Jehla23 Vloženo 5. Duben 2011 Sdílet Vloženo 5. Duben 2011 Ahoj, narazil jsem na katalogautomobilu cz na moji fabinku a docela mě překvapilo co je tam napsané, ale zeptám se profíků, protože mě to docela zajímá jestli je to taková střela . Zvláštní, že Fabia RS má jen o pár desetin méně. Takže, je skutečně pravda, že má 44 kw zrychlení za 9,9 sekund? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jiri92 Vloženo 5. Duben 2011 Sdílet Vloženo 5. Duben 2011 Tak to je docela blud no mělo by být za 16.5s Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jehla23 Vloženo 5. Duben 2011 Autor Sdílet Vloženo 5. Duben 2011 Taky si říkám, ale když to trošku protáhnu tak se nerozjíždí vůbec špatně, jen jsem to nikdy neměřil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wiglegummi Vloženo 5. Duben 2011 Sdílet Vloženo 5. Duben 2011 když pohledáš v mém topicu o autě někde mám i měření před čipováním a myslím že tam jsou i časy, nemám teď čas to hledat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jehla23 Vloženo 6. Duben 2011 Autor Sdílet Vloženo 6. Duben 2011 Tak jsem našel, je tam vážně 16 sekund. Tak to by si to tam měli opravit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jaroě Vloženo 6. Duben 2011 Sdílet Vloženo 6. Duben 2011 (editace) Je to pravda ale zrychlení z 0 na 50km za 9,9 s Jsem taky vlastník tohoto vozu. Jen nemohu pochopit proč 1,4 má menší výkon nežli 1,3 kde má motor 50kw a zrychlení z 0 na 100 km za 13,5 s. Kde udělali chybu? Editováno: 21. Duben 2011, autor: Jaroě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jehla23 Vloženo 6. Duben 2011 Autor Sdílet Vloženo 6. Duben 2011 Tak to je síla teda...až takovou bídu jsem nečekal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wiglegummi Vloženo 6. Duben 2011 Sdílet Vloženo 6. Duben 2011 hele ale podotýkám že to měření je jen orientační a je to před očipováním od cimbu a výměnou sacího pootrubí za potrubí s většíma kanalkama, nemám čas to změřit teď hlavně je ktomu třeba ještě jeden člověk. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jehla23 Vloženo 6. Duben 2011 Autor Sdílet Vloženo 6. Duben 2011 Jojo, to je pravda no Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Manitou666 Vloženo 20. Duben 2011 Sdílet Vloženo 20. Duben 2011 Ahoj, narazil jsem na katalogautomobilu cz na moji fabinku a docela mě překvapilo co je tam napsané, ale zeptám se profíků, protože mě to docela zajímá jestli je to taková střela . Zvláštní, že Fabia RS má jen o pár desetin méně. Takže, je skutečně pravda, že má 44 kw zrychlení za 9,9 sekund? Tak to kecali. 74 kw má zrychlení 11,5 tak 44 kw nemůže mít 9,9. To bych si hned nechal nějaký ty kilowaty ubrat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wiglegummi Vloženo 20. Duben 2011 Sdílet Vloženo 20. Duben 2011 asi nekecá koukni do mého grafu z měření v mém tématu, sice asi myslel zrychlení z 0-50 za 9,9s protože z 0-100 je to nějakých 16s Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jehla23 Vloženo 20. Duben 2011 Autor Sdílet Vloženo 20. Duben 2011 Nemyslel, jen mě zarazilo co je na tý stránce napsaný... Bylo mi divný, že 44kw se může skoro rovnat RSku... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Nautilus Vloženo 7. Květen 2011 Sdílet Vloženo 7. Květen 2011 Je to pravda ale zrychlení z 0 na 50km za 9,9 s Jsem taky vlastník tohoto vozu. Jen nemohu pochopit proč 1,4 má menší výkon nežli 1,3 kde má motor 50kw a zrychlení z 0 na 100 km za 13,5 s. Kde udělali chybu? je to zlou pripravou zmesy, objem je sice 1,4 ale kanaly sacieho potrubia su daleko mensie ako kanaly v hlave a este su tam dalsie nedostatky. preto sa aj pri chipovani tohto motora musi dat sacie potrubie z 50kw fabie, je tam obrovksy rozdiel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Nautilus Vloženo 7. Květen 2011 Sdílet Vloženo 7. Květen 2011 (editace) chlapi, urobil som video zrychlenia na mojej Fabii MPi 44kw, chip upravena hlava sanie a zvody, vlozka filtra green a vyfuk. trosku som bol nespokojny s protivetrom da sa ta 100ka urobit aj o nieco skorsie ale tak rozdiel je urcite poznat Editováno: 7. Květen 2011, autor: Nautilus Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jehla23 Vloženo 7. Květen 2011 Autor Sdílet Vloženo 7. Květen 2011 (editace) Jestli jsem dobře počítal tak cca 12 13 sekund? to je o hodně lepší. Mě se včera povedla 0-100 za 15 sekund a nejaky drobny, bez uprav Editováno: 7. Květen 2011, autor: Jehla23 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Nautilus Vloženo 7. Květen 2011 Sdílet Vloženo 7. Květen 2011 tak nejak 12-13s, da sa to urobit aj o nejaku tu desatinku skorsie bez protivetra ale tak to uz su podla mna detaliy, zaklad je ze to ide dost veselo, 4ku potiahne po obmedzovac jak nic to pri serii som bol rad ze mi 5tka isla 165km/h a uz to slabo zrychlovalo na dlhej rovine. isiel som snou nieco malo cez 180 a este nemala dost Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jehla23 Vloženo 7. Květen 2011 Autor Sdílet Vloženo 7. Květen 2011 To je pěkný Kolik tě ta úprava stála? A co všechno se muselo měnit, upravit nebo dokoupit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Nautilus Vloženo 7. Květen 2011 Sdílet Vloženo 7. Květen 2011 okolo 30e za tesnenia simeringy a matky na vyfuk a 60e za hlavu z vrakaca. upravena hlava sa potom vymenila za seriovu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jehla23 Vloženo 7. Květen 2011 Autor Sdílet Vloženo 7. Květen 2011 To je hodně dobrý a ještě chip, že? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Nautilus Vloženo 7. Květen 2011 Sdílet Vloženo 7. Květen 2011 jj este chip, ten sme mali so zlavou v cimbu zo 140e na 100 a este som kupoval green filter za 68. chcem tam este dat rezonator a vyfuk od laityngu, tento univerzalny vyfuk nie je az taky kvalitny a nema certifikat, ale aj ten pomohol do tahu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jehla23 Vloženo 7. Květen 2011 Autor Sdílet Vloženo 7. Květen 2011 Který filtr doporučuješ? Green nebo KN? Teď plánuju do začátku..zatím budu kupovat univerzální na zkoušku abych viděl jestli to má cenu. A mám dotaz, jestli je lepší vložka nebo kónusový filtr, protože nevím co mám koupit, ale mělo by to pomoct na výkonu stejně ne? A ještě přiblblej dotaz jestli je zvuk pořád stejnej ať dám kónus nebo vložku. Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Nautilus Vloženo 7. Květen 2011 Sdílet Vloženo 7. Květen 2011 Který filtr doporučuješ? Green nebo KN? Teď plánuju do začátku..zatím budu kupovat univerzální na zkoušku abych viděl jestli to má cenu. A mám dotaz, jestli je lepší vložka nebo kónusový filtr, protože nevím co mám koupit, ale mělo by to pomoct na výkonu stejně ne? A ještě přiblblej dotaz jestli je zvuk pořád stejnej ať dám kónus nebo vložku. Díky ja som riesil vlozku Green, inak sme dvaja co mame taketo motory a druhe auto ma KaN, jediny rozdiel bol v tom ze green je zeleny a KaN cerveny inak nic KaN o nieco drahsi. mal som pred tym univerzalnu sisku ale nebola to bavlna, bol to papier asi taky ako je seriovy filter. ale samozrejme zvuk je lepsi viac pocujes motor po uprave mi to revalo na 6000ot ako 16V no a na zaver radsej odporucam vlozku, tu das do airboxu a mas pokoj. keby si mal sisku a chcel by si aby to malo vyznam musis tam pridat nejaku hadicu ktora ti bude nasavat studeny vzdcuh. na airboxi som len odpojil hadicu co ide od stitu nad vyfukovym potrubim a zablendoval som to vrchnakom od spreju. samozrejme este planujem upravu tejto rury aby tahala cisto len zvduch od masky. ale tak toto je lepsie riesenie ako s tym konusom tam este musis aj vyrobit drziak aby ten filter drzal nejaku polohu nemozes ho tam nechat len tak vysiet inak uz ked chces filter daj aj nejaky vyfuk, ked mas lepsi nadych musis mat aj lepsi vydych aby to malo tah. inak s obrovskym rozdielom nerataj, pojde to lepsie do otacok ale asfalt trhat nebudes rozdiel medzi sportovym filtrom a lacnejsim univerzalnym je ten ze sportovy je z bavlny, lepsie prepusta vzduch,ale aj necistoty, preto je treba aby bol naimpregnovany, moj nebol ja som musel kupit cistiacu sadu s impregnacnym olejom za 20e a kamarat to KaN mal impregnovane uz od vyroby. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jehla23 Vloženo 8. Květen 2011 Autor Sdílet Vloženo 8. Květen 2011 (editace) tak díky no chtěl jsem vyzkoušet na chvíli z Globusu tu šišku , jestli to bude lepší, ale nechce se mi vyndavat airbox a přidělávat to někam a dokupovat hadice atd.. když to nasadím jen místo airboxu a přidělám něják stačí to? Asi se bude přehrávat motor, že? Kord v létě.. takže je úplně jedno jestli konus nebo vložku? Jinak ta vložka mi přijde stejně i lepší, takže si koupím vložku Editováno: 8. Květen 2011, autor: Jehla23 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Nautilus Vloženo 8. Květen 2011 Sdílet Vloženo 8. Květen 2011 dalo by sa ze by si si nechal spodnu cast boxu a tam to polozil ale tak vyzera to otrasne. ako som pisal lespia je vlozka nie je s tym ziadna robota a ked tomu budes chciet pomoct tak odpoj tu hadicu co dodava teplo od vyfuku a niecim ju zacpi, napr jak ja vrchnakom zo spreja. ak chces aby filter mal 100% ucinnost zabezpec aby tam isiel len studeny vzduch Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jarys Vloženo 8. Květen 2011 Sdílet Vloženo 8. Květen 2011 Tak jsem si to tady v rychlosti pročítal.. a pěkná práce, jestli jsem to teda dobře sečetl, za nějakých vyšlo to vše cca 258€ (30€+60€+100€+68€) (6250kč)... to jde... Na 1.4 původně 44kW si to pěkně sviští a pokud se tím celkově zlepšil průběh, tak proč ne.. To nevadí, že tam není brutální stádo koní, každé takovéhlé účelné úpravě fandím.. ! tak ať slouží a jezdí ke spokojenosti uživatele. Taky jsem si měřil a natáčel zrychlení po všech úpravách a chipu, ale to sem dávat nebudu, jelikož to je téma o 1.4 44kW a já jsem jinej obsah a jiný palivo... ale co jsem chtěl říct, že jsem po všech úpravách spokojenej, ale člověk si časem zvykne, říkám si, že by to mohlo jet rychleji.. je to začarovanej kruh... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.