Bierhanzel Vloženo 23. Březen 2011 Sdílet Vloženo 23. Březen 2011 Ahoj.Prosím o radu a případné navedení správným směrem při rozluštění závad. Jedná se o TT ale stejný kod AUQ se nachází v RS tak se zeptám i tu. Auto se již cca více jak přes rok čím dál víc zhoršuje. Dřív při klidné dálkové jízdě cca 8l/100km dnes cca 12l... a čím dál tím víc mi lenivý pod rukama. Při plnění jakoby vynechává a netahne. Svítí kontrolka motoru a hlásí chyby viz níže výpis. Ze srandy jsem to dal do origo Audi servisu Teplice, kde mi auto po 14 dnech ze zoufalství vrátily a nepřišlo se na nic... Tak pokud měl někdo podobné trápení pochlubte se. Já teď udělám takovou tu klasiku, kterou to sice nebude ale určitě mu neublíží a pomůžu líp dejchat a popíjet (svíčky,luftfilter,palivovej) Audi TT 1.8T 132kW AUQ 2001 only-FWD* VAG-COM* verze: SVO 304.0 Číslo dílu: 8L0 906 018 Q Díl a/nebo verze: 1.8L R4/5VT 0002 Kódování: 11500 Číslo dílny: WSC 01236 Další informace: TRUZZZ8NZ11032595 AUZ5Z0A1030002 4 závad nalezeno. 17608 - obtokovy ventil vzduchu turbokompresoru (N249) - mech. chyba P1200 - 35-00 - - 17536 - rada valcu 1 : prizpusobeni smesi (mult) - system prilis chudy P1128 - 35-00 - - 17705 - mezi zdrojem plniciho tlaku a skrtici klapkou je tlakovy spad P1297 - 35-10 - - - Sporadická 18010 - napajeci napeti svorka 30 - napeti prilis male P1602 - 35-10 - - - Sporadická Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pitris.K Vloženo 23. Březen 2011 Sdílet Vloženo 23. Březen 2011 něco podobného mi to dělalo, co váha vzduchu?Koupil jsem tam neorigo a zavada zustala a až když jsem koupil Boschku tak to bylo ok Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Zatloukal Vloženo 24. Březen 2011 Sdílet Vloženo 24. Březen 2011 bud váha vzduchu a nebo ventil N249 a nebo BOV ventil pouští tlak... především logovat...nejlepší je mít stejné auto a zkusit přehodit... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Albert Vloženo 24. Březen 2011 Sdílet Vloženo 24. Březen 2011 Já bych řekl Bov i váha vzduchu. A taky projít všechny hadice a hadičky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mpcz Vloženo 7. Duben 2019 Sdílet Vloženo 7. Duben 2019 (editace) Zdravím, prosím dotaz: mé RSko je celkem líné, není to jak bývalo, spotřeba stoupla. Hadice vyměněny, V diagnostice se dokolečka objevuje "chyba ventilu N249 - pravděpodobně mechanická závada." Připojení ventilu přímo na tvrdých 12V vyvolá cvaknutí a něco se v něm přepíná. Ale připojení voltmetru paralelně k ventilu přímo v autě neukáže nikdy žádné napětí. Prosím dotaz: který komponent ovládá cívku tohoto ventilu a kde hledat příčinu toho, že ventil nemá nikdy žádné napětí na cívce? Díky, Editováno: 7. Duben 2019, autor: mpcz upřesnění Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mpcz Vloženo 14. Duben 2019 Sdílet Vloženo 14. Duben 2019 Zdravím, tak závada odhalena. Prasklá membrána v deceleračním ventilu. Zítra vyměním za nový a uvidíme, jestli to bude všechno nebo se bude pokračovat v pátrání. mpcz, 14apr2019 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.