúšali.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.