Publikováno Červen 29, 200619 r Po otočení klíčkem z polohy I do polohy II a následném nastartováni se mi ozve 3x za sebou hlasité dlouhe pípání-co to signalizuje???
Červen 29, 200619 r Po otočení klíčkem z polohy I do polohy II a následném nastartováni se mi ozve 3x za sebou hlasité dlouhe pípání-co to signalizuje??? Nesviti ti k tomu jeste nejaka kontrolka? Pokud vim, tak pasy pipaji 6x, mozna u starsis jen 3x. Jinak me nic nenapada...
Červen 29, 200619 r Autor žádná kontrolka me na nic neupozornuje, at mam pas nebo ne obcas to pipne.Nekdy ne jindy zase jo.Je to nahodny.Zkusim jeste zkontrolovat elektriku u zastrcky na pas,jestli neni prelamana.Jinak mam 1,6 55kw r.v. 98
Červen 29, 200619 r Co vim,tak to pipa pri rezerve paliva,ubytek brzdove kapaliny ..... Pri rezerve paliva pouze jednou. HM 1,6 / 74
Červen 30, 200619 r Kdysi se to tu řešilo a myslím že to pípání dělala vadná jednotka ABS Delala to, alespon u fabii, jednotka ABS, tam staci zajet do servisu, kde ji preflashujou na novej SW a je to OK, mel jsem stejny problem, ale rikam, u Fabie...
Červen 30, 200619 r Mám přesně to samé na octavce. Někdy prostě třikrát zapípá, ale žádná kontrolka na palubce nezačne svítit. Nenašel jsem v DP žádný návod či pomoc. Na VAGu se nic zvláštního neobjevilo. Nevíte někdo zda se to flashuje i na starších koktách ? Mám r.v.97.
Červen 30, 200619 r Dík za radu. Chladící i brzdové kapaliny mám dost takže to musí být nejspíš čidlem. O tom u chladící kapaliny se něco tady psalo (oškrábat něčím ostrým kvůli přechodovýmu odporu), a hned je zase co dělat
Červen 30, 200619 r Mě to taky pípalo 3x a blikala mi brzdová kapalina(ruční brzda).Tak jsme koupil víčko na nadržku brzd. kapaliny a od té doby mi to uděla třeba 2x za půl roku a to už neřešim.Předtim jsem to zkoušel prostříknout kontakty i kapaliny tam bylo dost a stejně to dělalo a dost často
Červen 30, 200619 r Me to dela taky, nekdy po nastartovani trikrat pipne. Vysledoval jsem, ze to dela jen pri zapnutem ventilatoru na 3. nebo 4. stupen. Pri vypnutem ventilatoru to neudela nikdy. Je mi to divny, ale uz to neresim.
Červen 30, 200619 r Ahoj mi to jednoho casu delalo taky. Hlavne pri spustenem ventilatoru jako u Galaxy64. Paxem jednou v zime nenastartoval a musel jsem vymenit baterku. Od te doby mi to nedela. Takze to mozna bude spatnou baterkou. Mam tam 74Ah
Červenec 1, 200619 r Kdysi se to tu řešilo a myslím že to pípání dělala vadná jednotka ABS Delala to, alespon u fabii, jednotka ABS, tam staci zajet do servisu, kde ji preflashujou na novej SW a je to OK, mel jsem stejny problem, ale rikam, u Fabie... Preflesujou jednotku? dali mi novou
Červenec 6, 200619 r podle mě málo chladící kapaliny - nepodcenoval bych to.. Jednou mi to takhle začlo třikrát pípat, nevěděl sem co to bylo a pak čumim na přístrojovku a ručička ukazující teplotu byla snad úplně na max, pak mi začal čmoudit motor a normálně sem to uvařil, výsledek byl ten že sem oddělal termostat
Červenec 12, 200619 r Autor 1x pip-rezerva to vim 3x pip-chladici kapalinu jsem dolil nad max. ale dnes to opet pipalo, brzdové mám asi dost, jeste jsem ji poradne nekontroloval, ale zitra na to mrknu
Červenec 16, 200619 r Autor Tkaze chladici kapalina na max, brzdove take dost, takze uvidime, zatim je to 2 dny v klidu
Červenec 17, 200619 r Jo mě to taky dělá pravidelně když mám zapnutou ventilaci na plno, vlastně i u prví octy mi to dělalo to samé. Neřeším to , jenom se vždycky, když to udělá, kouknu a větrák je přeplel na plný výkon. Nejspíšto má nějakou souvislost větším odběrem proudu.
Červenec 17, 200619 r mne robi to iste, a pozorovanim som zistil ze to robi ak je zvyseny nejaky elektricky odber to znamena: ak je ventilator pusteny viac ako na prvom stupni, alebo pustim cd skor ako je nastartovane pripadne otvaram stresne alebo bocne okna pred nastartovanim.
Červenec 19, 200619 r Koukal jsem do návodu k obsluze na Octavii - 3x pípnutí může být skutečně chladící kapalina nebo mot. olej. Jirka
Červenec 24, 200619 r Dělá mi to to stejný.Kapaliny dost, brzdovky dost,žádná kontrolka se nerožne,tak to neřeším.........ale fakt je že teď nemívám zapnutej ventilátor a neudělalo to ani nepamatuju.Že by to mělo opravdu souvislost s odběrem při startování???????Možný je všechno.........ale jak už jsem řekl:je to sice nepříjemný,ale neřeším to:)
Červenec 25, 200619 r Autor Opravdu se také přikláním k vyššímu odběru proudu.Nechám někde proměřit odběr při startování až budu mít možnost
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.