Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Jen pro upřesnění. Zkopírováno z učební dílenské pomůcky Škoda :

Tažné zařízení

Montaž tažneho zařizeni modelu Yeti lze objednat

přimo z vyroby nebo dodatečně z nabidky

Škoda originalniho přislušenstvi.

Tažnemu zařizeni montovanemu přimo z vyroby

jsou přizpůsobeny některe komponenty vozidla.

Mezi ně patři ventilatory chladiciho systemu, alternator

a akumulator. Tyto komponenty disponuji

vyššim vykonem a dokaži tak zaručit spravnou

funkci všech systemů vozidla při taženi přivěsu

s maximalni povolenou hmotnosti.

Vloženo (editace)

Publikováno Dnes, 21:41

Se pak podívám, ale je to psáno na netu.

Ano v konfigurátoru nebo tam někde. Taky píšou " prasklou pojistku si nechte vyměnit v servisu".

K tomu číslu je špatný přístup.

Editováno: , autor: Petryeti
Vloženo

Jen pro upřesnění. Zkopírováno z učební dílenské pomůcky Škoda :

Tažné zařízení

Montaž tažneho zařizeni modelu Yeti lze objednat

přimo z vyroby nebo dodatečně z nabidky

Škoda originalniho přislušenstvi.

Tažnemu zařizeni montovanemu přimo z vyroby

jsou přizpůsobeny některe komponenty vozidla.

Mezi ně patři ventilatory chladiciho systemu, alternator

a akumulator. Tyto komponenty disponuji

vyššim vykonem a dokaži tak zaručit spravnou

funkci všech systemů vozidla při taženi přivěsu

s maximalni povolenou hmotnosti.

I kdyby to bylo z bible, považuji to za blábol. Zřejmě nějaké asistentka pouze doplnila odstavec před korekturou. Nebo se to týká skoromotoru 1.2 TSI

Vloženo

Těch alternátorů je v Etce víc. Několik typů140A od Valea i Bosch. Jsou tam i 180A. Takže je klidně možný,že ty s tažným z výroby je mají silnější.

Vloženo (editace)

Petryeti - vážený pane "chytrý",když ani nevíš co je ETKA,nech si svoje nemístné poznámky pro sebe,nikdo tady na ně není zvědavý. A navíc také nikomu nepomůžou. Tady se můžeš podívat na tu "kachnu" :

post-32075-0-07976200-1328192926_thumb.j

Editováno: , autor: Pawouk
Vloženo (editace)

Skoromotor není urážka, ale realita. Motor v pravém slova smyslu funguje bez zásadních oprav kolik km? 250 tis. ? To se o 1.2 říct nedá. Proto skoromotor.

Editováno: , autor: Petryeti
Vloženo (editace)
Petryeti - vážený pane "chytrý",když ani nevíš co je ETKA,nech si svoje nemístné poznámky pro sebe,nikdo tady na ně není zvědavý. A navíc také nikomu nepomůžou. Tady se můžeš podívat na tu "kachnu" : post-32075-0-07976200-1328192926_thumb.j

Nevím co je Etka. No a ? Mně stačí telefon abych si zjistil, že tyto altiky montují do aut např. pro Indii nebo Austrálii.

A kdyby jsi to nevěděl, tak to nemusíš číst. Kdo Tě nutí ?

Editováno: , autor: Petryeti
Vloženo

A kdo tady měl ubohé příspěvky jako např. "180 A ? To je dobrá kachna" ? Kde je ta kachna? Tak se prober. Jak je vidět,ten telefon ti nestačí... Jenom ukazuješ svoji neznalost,kterou tady chceš někomu poradit? Proč sem vůbec přispíváš?

Vloženo (editace)

"Hele, hele von Ti to ukáže. Hele Etka, co ? To koukáš na Etku, co ?"

No to teda koukám. Jako andulky. Fakt je ten, že ne každý může znát specifika motoru s CR a filtrem DPF. Proč jsou to tzv. studené motory, něco o dimenzování alternátorů a jeho výkonu ve W. Atd atd. Pro výrobce je samozřejmě nejjednoduší napsat jednoduché souvětí, kterého se každý chytne, než aby zdůvodňoval to či ono.

Editováno: , autor: Sranki
necituj predchadzajuci prispevok ;)
Vloženo

Dnes som chalani pozeral na tie otačky u mojeho Yetiho, rano teplota -21,5 st, auto stalo vonku 10 hodín, motor naskočil a volnobeh točil 800 otačok pri zapnutych xenonoch , vykurovaní, radiu. Motor 2.0 TDI CR 140k.

  • o 3 týdny později...
Vloženo (editace)

mám Yetiho 2.0 TDI 81kW 4x2 necelý týden a těch zvýšených otáček a padání teploty vody na volnoběh a ještě více při jízdě bez plynu jsem si také všiml. Jezdím do práce trasu 12km po okresce a při teplotách kolem nuly se voda na 90 ohřeje až těsně před dojezdem. auto ale topí ca po 3km a otáčky volnoběhu mají 3 polohy, 1000, pak těsně před 90st. 900 a až po nějaké chvíli na 90st. 800ot. Když při jízdě klesne vlivem jízdy na volnoběh nebo bez plynu teplota pod 90 (což je dost často pokud není motor "v tahu"), stoupnou otáčky volnoběhu opět na 900 nebo 1000. Uvidím jak reálná spotřeba, zatím ujeto 150km a ubyly od plné 2 ty malé dílky. Předpokládám že palivoměr není moc přesný, hodně dlouho (asi 100km) se rafička ani nepohla a to jsem natankoval jen do prvního vycvaknutí. Jinak to klesání teploty vody jsem zažil i na 1.4 TCe od Renaultu, turbobenzín, nepřímý vstřik, kompresní poměr pouze 8,5:1 a stejně to topilo hůž než diesel. Moje druhé auto, Golf V benzín toto absolutně nedělá, jednou se ohřeje na 90 a drží i kdybych jel na volnoběh 5km. Jinak s motorem 2.0 TDI 81kW zatím spokojenost, je cítit že se každým kilometrem zajíždí a "zlepšuje", zátah takovej zvláštní, jako "na gumě", jsem zhejčkanej z velkýho benzínu, ale rychlost ten motor celkem má a hlavně je tichej a bez vibrací

Editováno: , autor: Jack82
  • o 2 týdny později...
Vloženo (editace)

Nevím,proč bych si měl kupovat ten,řečeno tvým jazykem, "skoroteréňák". Každému vyhovuje něco jiného.

No už jsem trochu OT,tak zde je něco pro naftaře - Dílenská učební pomůcka Vznětové motory 1.2 / 1.6 / 2.0 TDI CR : http://www.uloz.to/8...-2-0-cr-tdi-pdf

Někdy jsem psal, že Yeti je skorotéreňák ? Naopak. Toto auto není vhodné do terénu a ani není Škodou auto jako terenní prodáváno.

Pořídil jsem Yeti do práce. Na stavby, do pískoven, tahání těžších přívěsů apod. Do terénu mám Pajero.

Editováno: , autor: Petryeti
  • o 2 týdny později...
  • o 2 týdny později...
  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Můžete někdo vysvětlit to , že po roce provozu se po výměně zimních 16" kol na 17" letní (možná náhoda) se změnila spotřeba nafty při dojezdu na nautrál z 0,6 l na až 11 l před samotným zastavením vozu, otáčky motoru se pohybybovaly v normálu. Po cca 1 měsíce jízd se k tomu ještě přidaly otáčky na 900 otáček, které spadnou před zastavením na normální otáčky a přitom opět je spotřeba jak jsem popisoval. Předtím jsem jizdil na 17" a vše bylo ok a to i na 16" zimních. Průměrná spotřeba 5,7l . Servis na nic nepřišel.

  • o 1 rok později...
Vloženo

Zdravím,

Pozoruji u Yetiho 2.0 TDI CR 81kW (nový, najeto jen 1700 km), že volnoběžné otáčky jsou běžně kolem 1000 ot/min, přestože je motor plně zahřátý. V Superbu mám 2.0 TDI CR 103kW a tam je volnoběh asi 700 ot/min (na 1000 se nedostane ani když mrzne). Je to normální? Navíc motor má úplně jiná zvuk než 103kW v Superbu (hrubší a o dost hlubší zvuk a je výrazně hlučnější). Děkuji za rady.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...