Publikováno Březen 23, 201114 r Ahoj.Prosím o radu a případné navedení správným směrem při rozluštění závad. Jedná se o TT ale stejný kod AUQ se nachází v RS tak se zeptám i tu. Auto se již cca více jak přes rok čím dál víc zhoršuje. Dřív při klidné dálkové jízdě cca 8l/100km dnes cca 12l... a čím dál tím víc mi lenivý pod rukama. Při plnění jakoby vynechává a netahne. Svítí kontrolka motoru a hlásí chyby viz níže výpis. Ze srandy jsem to dal do origo Audi servisu Teplice, kde mi auto po 14 dnech ze zoufalství vrátily a nepřišlo se na nic... Tak pokud měl někdo podobné trápení pochlubte se. Já teď udělám takovou tu klasiku, kterou to sice nebude ale určitě mu neublíží a pomůžu líp dejchat a popíjet (svíčky,luftfilter,palivovej) Audi TT 1.8T 132kW AUQ 2001 only-FWD* VAG-COM* verze: SVO 304.0 Číslo dílu: 8L0 906 018 Q Díl a/nebo verze: 1.8L R4/5VT 0002 Kódování: 11500 Číslo dílny: WSC 01236 Další informace: TRUZZZ8NZ11032595 AUZ5Z0A1030002 4 závad nalezeno. 17608 - obtokovy ventil vzduchu turbokompresoru (N249) - mech. chyba P1200 - 35-00 - - 17536 - rada valcu 1 : prizpusobeni smesi (mult) - system prilis chudy P1128 - 35-00 - - 17705 - mezi zdrojem plniciho tlaku a skrtici klapkou je tlakovy spad P1297 - 35-10 - - - Sporadická 18010 - napajeci napeti svorka 30 - napeti prilis male P1602 - 35-10 - - - Sporadická
Březen 23, 201114 r něco podobného mi to dělalo, co váha vzduchu?Koupil jsem tam neorigo a zavada zustala a až když jsem koupil Boschku tak to bylo ok
Březen 24, 201114 r bud váha vzduchu a nebo ventil N249 a nebo BOV ventil pouští tlak... především logovat...nejlepší je mít stejné auto a zkusit přehodit...
Duben 7, 20196 r Zdravím, prosím dotaz: mé RSko je celkem líné, není to jak bývalo, spotřeba stoupla. Hadice vyměněny, V diagnostice se dokolečka objevuje "chyba ventilu N249 - pravděpodobně mechanická závada." Připojení ventilu přímo na tvrdých 12V vyvolá cvaknutí a něco se v něm přepíná. Ale připojení voltmetru paralelně k ventilu přímo v autě neukáže nikdy žádné napětí. Prosím dotaz: který komponent ovládá cívku tohoto ventilu a kde hledat příčinu toho, že ventil nemá nikdy žádné napětí na cívce? Díky, Upraveno Duben 7, 20196 r od mpcz upřesnění
Duben 14, 20196 r Zdravím, tak závada odhalena. Prasklá membrána v deceleračním ventilu. Zítra vyměním za nový a uvidíme, jestli to bude všechno nebo se bude pokračovat v pátrání. mpcz, 14apr2019
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.