Přejít na obsah

Jack82

Uživatel
  • Počet příspěvků

    32
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

711 zobrazení profilu

Oznámení Jack82

Nováček

Nováček (1/14)

2

Popularita

  1. VtecManiac: objednával jsem auta 7.1. a taky výroba 6.týden. Evidentně byla na ten 6.týden od začátku volná kvóta. Ohlídej si jen u prodejce cenu za xenony, zlevnili je tuším na 24.500 z 39.000, tak se nenech oj..at
  2. headerTDI: jestli ti můžu poradit, neber si Corridu ale Rosso Brunello, pokud chces za kazdou cenu červenou. U 1,8 TSI DSG počítej s běžnou spotřebou kolem 8l, když budeš rozumnej možná 7,5l průměr. Pokud ti to nevadí tak to bude velmi příjemná kombinace
  3. JasteR: víš houby jaký jsou možnosti slevy... U Škody má každej model jiný marže a jsou každopádně jednociferný a to i u Supa. Tady se žije v přeludu že pepík dostal na mondeo slevu 25% a lojza na passat 20% tak jí chci na oktávku taky... na OIII není žádnej akční ceník, jede se z toho základního, tak nečekejte žádný haluze. Ted by mela bežet akce na paket plus zdarma pro prvních 1000 koncových zákazníků a pokud tohle dostal a k tomu slevu 5% na RČ tak je to velmi solidní pro zákazníka a pro prodejce zároveň nelikvidační
  4. Jack82

    Chiptuning

    šindy: to klidně obtěžuj, myslím že je to zajímavé ohledně všech motorů, 1,2 TSi nevyjímaje. Můj otec má například tento motor v Golfu VI, takže mě osobně to zajímá dost
  5. Jack82

    Chiptuning

    motorpower: nene já jsem ti nevolal. Jink tvůj graf Golfu (série i po úpravě) je v podstatě totožný s mým, jen mi nabíhá o 100 ot. později a začíná klesat o 200 ot. později. Je vidět že ty motory jsou jeden jak druhý a z fabriky "podčipované" opravdu důkladně..
  6. Jack82

    Chiptuning

    Dnes provedena úprava u Mvoleska (profituning praha), v sérii odbržděno 118k a dost slabých 245Nm, po úpravě 186k a 351Nm. Krouťák záměrně nehnán do extrému a s postupným náběhem, kvůli spojce, zase se krásně točí a ve 4000ot. stále plných 320Nm. Jízda absolutně odlišná, tím že můžu porovnávat, dokonce auto jede lépe než 125kw verze Yeti/Superb a to o dost. Na 5ku to i ve vysokých rychlostech (od 160) tahá velmi důrazně. Dám sem i graf, až ho proženu scanerem. Spokojenost veliká, jako bych si koupil úplně nový vůz. Uvidíme jak to bude se spotřebou až najedu trochu víc km.
  7. arch: mě to kleslo skokově o litr ca kolem 4-5000 km a dodnes v podstatě pomalu klesá. Průměr za 12.000 km už je na rovných 6,0l a to jezdíme hodně po městě. zpočátku přes 7l. nemůžeš čekat že bude jezdit Yeti za 5l stejně jako Octavie 1,6 TDI, je to prostě SUV ne sedan a dvoulitr není jednašestka. Greenline to umí v průměru kolem 5,5 celkem bez problémů
  8. Mám stejný motor a při klidné jízdě třeba po městě jde hezky pružně za plynem už od 1300, tedy kromě 5ky, tam je to opravdu těch 1500 ot. Asi je to kus od kusu. Můj kus má dobrou spotřebu a táhne pěkně odspodu ale jinak je trochu "jalovější", 2 předváděčky ve kterých jsem jel se stejným motorem měly víc síly uprostřed a šly od těch 1500-1600
  9. 190 tacho víc ani ťuk a od 180 výš už to trvalo hooodně dlouho. GPS 184. Ukazuje to +6 ve 120 stejně jako ve 180. Jo mám 225/45 R17. A aktuální spotřeba 11l s cihlou, víc to ukázat neumělo, což je zase pohoda. Takovou aktuálku měla OI 1.9 TDI 81kW při 200. Je vidět že to těma tryskama prostě neproteče a rozdíl 81 a 103 kw je asi i v tomhle komponentu. Jinak při 160 tempomat aktuálka lehce pod 9
  10. Jirka67: mám to co ty, FRESH 4x2 81 kW. Tedy já mám "žebráka" Active, ale nechal jsem si dodělat tempomat a MFA a potáhnout volant kůží, tak už to aspoň nějak vypadá. Podpis vyladim. Jo a mám Terracotta metalízu
  11. tak cesta do jižní itálie a zpět proběhla celkem podle tankování za 5,8l. Jelo se taknějak normálně, dost po dálnici i po okreskách v kopcích (i nad 2000 m.n.m), dálnice tak půlka 120 tempomat, často ale i 140-150, občas jsem se vyvezl za rychlou dodávkou, prostě dálnice není moc teritoriem Yetiho, s tempomatem se to ale přežít dá. zkusil jsem před mnichovem i maximálku a přes 190 tacho ani prd, GPS 183 a konec, což jsem tak nejak cekal ze to 200 nepojede. příjemná je jízda do 160 (spotřeba při 160 tempomat lehce pod 9l, což jde). jeli jsme s kámošem co má Astru H kombi 1,8 103kW a ten to stejné odjel celé za 6,9l a to se často vyvážel za mnou v pytli. na okresce do 100kmh není problém jet i dost hluboko pod 5l dle PP. celkově jsem čekal spotřebu tak o půl litru vyšší, velká spokojenost. to samý s Octou 1,6 TDI by možná bylo za 5,0-5,2l ale míň ani prd, ten rozdíl mi za výhody Yetiho stojí. Jako bývalý majitel velmi silného benzinového auta 4x4 (Golf V R32) ale musím říct, že jsem byl schopen podobné trasy jezdit vyšším průměrem za ca 8,5l Naturalu 98/100, kdy jsem na dálnici pod 140 nešel nikdy s občasnými vložkami ke 200 i výš a užívání si v kopcích. Takže zas takovej zázrak ty dýzle nejsou a velkej motor není přehnaně užranej při vyšších rychlostech o to méně na dálnici.
  12. Prostějov-Plzeň po okresce ca podle předpisů 90-100 dle PP 4,8l a je to hodně kopcovitý. Cesta tam Plzeň-Praha D5 120-130, Praha-Brno-Vyškov D1 130-150 (levý pruh, v pravém se jet nedá), dle PP 6,1l. Jsem maximálně spokojenej. Najeto ca 4500km, poslední tisíc to dost kleslo, ze začátku 6,5-7l ale to bylo většinu po městě. V pátek jedu do jižní Itálie, tak pak hodím poznatky z velmi dlouhé cesty. Přijde mi že proti Octavii 1,6 TDI to bere jen tak o 0,5-0,7l více a 1,6 TDI se musí v OII mnohem více honit do otáček. 2,0 TDI 81kW je na jízdu mnohem příjemnější a nemusí se tolik přemýšlet nad zařazeným kvaltem. Ten objem je prostě znát. A oproti 2,0 TDI 103kW je 81kW verze kultivovanější, tišší a přijde mi že jde víc odspodu, tedy už od 1300 ot., na 5ku od 1500ot. použitelně, u 103kW je třeba tak o 200ot. výš, Ale jenom můj názor. PS prodávám škodovky
  13. Jack82

    Tempomat

    Dodělán tempomat + MFA taktéž od uživatele "Vaša". Naprostá spokojenost s profesionálně odvedenou prací a hlavně s rychlostí s jakou jsme se domluvili ze dne na den. Sice jsem to měl šílenou štreku ale určitě se to vyplatilo. Doporučuji
  14. Taktéž mám tempomat + oživení počítače od Vašy z Prostějova. Super cena, rychlost, kvalita. Jsem velmi spokojený
  15. ano, je to tak. to ale neznamená, že by 4x4 jel lépe než 4x2, přesně naopak, jen díky tomu 6M se více řadí a pocitově se v nišších rychlostech řekněme do 100 rychleji vytáčí. otáčky na 5.st u 4x2 a 6.st u 4x4 jsou naprosto shodné. 4x4 váží o nezanedbatelných 110kg víc
×
×
  • Vytvořit nový...