spacaki Posted March 28, 2011 Share Posted March 28, 2011 Potřeboval bych poradit. Pořídil jsem do auta sw a zesilovač. Vše zapojil doufám tak, jak má být. Zesilovač svítí, sw když jsem zkusil doma, tak hraje, ale když ho připojím na zesík, nic... Chápu, že se těžko radí takto, když to člověk nevidí, ale nenapadá někoho, čím by to mohlo být? Je potřeba někde něco zapnout na zesíku nebo rádiu? Jsem v tomto úplný laik, prosím poraďte. Počítám, že to bude určitě nějaká prkotina... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fancarhifi Posted March 28, 2011 Share Posted March 28, 2011 ...jde o to, jaké máš autorádio.V menu máš třeba vypnutý výstup SW a nebo level nastavený na "0" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spacaki Posted March 28, 2011 Author Share Posted March 28, 2011 (edited) Autorádio mám toto http://www.s-audio.cz/autoradia-s-cd/pioneer-deh-3000mp Nikde v menu jsem nenašel nic o sw... Edited April 1, 2011 by Wojnar Necituj poslední příspěvek!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fancarhifi Posted March 29, 2011 Share Posted March 29, 2011 ...musí to tam být...toto rádio má RCA takže doporučuji pročíst manuál....až pak hledat problém jinde. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spacaki Posted March 30, 2011 Author Share Posted March 30, 2011 (edited) V návodu sem listoval, ale vůbec netuším, které nastavení by to mohlo být... Asi zkusím ještě jednou pořádně zkontrolovat jestli je všechno správně zapojené, včetně kostry... EDIT: Už to hraje, měl jsem to špatně ukostřené... Edited April 1, 2011 by Wojnar Necituj poslední příspěvek a svoje edituj!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fancarhifi Posted March 30, 2011 Share Posted March 30, 2011 bingo... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...